Neva
Kvinna ·
02 feb, 2020
Vi som har/ska göra bukplastik 2020
BukplastikHej! Nytt år och jag tänker mig att vi kör en ny tråd för oss som ska eller redan hunnit göra bukplastik 2020. Själv har jag äntligen bokat op och det blir i Mars hos Mattias på Nordiska kliniken. Är det någon som hunnit operera sig i år? Hur har det gått och hur mår ni?
Sortera efter
Trebarnsmamman84
Kvinna ·
14 mar, 2020
Nyabröstnu
Kvinna ·
14 mar, 2020
Naveln hade jag en liten kompress medan den ff var ny, men så fort den läkt såpass mycket att den inte riskerade att växa ihop så tog jag bort både kompress och tejp och låtit den vara sedan dess.
Nyabröstnu
Kvinna ·
14 mar, 2020
Pilutta
Kvinna ·
15 mar, 2020
Trebarnsmamman84
Kvinna ·
15 mar, 2020
Nyabröstnu
Kvinna ·
15 mar, 2020
Trebarnsmamman84
Kvinna ·
15 mar, 2020
Nyabröstnu
Kvinna ·
15 mar, 2020
Sonia
Kvinna ·
15 mar, 2020
Nyabröstnu
Kvinna ·
15 mar, 2020
sälis
Kvinna ·
15 mar, 2020
Nyabröstnu
Kvinna ·
16 mar, 2020
Camilla
Kvinna ·
16 mar, 2020
Figge
Man ·
16 mar, 2020
Tabita
Kvinna ·
16 mar, 2020
Har fått svar av en mamma-mage-tränare, kanske är fler här intresserade. Man kan använda appen efter en stor bukplastik, ca 4 veckor efter (säkert individuellt hur man mår).
”här bör man vara noggrann med teknik och att verkligen få jämnt arbete i alla magmuskler och inte för mkt drag i sidled.
Starta med ryggliggande andning i nivå 1”
Tycker denna app är kanon och gick igenom hela programmet efter min graviditet innan bukplastik. Lycka till!?
Camilla
Kvinna ·
17 mar, 2020
Har fått svar av en mamma-mage-tränare, kanske är fler här intresserade. Man kan använda appen efter en stor bukplastik, ca 4 veckor efter (säkert individuellt hur man mår).
”här bör man vara noggrann med teknik och att verkligen få jämnt arbete i alla magmuskler och inte för mkt drag i sidled.
Starta med ryggliggande andning i nivå 1”Tycker denna app är kanon och gick igenom hela programmet efter min graviditet innan bukplastik. Lycka till!?
Gud vad jag tycker det här är svårt!
Jag har appen, och körde efter den när jag fött barn,men tycker det är lätt att fuska och använda de yttre musklerna? Tycker alltså att det är svårt att aktivera de inre, och ffa att aktivera nedre delen utan att skjuta ut den övre, om du förstår hur jag menar...
Camilla
Kvinna ·
17 mar, 2020
Hej ligger på uppvaket efter min operation. Personalen på NK och Partik H är världsklass. Just nu känns det som att det sitter en elefant på magen typ som en första klassens träningsvärk. De lyckades tömma ut 9 liter fett och 3 kilo överbliven hud och när jag tittar ner på magen över stödkorsetten ser det sjukt bra ut. Avlägsnandet av manboobsen känns inte, säkert till följd av smärtstillande men jag är hittils lyrisk över resultatet.
Trebarnsmamman84
Kvinna ·
17 mar, 2020
Neva
Kvinna ·
17 mar, 2020
Camilla
Kvinna ·
18 mar, 2020
Måste fråga er som kommit längre än mig, imorgon är det en vecka sedan mitt stora buk op o bröstlyft+förstoring. När kommer bakslaget?
Känner att det går väldigt bra det här och jag mår helt ok o börjar återfå energi! Detta gör mig lite orolig att jag fortfarande är lite ”hög” efter operationen, men att smärtan kan komma senare!
Självklart är jag medveten om att komplikationer kan uppstå, den risken finns alltid, men är det något som kan säga om de tyckte första veckan va lättare än övriga? Möjligen va jag inställt på det värsta, och tycker det gått väldigt bra!
Vill bra ge lite pepp till er som har det framför sig, att jag mår helt ok, om man nu vågar säg sånt! (Peppar...)