Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
BlueAnemone profilbild

BlueAnemone

Kvinna ·

11 maj, 2014

Vi som opererar oss i juli 2014

Bröstförstoring

Tänkte starta en tråd för oss som opererar oss i Juli 2014! Så kan vi följas åt 😀

Jag ska opereras 11 juli hos Patrik Höijer 😀

475

Sortera efter

miss silikon

Kvinna ·

10 jul, 2014

Jag har inget bröstande, bara läkningsbh
Gilla

jäntsnyta

Kvinna ·

10 jul, 2014

Okej fem timmar.. Tack Bärry85:) Förstår du är nervös Me_2_  så pirrigt, men det kommer gå bra, visst:) Kram på dig. Lycka till alla andra som op imorgon bitti med.. 

Gilla

Me_2_

Kvinna ·

10 jul, 2014

Det samma ! Och lycka till alla andra också
Gilla

BlueAnemone

Kvinna ·

10 jul, 2014

Lycka till nu alla :)
Gilla

Tuttlisaan

Kvinna ·

11 jul, 2014

Idag är det min tur!!!!!!!!!!!
Gilla

nyfiken tös

Kvinna ·

11 jul, 2014

Lycka till idag tjejer!!! :D

Gilla

Topp_90

Kvinna ·

11 jul, 2014

Lycka till! Jag fick också bröstband. Men fick börja göra mig iordning för hemfärd en timme efter efter att jag vaknat. Op var klar 13, jag vaknade ordentligt nångång innan 14 och då sa dom att jag kunde åka hem om en timme, jag var ju så pigg! Jag hade skittråkigt i den där sängen, så tur var väl det :p har massa roliga selfies på telefonen när jag ser halvfull ut och visar upp nyponsoppan och kexchokladen man fick!
Gilla

BlueAnemone

Kvinna ·

11 jul, 2014

Jaha då har man duschat på kliniken och sitter nu och väntar på Patrik och Ove. Är rätt nervös nu faktiskt! Lycka till nu alla andra som har och ska operera sig!
Gilla

Bärry85

Kvinna ·

11 jul, 2014

Stort lycka till alla ni som opererar er idag!!
Gilla

WifeyS

Kvinna ·

11 jul, 2014

Lycka till tjejer o grattis till er som e klara!! Jag var på återbesök idag o allt såg bra ut :) man får så olika bud om hur d e efteråt.. Min klinik sa att tejpen byts varje gång jag duschat o att sportbhn får jag sluta med så fort d känns bekvämt för mig?
Gilla

kisserika

Kvinna ·

11 jul, 2014

Jag låg kvar en natt på kliniken efter min op. Har varken bröstband eller läkningsbh, men en massage jag ska göra 2-3 ggr om dagen för att hjälpa inläggen "sjunka ner". Hur är det med alkohol, någon som vet? Imorgon har det gått 9 dagar sedan min op och jag är bjuden på fest. Kan man dricka några cider då eller borde jag låta bli? Har då slutat med antibiotikan om det har någon betydelse.
Gilla

miss silikon

Kvinna ·

11 jul, 2014

Alkohol ska man väl inte dricka två veckor före och två veckor efter. Jag skulle inte tycka att någon cider var värt det. Finns ju massa goda alkoholfria alternativ :)
Gilla

xandra

Kvinna ·

11 jul, 2014

Följer på tråden, fick just en tid till örjan gribbe den 22 juli! Vill ha mindre implantat. Var inte efter silikon looken ...Unfortunately :(
Gilla

Me_2_

Kvinna ·

11 jul, 2014

Klar och hemma. Gick ner i storlek till 440 då Patrik tyckte att 500 bara hade blivit bröst. Känns bra än så länge lite yr och det spänner på sidorna. Helt ok. Tack tjejer för trevligt sällskap på uppvaket !
Gilla

Me_2_

Kvinna ·

11 jul, 2014

Bild finns upplagd.
Gilla

jäntsnyta

Kvinna ·

11 jul, 2014

Hej på er. Allt har gått bra men fick höra att jag sovde lite längre än vanligt. Jag drömde så skönt om hav och fint väder:) oxå lite öm som dig Me_2_ men helt hanterbart. Tack själv för trevligt sällskap, det lilla vi(du och jag ) hann med. Fick gå hem vid halv sex tiden, åt då middag på stan innan hemfärd. Så omhändertagen man kände sig där underbart. :) kram på er alla
Gilla

WifeyS

Kvinna ·

11 jul, 2014

Bild finns nu upplagd ;)
Gilla

zoolander

Kvinna ·

11 jul, 2014

Va skönt å höra att det har gått bra för er :). Är det någon annans stygn som har börjat klia? Det kliar så hiskeligt så jag vet knappt värt jag ska ta vägen... :(
Gilla

kisserika

Kvinna ·

12 jul, 2014

Mina kliar också :( det är jobbigt. Ska du ta ut dina eller har du sånna som jag, som "försvinner"?
Gilla

Me_2_

Kvinna ·

12 jul, 2014

Ser fint ut WifeyS !
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem