Uniica
Kvinna ·
09 nov, 2010
Vi som op i Januari 2011:-D
BröstförstoringVar bara tvungen att öppna en tråd och se om det är några mer en lilla jag:-D har tid den 10:de
Sortera efter
Uniica
Kvinna ·
31 dec, 2010
Anonym användare
04 jan, 2011
Hejsan!
Nu är de inte länge kvar tills vi ska opas och vissa har redan gjort de! Jag är sjukt förväntansfull, och faktiskt inte så nervös....än!! Är de nån mer som ska opas på citadell den 10 jan?
Måste bara fråga om de va nån mer än jag som fuskade med ett glas champagne på nyårsfton?
Kram på er!
Uniica
Kvinna ·
04 jan, 2011
Uniica
Kvinna ·
04 jan, 2011
Anonym användare
04 jan, 2011
åh så bra skrivet..jag är precis som du..vill inte ens gå till badhuset med mina små barn..så jag tog mig i kragen och den 20 jan har jag en träff för utprovning
är grymt nervös ..men som du skriver det är många som gör det, och går det bra och om man mår man bättre sen så är det definitivt värt det.
kram
Anonym användare
04 jan, 2011
oj mitt föregåemde inlägg var menat till LinaV83 är nybörjare på det här 💡
Jokale
Man ·
04 jan, 2011
Marina
Kvinna ·
04 jan, 2011
oj mitt föregåemde inlägg var menat till LinaV83 är nybörjare på det här 💡
Ändra gärna det som blir fel genom att klicka på Redigera, istället för att skriva nya inlägg... :)
Anonym användare
05 jan, 2011
Nova
Kvinna ·
05 jan, 2011
Jag har bara 2 dagar kvar
👍
Känner mig inte så nervös utan mer en glad och lättande känsla!
Anonym användare
06 jan, 2011
Oj, va roligt. hoppas att allt kommer att gå bra.. :) Hörs efter då..
Gos
Kvinna ·
06 jan, 2011
Nova: Stort lycka till inför imorgon!!! =) Jag hoppas det kommer gå jättebra!
Anonym användare
06 jan, 2011
Anonym användare
07 jan, 2011
Nova
Kvinna ·
07 jan, 2011
Lovely och Gos!
tack tjejer! Nu är jag opererad och det var faktiskt kul :) Jag har inte särskilt ont, bara stramar i brösten som träningsvärk när jag tar i med armarna. Så jag äter inga smärtstillande än. Finns bilder på min prof när de är rykande färska ;)
Kram!
Anonym användare
07 jan, 2011
Jag ska göra det på torsdag 13/1. Så sjukt nervös...
Grattis till dig Nova. Gött att de inte gör så ont än. :)
Nova
Kvinna ·
07 jan, 2011
Jag var inte direkt nervös innan, intalat mig att det är såååå sällan det händer nåt under op så det är ingen fara. Min man tyckte inte heller att jag var nervös :)
Däremot trodde jag att jag skulle få sova när de tog in mig i opsalen men icke. då fick jag lite högre puls och blev lite fnittrig. Sköterskan kittlades med tvätt-tussen över bröst och i armhåla. Sen kom narkosläkaren och sätte in en kanyl och tryckte in lite vätska, då tog det typ 5 sek så va jag "full".
Va inte orolig! Det va kul och en häftig upplevelse. Coolt att bara vakna upp med stora bröst så där 😀
Anonym användare
07 jan, 2011
Anonym användare
07 jan, 2011
Ja det känns verkligen skönt med någon som är positiv,
det tror jag att jag också kommer att vara för jag kommer
ju äntligen få mina boobs :D
Uniica
Kvinna ·
07 jan, 2011