hemligönskan
Kvinna ·
11 aug, 2013
Vi som opererar oss i September 2013
BröstförstoringHej tjejer, här är en tråd för oss tjejer opererar oss i September 2013. Min historia är rätt lång men för att göra saken kort så ; 1. Jag ska lägga in nya implantat, har haft 450 cc men ska lägga in 600 cc 2. Jag var med om en tråkig sak under en korrigering några månader sedan och var tvungena ta ut ena implantat så jag har gått utan ett bröst i 2-3 månader 3. Jag ska även lägga tillbaka till bakom muskeln istället då jag fick grov rippling av framförplaceringen. Så någon annan som ska operera sig i September ? Jag opererar mig den 4/9 på Proforma Clinic :D
Sortera efter
miamosara
Kvinna ·
23 sep, 2013
Ja jag är jättenöjd men har inte sett magen ännu så.det är pirrigt. Ska ta dränen på någon dag och då kanske jag får en glimt. Brösten ser lovande ut men de kan ju krympa en hel del när man satt fett så jag försöker att inte tänka på dem så mycket. Det är ju trist om man vänjer sig vid storleken och de sedan krymper massor. Är du nöjd?
Gilla
Tessis
Kvinna ·
23 sep, 2013
Ja än så länge är jag nöjd, så jag hoppas det slutliga resultatet blir bra :) Bara vänta så får man se, tycker tiden går så långsamt just nu bara ;)
Gilla
Amian
Kvinna ·
23 sep, 2013
Imorn är de min tur!!!!
Gilla
SN Sjärna
/ ·
24 sep, 2013
Opererades 19 september o känner mig Så nöjd! Kan inte fatta att min dröm äntligen blivit verklighet. På konsultationen bestämde vi 425cc men jag ändrade mig på operationsdagen o la in 450cc o jag är skitnöjd!
Värsta smärtsamma dagarna har passerat nu tror jag, idag har jag känt mig pigg och varit ute på promenad. Skönt o få luft!!
Gilla
Boobis88
Kvinna ·
24 sep, 2013
Hej! Har det gått bra för alla? Nöjda med storlek och inga komplikationer? Hur lång tid tog det innan ni kände er "normala" igen?
Gilla
Twiggy19
Kvinna ·
24 sep, 2013
Boobis88: Såg att vi opererar oss samma dag! (olika kliniker dock) men ändå bara typ en och en halv dag kvar!! så spännande!!
Gilla
Boobis88
Kvinna ·
24 sep, 2013
ÅÅhh ! Jag längtar :) har börjat räkna ner timmarna nu! Kan inte med ord beskriva hur bra det känns i själen! Peppar peppar för att inga komplikationer uppstår! Lycka till i allt!
Gilla
Anonym användare
25 sep, 2013
Boobis88 skrev:
Hej! Har det gått bra för alla? Nöjda med storlek och inga komplikationer? Hur lång tid tog det innan ni kände er "normala" igen?Gilla
Eveliten
Kvinna ·
25 sep, 2013
Jag hade som ondast dag två och tre sen har jag inte haft ont mer, visst ömmar de emellanåt å så men inget ja störs av :) kunde duscha håret som vanligt efter dag fyra å har inte haft nå problem med å röra mig, pirret å elchockerna hade jag några dagar vecka två :) idag blir mina tre veckor å de känns mjukare och mer som en del av mig :) är skitnöjd med storleken :D bortsett från min son så va det här det bästa jag gjort :)
Gilla
Boobis88
Kvinna ·
25 sep, 2013
Åhh vad jag är glad för eran skull!
Hoppas att mitt resultat blir lika bra och lika smärtfri som ni!
Måste vara skönt när det väl är gjort, och man kan börja tänka framåt.
Just nu är det nästan det enda som cirkulerar i mitt huvud ;)
Jag ska dock skriva tenta 4 dagar efter op så jag hoppas att man inte är allt för burrig i huvudet eller har för stora rörelsesvårigheter.
Nåväl, det återstår att se =)
Lycka till tjejer och jag hoppas att resterande läkningsprocess blir lika smärtfri och fördelaktig som ni haft =)
Gilla
Amian
Kvinna ·
25 sep, 2013
Jag opererades igår och är toppen nöjd med storleken.
Rejält öm men rätt rörlig. Hade en rätt jobbig tid igår efter OPn då jag inte mådde illa och inte fått behålla nån mat förmäns nu i morse. Jag hoppas verkligen att min läkninsprocess går så smidigt som era
Gilla
Twiggy19
Kvinna ·
25 sep, 2013
Boobis88: Nu är det inte många timmar kvar! är såå glad och exalterad samtidigt som jag är grymt rädd och har värsta magont pga att jag är så nervös hah. konstig blandning av känslor det här 🤭
Gilla
Twiggy19
Kvinna ·
26 sep, 2013
Nu så ligger jag här på kliniken och väntar på min tur. Spännande!! :)
Gilla
Boobis88
Kvinna ·
26 sep, 2013
Åhh! Nu borde du vara klar! Hoppas allt har gått bra!
Jag ska opas om en timme ungefär :)
Gilla
Twiggy19
Kvinna ·
26 sep, 2013
Nope inte färdig än :p men min tur alldeles strax!! :)
Gilla
Twiggy19
Kvinna ·
26 sep, 2013
Lycka till du med ! <3
Gilla
Liz
Kvinna ·
26 sep, 2013
Om några timmar är det min tur, helt galet spännande
Gilla
Boobis88
Kvinna ·
26 sep, 2013
Äntligen klar! Mår ganska bra, inte så ont, bara när jag rör mig i vänstra bröstet. Känner knappt av det när jag ligger still! Hur har det gått för dig Twiggy? Hur mkt la du in?
Gilla
Boobis88
Kvinna ·
26 sep, 2013
Lycka till Liz!
Gilla
Cayotes
Kvinna ·
26 sep, 2013
Har d gått bra för er tjejer?
Sj är d 1 v sen jag gjorde mina!
La in 480 ultra hög bakom muskeln !