Neva
Kvinna ·
02 feb, 2020
Vi som har/ska göra bukplastik 2020
BukplastikHej! Nytt år och jag tänker mig att vi kör en ny tråd för oss som ska eller redan hunnit göra bukplastik 2020. Själv har jag äntligen bokat op och det blir i Mars hos Mattias på Nordiska kliniken. Är det någon som hunnit operera sig i år? Hur har det gått och hur mår ni?
Sortera efter
Neprome
Kvinna ·
01 okt, 2020
Letsdoit
Kvinna ·
01 okt, 2020
Neprome
Kvinna ·
01 okt, 2020
Oh no! Hur länge sedan är det du gjorde op?
Letsdoit
Kvinna ·
01 okt, 2020
Neprome
Kvinna ·
01 okt, 2020
Vad säger läkaren? Är det vanligt att det kan bli så när det gått så lång tid?
Grönblå
Kvinna ·
01 okt, 2020
Grönblå
Kvinna ·
01 okt, 2020
Grönblå
Kvinna ·
01 okt, 2020
Neprome
Kvinna ·
01 okt, 2020
Intressant. Det låter typiskt mig att köra igång lite för hårt när jag känner mig pigg. Det är svårt att ta det lugnt så länge!!! Jag jobbar också på kontor. De vill att jag ska vara tillbaka efter 2 veckor. Känns inte helt realistiskt efter att ha läst allt här. Mest för att man knappt kan sträcka på sig. Åh, pirrigt. Man vet ju aldrig hur ens hud beter sig. Min läkte inte så bra efter kejsarsnittet men nu har jag preppat med motion och mat och grönsaker och frukt.
Neprome
Kvinna ·
01 okt, 2020
Ni som lagt upp bilder har så fina resultat redan. Håller tummarna att det går lika bra för mig. ?
Jag längtar efter att få veta hur stor delning jag har. Mitt liv är skit pga delning och försvagad bukvägg. Män borde få testa hur det känns.
Jag var dansare förut. Gjorde första audition efter andra barnet och insåg att det aldrig skulle gå. Musklerna når inte varandra och man kan inte göra så bra bakåtlutningar då. Jag kände mig som skit efteråt. Bytte jobb. Borde ha opererat mig i stället. Bor för övrigt på en plats där man inte opererar diastas. Anses vara lyx.
Grönblå
Kvinna ·
01 okt, 2020
Letsdoit
Kvinna ·
02 okt, 2020
Neprome
Kvinna ·
02 okt, 2020
Grönblå
Kvinna ·
04 okt, 2020
Grönblå
Kvinna ·
07 okt, 2020
Neprome
Kvinna ·
07 okt, 2020
Nu åker jag bil till Umeå och opereras i morgon bitti. Det är så spännande och samtidigt läskigt. Han ny kvinnlig läkare och det känns helt okej. Nu är jag bara rädd för att bli sjuk på vägen dit. Alla pratar om Corona precis överallt. Det vore ju trist att få Corona och vara nyopererad. Jag åker med ansiktsmask idag ?
Grönblå
Kvinna ·
07 okt, 2020
Anonym användare
07 okt, 2020
Neprome
Kvinna ·
08 okt, 2020
Jag måste bara berätta att hotellet jag bor på har gjort inordning badrummet till mig med pall i duschen och så får man upp frukosten till rummet. Vilken service! (Jag berättade att jag skulle opereras.) Har nu duschat med descutan och äter sista måltiden innan operationen. Wish me luck. Hoppas jag orkar uppdatera snart!
Grönblå
Kvinna ·
08 okt, 2020