Neva
Kvinna ·
02 feb, 2020
Vi som har/ska göra bukplastik 2020
BukplastikHej! Nytt år och jag tänker mig att vi kör en ny tråd för oss som ska eller redan hunnit göra bukplastik 2020. Själv har jag äntligen bokat op och det blir i Mars hos Mattias på Nordiska kliniken. Är det någon som hunnit operera sig i år? Hur har det gått och hur mår ni?
Sortera efter
Grönblå
Kvinna ·
16 aug, 2020
Anonym användare
17 aug, 2020
Idag kom mina kläder som jag beställt för att jag ska ha något skönt efter operationen :) Byxor med linning man kan vika ner eller dra upp och några mjuka gosiga pyjamasar och trosor. Jag laddar och ser fram emot operationen som om jag ska på värsta semestern :)
Neprome
Kvinna ·
17 aug, 2020
Emelie1984
Kvinna ·
17 aug, 2020
Neprome
Kvinna ·
17 aug, 2020
Emelie1984
Kvinna ·
17 aug, 2020
Neprome
Kvinna ·
17 aug, 2020
Nej vad tråkigt Neprome, förstår att du är besviken!
Cherry Davis
Kvinna ·
18 aug, 2020
Hej cherry Davis
1kg hud och 4L fett
Grönblå
Kvinna ·
19 aug, 2020
Idag kom mina kläder som jag beställt för att jag ska ha något skönt efter operationen :) Byxor med linning man kan vika ner eller dra upp och några mjuka gosiga pyjamasar och trosor. Jag laddar och ser fram emot operationen som om jag ska på värsta semestern :)
Åh, letar efter sådana! Var köpte du byxorna, Grönblå?
Grönblå
Kvinna ·
19 aug, 2020
De ringde från kliniken nu.. min operation är inställd pga att läkaren är sjuk. Ny tid torsdag om han nu inte har covid-19
Jag är så jävla ledsen just nu..
Neprome
Kvinna ·
20 aug, 2020
De ringde från kliniken nu.. min operation är inställd pga att läkaren är sjuk. Ny tid torsdag om han nu inte har covid-19
Jag är så jävla ledsen just nu..
Nej, stackare. Det är så jobbigt när operationer blir framflyttade eftersom man laddar för det så länge.
Neprome
Kvinna ·
20 aug, 2020
Grönblå
Kvinna ·
20 aug, 2020
Snart min tur, är väldigt glad just nu. Lycklig. Hoppas känslan hänger i när jag vaknat.
Grönblå
Kvinna ·
20 aug, 2020
Neprome
Kvinna ·
20 aug, 2020
Grönblå
Kvinna ·
21 aug, 2020
God kväll. Operationen är klar och jag är på mitt rum nu. Kirurgen träffade jag snabbt när jag va groggy, haha. Han sa att allt gått som förväntat och att han va nöjd.
Jag mår lite illa fortfarande men tagit en ny tablett. Inte kunnat kissa än.. Men ska upp och prova om en stund.
Snabb titt på bröst och buk när jag kom till mitt rum och Wow. Brösten är toppiga men sååååå fina. Buken är svullen men oj så fin.
Neprome
Kvinna ·
22 aug, 2020
God kväll. Operationen är klar och jag är på mitt rum nu. Kirurgen träffade jag snabbt när jag va groggy, haha. Han sa att allt gått som förväntat och att han va nöjd.
Jag mår lite illa fortfarande men tagit en ny tablett. Inte kunnat kissa än.. Men ska upp och prova om en stund.
Snabb titt på bröst och buk när jag kom till mitt rum och Wow. Brösten är toppiga men sååååå fina. Buken är svullen men oj så fin.
Men GRATTIS! Att det blev av och känns bra!!! Önskar dig en fin läkning!!! <3
Neprome
Kvinna ·
23 aug, 2020
Grönblå
Kvinna ·
26 aug, 2020
Idag fick jag duscha, skulle ta bort kompresserna men blev osäker på den inne i naveln, så lät den sitta kvar, får ringa kliniken i morgon. Allt gå förvånansvärt bra. Men tänker att jag måste räkna med bakslag.
Neprome
Kvinna ·
26 aug, 2020
Idag fick jag duscha, skulle ta bort kompresserna men blev osäker på den inne i naveln, så lät den sitta kvar, får ringa kliniken i morgon. Allt gå förvånansvärt bra. Men tänker att jag måste räkna med bakslag.
Men wow vilka fina bilder!!! Vilket resultat!!! Vad jag skulle vara glad och nöjd!
Nu har jag snart bara en månad kvar till min operation. Kommer jag i närheten av ditt resultat blir jag lycklig. Din kirurg verkar mycket duktig. Och jaaaa, nu önskar jag att jag hade bokat med implantat också :)