Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Uniica profilbild

Uniica

Kvinna ·

09 nov, 2010

Vi som op i Januari 2011:-D

Bröstförstoring

Var bara tvungen att öppna en tråd och se om det är några mer en lilla jag:-D har tid den 10:de

385

Sortera efter

Uniica

Kvinna ·

31 dec, 2010

Jag har varit helt säker på mitt storleks val tills nu och börjar få smått ångest över det. Ena dagen vill jag ha mindre andra dagen vill jag lägga in det lilla extra men jag tror det blir bra till slut. Sista operationen blir det i alla fall
Gilla

Anonym användare

04 jan, 2011

Hejsan!

Nu är de inte länge kvar tills vi ska opas och vissa har redan gjort de! Jag är sjukt förväntansfull, och faktiskt inte så nervös....än!! Är de nån mer som ska opas på citadell den 10 jan?

Måste bara fråga om de va nån mer än jag som fuskade med ett glas champagne på nyårsfton?

Kram på er!

Gilla

Uniica

Kvinna ·

04 jan, 2011

Hahah jag som är så jävla duktig annars och inte ens dricker i vanliga fall drack en hel del. Har sån ångest över det men var tvungen att berätta mina synder. Var inte på någon fest åt bara fin middag och vinet var så sjukt gott och ja glömde helt ärligt bort att de var så nära till operation eller att jag ens skulle göra det :-(
Gilla

Uniica

Kvinna ·

04 jan, 2011

Lite kul att ja var inne här samma dag och glömde bort det men hade. En underbar nyår och lätt att glöma bort brösten
Gilla

Anonym användare

04 jan, 2011

åh så bra skrivet..jag är precis som du..vill inte ens gå till badhuset med mina små barn..så jag tog mig i kragen och den 20 jan har jag en träff för utprovning

är grymt nervös ..men som du skriver det är många som gör det, och går det bra och om man mår man bättre sen så är det definitivt värt det.

kram

Gilla

Anonym användare

04 jan, 2011

oj mitt föregåemde inlägg var menat till LinaV83  är nybörjare på det här 💡

Gilla

Jokale

Man ·

04 jan, 2011

!
Gilla

Marina

Kvinna ·

04 jan, 2011

lillajag skrev:

oj mitt föregåemde inlägg var menat till LinaV83  är nybörjare på det här 💡

Ändra gärna det som blir fel genom att klicka på Redigera, istället för att skriva nya inlägg... :)

Gilla

Anonym användare

05 jan, 2011

Jag ska me operera mig i Januari. Nu den 10:onde på måndag. Så nervös.. :) Men efter att ha fött en dotter utan någon som helst smärtstillande så är jag inte så rädd att de ska göra så ont endå.. Hihi
Gilla

Nova

Kvinna ·

05 jan, 2011

Jag har bara 2 dagar kvar 

👍

Känner mig inte så nervös utan mer en glad och lättande känsla!

Gilla

Anonym användare

06 jan, 2011

Oj, va roligt. hoppas att allt kommer att gå bra.. :) Hörs efter då..

Gilla

Gos

Kvinna ·

06 jan, 2011

Nova: Stort lycka till inför imorgon!!! =) Jag hoppas det kommer gå jättebra!

Gilla

Anonym användare

06 jan, 2011

Hej. Såg att du skulle till Clas lossing. Jag ska nämligen göra min Bröstförstoring hos honom på måndag. Inte för att jag har någon som helst erfarenhet men de jag tänkte säga me storlek va att jag själv har ca 2 dl eget bröst men kommer lägga in 500cc.. Och de låter kanske väldigt mycke. Men oftast går man efter kroppens storlek o längd. Jag är inte trådsmal men är långt ifrån överviktig. Är ganska bredaxlad och lång. Så på mig kommer de se normal stort ut me tanke på min kropp. Så testa dig fram med ris i avklippta trumpbyxor. Börja med 3 dl och öka med 1/5 - 1dl åt gången tills de känns okej för din kropp och ditt tycke. Låt andra avgöra för att få en annan synvinkel med.. Lycka till :)
Gilla

Anonym användare

07 jan, 2011

Idag ska jag på konsultation! Är nervös redan nu så hur fasen ska det gå när det är dags för op..? ;) haha! Men ska bli kanon att få svar på alla frågor och få veta mått osv. Har en A4 sida med alla frågor jag kommit på under flera månader och två papper till med bilder på bröst jag tycker är fina resp. "fula". Pust, är såå in åt helvete röksugen också... :P Höll på att trilla dit igår men höll mig! :) är väl nerverna som jäklas..
Gilla

Nova

Kvinna ·

07 jan, 2011

Lovely och Gos!

tack tjejer! Nu är jag opererad och det var faktiskt kul :) Jag har inte särskilt ont, bara stramar i brösten som träningsvärk när jag tar i med armarna. Så jag äter inga smärtstillande än. Finns bilder på min prof när de är rykande färska ;)

Kram!

Gilla

Anonym användare

07 jan, 2011

Jag ska göra det på torsdag 13/1. Så sjukt nervös...

Grattis till dig Nova. Gött att de inte gör så ont än. :)

Gilla

Nova

Kvinna ·

07 jan, 2011

Jag var inte direkt nervös innan, intalat mig att det är såååå sällan det händer nåt under op så det är ingen fara. Min man tyckte inte heller att jag var nervös :)

Däremot trodde jag att jag skulle få sova när de tog in mig i opsalen men icke. då fick jag lite högre puls och blev lite fnittrig. Sköterskan kittlades med tvätt-tussen över bröst och i armhåla. Sen kom narkosläkaren och sätte in en kanyl och tryckte in lite vätska, då tog det typ 5 sek så va jag "full".

Va inte orolig! Det va kul och en häftig upplevelse. Coolt att bara vakna upp med stora bröst så där 😀

Gilla

Anonym användare

07 jan, 2011

Grattis Nova!! Va bra att läsa dina positiva ord, de lugnade mig en hel del!
Gilla

Anonym användare

07 jan, 2011

Ja det känns verkligen skönt med någon som är positiv, 

det tror jag att jag också kommer att vara för jag kommer

ju äntligen få mina boobs :D

Gilla

Uniica

Kvinna ·

07 jan, 2011

Grattis tjejen:-D kul att det gick bra
Gilla