Uniica
Kvinna ·
09 nov, 2010
Vi som op i Januari 2011:-D
BröstförstoringVar bara tvungen att öppna en tråd och se om det är några mer en lilla jag:-D har tid den 10:de
Sortera efter
Anonym användare
07 jan, 2011
Anonym användare
07 jan, 2011
nu är d inte många dagar kvar för mig, op den 12 på proforma,, är så förväntansfull.
Uniica
Kvinna ·
07 jan, 2011
Anonym användare
07 jan, 2011
på måndag här med, strandkliniken :)
Anonym användare
07 jan, 2011
Vad hade hon sagt då? Varför ville hon inte göra dina större?
Anonym användare
07 jan, 2011
elskling: Har inte du någon förebild att visa? :) Tycker dina är jätte fina skulle vilja få någon liknande men så svårt det här med storleken :S
Anonym användare
08 jan, 2011
Ska opas på torsdag den 13:e på proforma :D
Uniica
Kvinna ·
08 jan, 2011
Anonym användare
08 jan, 2011
alx: jo absolut lägger upp den på min profil nu =)
Nova
Kvinna ·
08 jan, 2011
Tack Uniica!!
Jo de är lite stora men det är ju inte ens en dag gamla så de blir mindre ;)
Till er som opererar er i veckan, ni kommer tycka det är häftigt!! Nu har jag min implantat framför och då får man mindre smärta.. men det finns ju värktabletter. Så se det som en kul grej, det gjorde jag!
Lycka till allihop! 👍
Gos
Kvinna ·
08 jan, 2011
Nova: Åhhh dina blev ju skitsnygga!!! =)) inte ens ett blåmärke och bara första dagen. STort grattis!! 👍
jag hoppas jag får lika tur som också får fina och fräscha :)
Nova
Kvinna ·
08 jan, 2011
Nova: Åhhh dina blev ju skitsnygga!!! =)) inte ens ett blåmärke och bara första dagen. STort grattis!! 👍
jag hoppas jag får lika tur som också får fina och fräscha :)
Tack! Korten är tagna en timme efter op, men senare under dagen kom det blåmärken, Har en litet uppepå högerbröst som nästan e borta nu. och har ett större längs nederdelen av högerbröst. Men det skönaste är ju att jag kan göra precis allt själv, behöver ingen hjälp alls 😀
man får ju mindre ont av framförplacering :) Är redan nöjd med storleken. Känns som mitt 4dl ristest :) Glad att jag valde 50cc mer än ristestet!
Uniica
Kvinna ·
08 jan, 2011
Anonym användare
08 jan, 2011
Uniica
Kvinna ·
09 jan, 2011
Mrs V
Kvinna ·
09 jan, 2011
Uniica: Hehe håller med dig. Jag har haft så "lång" väntetid sen jag va på konsultation så nu får gärna tiden komma fort för nu börjar det bli drygt :P
Anonym användare
09 jan, 2011
Vi ska visst operera oss samma dag, samma klinik o samma läkare :)
Maria_S
Kvinna ·
09 jan, 2011
Jag ska operera mig den 27/1 på Proforma av Gribbe,
Velar mellan 500 hp eller 550hp vad tycker ni?
Är inte ett dugg nervös än och vet inte heller om ja kommer bli, tycker inte det här med op är en sån big deal :p vill mest få det avklarat så jag får mina efterlängtade nya bröst =)
Om några dagar så e det dags att sluta röka, får se hur det går, men får ta mig i kragen och se till att hålla upp.
Anonym användare
09 jan, 2011
Anonym användare
09 jan, 2011
Jag ska operera mig den 27/1 på Proforma av Gribbe,
Velar mellan 500 hp eller 550hp vad tycker ni?
Är inte ett dugg nervös än och vet inte heller om ja kommer bli, tycker inte det här med op är en sån big deal :p vill mest få det avklarat så jag får mina efterlängtade nya bröst =)
Om några dagar så e det dags att sluta röka, får se hur det går, men får ta mig i kragen och se till att hålla upp.
nu är d inte många dagar kvar för mig, op den 12 på proforma,, är så förväntansfull.