Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Uniica profilbild

Uniica

Kvinna ·

09 nov, 2010

Vi som op i Januari 2011:-D

Bröstförstoring

Var bara tvungen att öppna en tråd och se om det är några mer en lilla jag:-D har tid den 10:de

385

Sortera efter

Anonym användare

07 jan, 2011

nu är d inte många dagar kvar för mig, op den 12 på proforma,, är så förväntansfull.

Gilla

Anonym användare

07 jan, 2011

nu är d inte många dagar kvar för mig, op den 12 på proforma,, är så förväntansfull.

Gilla

Uniica

Kvinna ·

07 jan, 2011

Måndag på proforma för mig:-)
Gilla

Anonym användare

07 jan, 2011

på måndag här med, strandkliniken :)

Gilla

Anonym användare

07 jan, 2011

Vad hade hon sagt då? Varför ville hon inte göra dina större?

Gilla

Anonym användare

07 jan, 2011

elskling: Har inte du någon förebild att visa? :) Tycker dina är jätte fina skulle vilja få någon liknande men så svårt det här med storleken :S

Gilla

Anonym användare

08 jan, 2011

Ska opas på torsdag den 13:e på proforma :D

Gilla

Uniica

Kvinna ·

08 jan, 2011

Nova: såg dina bröst nu jätte snygga och stora:-D
Gilla

Anonym användare

08 jan, 2011

alx: jo absolut lägger upp den på min profil nu =)

Gilla

Nova

Kvinna ·

08 jan, 2011

Tack Uniica!!

Jo de är lite stora men det är ju inte ens en dag gamla så de blir mindre ;) 

Till er som opererar er i veckan, ni kommer tycka det är häftigt!! Nu har jag min implantat framför och då får man mindre smärta.. men det finns ju värktabletter. Så se det som en kul grej, det gjorde jag! 

Lycka till allihop! 👍

Gilla

Gos

Kvinna ·

08 jan, 2011

Nova: Åhhh dina blev ju skitsnygga!!! =)) inte ens ett blåmärke och bara första dagen. STort grattis!! 👍

jag hoppas jag får lika tur som också får fina och fräscha :)

Gilla

Nova

Kvinna ·

08 jan, 2011

Gos skrev:

Nova: Åhhh dina blev ju skitsnygga!!! =)) inte ens ett blåmärke och bara första dagen. STort grattis!! 👍

jag hoppas jag får lika tur som också får fina och fräscha :)

Tack! Korten är tagna en timme efter op, men senare under dagen kom det blåmärken, Har en litet uppepå högerbröst som nästan e borta nu. och har ett större längs nederdelen av högerbröst.  Men det skönaste är ju att jag kan göra precis allt själv, behöver ingen hjälp alls 😀    

man får ju mindre ont av framförplacering :) Är redan nöjd med storleken. Känns som mitt 4dl ristest :) Glad att jag valde 50cc mer än ristestet!

Gilla

Uniica

Kvinna ·

08 jan, 2011

Ja bakomplacering är inte det skönate smärtan. Dom som har upplevt högre smärter som t.ex graviditet kommer inte ha några problem. Tyvärr hjälper inte tableterna mot smärtan udirekt
Gilla

Anonym användare

08 jan, 2011

Igår var jag på konsultationen och vi bestämde att det blir anatomiska, (mentor CPG 322) delvis under muskeln, 330 cc. :) provade massor men de kändes bäst. Fick även veta att min bröstvidd är 11,5 cm, att min vänstra sida bröstkorgen är "högre" än den andra, vilket var vanligt, jag har även en svag dubbelkontur på bröstvecken idag, varför vette fasen men det beror väl amningen och så, borde gå till sig när implantaten är på plats, hoppas på det.. Så nu är det nedräkning, 12 dagar kvar till op! :)
Gilla

Uniica

Kvinna ·

09 jan, 2011

Den här väntan är inte spännande längre börjar bara bli irriterad och sömnlös.
Gilla

Mrs V

Kvinna ·

09 jan, 2011

Uniica: Hehe håller med dig. Jag har haft så "lång" väntetid sen jag va på konsultation så nu får gärna tiden komma fort för nu börjar det bli drygt :P

Gilla

Anonym användare

09 jan, 2011

LinaV83 skrev:
Igår var jag på konsultationen och vi bestämde att det blir anatomiska, (mentor CPG 322) delvis under muskeln, 330 cc. :) provade massor men de kändes bäst. Fick även veta att min bröstvidd är 11,5 cm, att min vänstra sida bröstkorgen är "högre" än den andra, vilket var vanligt, jag har även en svag dubbelkontur på bröstvecken idag, varför vette fasen men det beror väl amningen och så, borde gå till sig när implantaten är på plats, hoppas på det.. Så nu är det nedräkning, 12 dagar kvar till op! :)

Vi ska visst operera oss samma dag, samma klinik o samma läkare :)

Gilla

Maria_S

Kvinna ·

09 jan, 2011

Jag ska operera mig den 27/1 på Proforma av Gribbe,

Velar mellan 500 hp eller 550hp vad tycker ni?

Är inte ett dugg nervös än och vet inte heller om ja kommer bli, tycker inte det här med op är en sån big deal :p vill mest få det avklarat så jag får mina efterlängtade nya bröst =)

Om några dagar så e det dags att sluta röka, får se hur det går, men får ta mig i kragen och se till att hålla upp.

Gilla

Anonym användare

09 jan, 2011

EmmaC: aha då kanske vi syns! :) En tjej till här på samma tråd som också ska det, "Luw". Inte långt kvar nu! :)
Gilla

Anonym användare

09 jan, 2011

Maria_S skrev:

Jag ska operera mig den 27/1 på Proforma av Gribbe,

Velar mellan 500 hp eller 550hp vad tycker ni?

Är inte ett dugg nervös än och vet inte heller om ja kommer bli, tycker inte det här med op är en sån big deal :p vill mest få det avklarat så jag får mina efterlängtade nya bröst =)

Om några dagar så e det dags att sluta röka, får se hur det går, men får ta mig i kragen och se till att hålla upp.

Jag tycker du ska be att få komma dit en gång till och testa om du är osäker...
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem