Mangotango
Kvinna ·
18 dec, 2017
Vi som opereras av Anders Nilsson i början av 2018
BröstförstoringHej gänget!
Nu skapar jag ett "hem" för oss som ska opereras av Anders Nilsson i Umeå på Polarkliniken i början på året, Januari/Februari. Just nu är vi 3st medlemmar på POF som gått ihop och stöttar varanda genom resan till våra nya bröst, men finns det fler här så är ni välkomna in i gemenskapen =)
Det är fritt att tjattra om allt och ingenting!
Vi gör det tillsammans! Kram❤️
Nu skapar jag ett "hem" för oss som ska opereras av Anders Nilsson i Umeå på Polarkliniken i början på året, Januari/Februari. Just nu är vi 3st medlemmar på POF som gått ihop och stöttar varanda genom resan till våra nya bröst, men finns det fler här så är ni välkomna in i gemenskapen =)
Det är fritt att tjattra om allt och ingenting!
Vi gör det tillsammans! Kram❤️
Sortera efter
Shannon
Kvinna ·
09 jan, 2018
Hej Mollymy!
Tack för svar! Det låter ju bra. Jag hör så mycket gott om honom och ser att han gör väldigt snygga bröst. Har du skickat bilder på dig själv och vad du önskar? När är din operation?
Jag tvekar egentligen mest för att jag måste flyga hem några dagar efter operationen. Jag har mailat med sköterskan på Nordiska Kliniken som säger att det är inga problem alls efter 2-3 dagar.
Hur har du valt att sköta logistik med hotell och resa? Får intrycket av att du också bor i norr =)
Gilla
Jenkan91
Kvinna ·
09 jan, 2018
Hade gjort precis som er med facit i hand, Patrik verkar ju helt outstanding, lite för bra för att vara sann när man läser allt om honom ;P Börjar känna mig lite nervös inför min korr och implantatbyte i mars hos Anders då han verkar så svår i frågan.. upptäckte dessutom en del mfd (muscle flex deformity) på mitt vänstra bröst när jag lyfter armen och spänner. Ser rent förjävligt ut men har helt enkelt aldrig testat spänna mig så i spegeln innan och har aldrig märkt det. Känns drygt att betala fullpris för operation på annan klinik men kommer vi inte överens så kommer jag också låta Patrik hjälpa mig med detta. :)
Gilla
Mangotango
Kvinna ·
09 jan, 2018
Jag tror vi kan enas om det, att trygghet är väldigt viktigt =)
Men Belle, bara för att vi inte känner oss trygga med anders behöver ju inte du göra det. Du har ju varit så trygg hela tiden och säker på din sak. Provoceras inte av oss utan lita på dig själv <3
Hej Shannon =) Jag har inte varit till nordiska kliniken utan endast haft mejlkontakt med Patrik, skickar bilder på mig och mina mått osv. Sen ringde jag för att boka in en operation. De vill gärna att man åtminstone har en konsultation över telefon innan man bokar operation men jag hade ju redan varit på konsultation hos två andra och hade därför kommit en bit i mina val. Jag var ganska säger på vad jag skulle ha och patrik var överens om det. Då fick jag boka en operation direkt =) Jag kommer precis som molly att få träffa patrik innan operationen för att konsultera då samt göra 3D simulering.
Med tanke på att jag håller min operation så pass privat att jag inte ens berättar om den för familjen, så är jag heller inte med i någon grupp på facebook =) Det finns säkert nyttig information där men för mig väger min integritet högre =)
Gilla
Mangotango
Kvinna ·
09 jan, 2018
Det känns skönt att få ditt stöd i beslutet jenkan, det får mig att känna att jag har gjort rätt. Tack <3
Jag förstår att du är nervös inför korren i mars, det blir så mycket som står på spel. Jag var nervös bara för mina 9 tusen jag tappade nu genom att avboka operationen, så jag kan bara tänka mig hur det vore för dig. Jag önskar dig all lycka, verkligen All lycka =)
Shannon, min operationstid är kl halv 5 på dagen, så jag kommer förmodligen att flyga ner samma dag på morgonen (om det finns några bra biljetter), samt sova över på hotell i närheten 1 natt eller 2 ifall att det skulle hända något. Jag tar med mig min sambo som stöd så får han bära all packning och sköta om incheckningar osv =)
Hade jag haft operationstiden tidigare under dagen så hade jag nog valt att flyga ner dagen innan och sova på Rest and fly på arlanda faktiskt haha. Men efter operationen blir det ett riktigt hotell!
Gilla
Mollymy
Kvinna ·
09 jan, 2018
Shannon, jajamän norrlänning är jag ;) jag har min syster i Sthlm så jag kommer flyga ner dagen före op och sover hos henne två nätter så jag flyger hem dagen efter min op. Patrik sa att de är många som flyger hem samma dag så de var inga problem! :)
Jag mejlade honom mina mått och bilder samt bild på bröst som jag tycker är fina. Så rekommenderade han utifrån det vad han tyckte skulle bli bäst på mig. Det kan ju bli nåt helt annat då han träffar mig i verkligheten men jag litar på honom till 110% !!
Det finns hotell i närheten av kliniken så det är inte omöjligt att hitta boende nära o bra :) jag har op 23/1 :)
Gilla
Mollymy
Kvinna ·
09 jan, 2018
Jenkan, kommer du byta till allergan eller hur gör du? Förstår att man är nervös inför implantatsbyte.. vad tråkigt att du fått muskelpåverkan, men gör det ont eller syns de bara då du spänner dig å håller upp armarna? Hoppas du får bättre svar från Anders, han kanske vaknar upp nu när två st avbokat tiden...
Gilla
Mangotango
Kvinna ·
11 jan, 2018
Nu är flygbiljetterna ner till stockholm bokade, och ikväll överför jag summan för bröstoperationen till nordiska. Känns så himla spännande och kul!! Däremot inte kul att se saldot på kontot efteråt..
Gilla
Jenkan91
Kvinna ·
11 jan, 2018
Det var Polytech det var tal om men ska verkligen försöka övertala honom till bredare Motiva och sy in fickorna istället. Det gör inte ont men blir missformat, dock endast när jag håller upp armen så det är väl nått man kan leva med antar jag :/
Gilla
Mangotango
Kvinna ·
11 jan, 2018
Var är det som det ser missformat ut Jenkan? Tänker om du kan dölja det i t.ex bikini eller om det syns?
Gilla
Jenkan91
Kvinna ·
11 jan, 2018
Jo det går absolut att dölja men det är som att muskeln trycker in halva implantatet, plattar till de men det är som sagt bara när jag lyfter armen å spänner muskeln.
Gilla
Jenkan91
Kvinna ·
11 jan, 2018
Har nån av er fått mailsvar av Anders på hela denna vecka? Inte jag iaf :/ Han skulle väl resa bort men borde ju komma hem nån gång, haha. :)
Gilla
Belle14
Kvinna ·
12 jan, 2018
Jag sms:ade Anders för någon dag sedan, hade ett missat samtal från Polarkliniken och kort efter ett svar av Maria så endera är han inte hemma, har blivit sjuk eller inte hade tid helt enkelt :)
Nej jag påverkas inte av era val ^^ jag känner mig fortfarande super trygg trots allt :) jag blev sugen på att göra mina hos Tuve men det bara för att jag ser så sjukt många som gör hos honom och säger att han är gudomlig osv men jag känner mig jätte trygg med Anders, har sett så många fina resultat av honom. Klart man tänker alltid hundra ggr om, men jag landar alltid tillbaka på Anders så det känns super bra :)då tycker jag det är större risk att göra dom utomlands :) jag har aldrig i vuxen ålder låtit andras åsikter påverkat mig allt för mycket <3 jag kan börja tvivla men då tittar jag tillbaka på mig sjölv och min magkänsla också lyssnar jag på den. Och är så glad att ni gjort det också!
Jag har inte publicerat något på sidan på Facebook, jag är bara med och kikar runt lite :) men jag förstår er som inte vill säga något till omgivningen att ni inte vill vara med men man får mycket info där också :)
Gilla
Mangotango
Kvinna ·
17 jan, 2018
Hej på er =)
Har ni fått tag på anders ännu? Hur känns det för er? Det börjar ju närma sig =) för mig är det 7 dagar kvar imorgon. Längtar så mycket, det ska bli så kul det här!! Snart får jag slänga mina super push up bhar åt fanders, kommer inte sakna dem det minsta <3
Gilla
Jenkan91
Kvinna ·
17 jan, 2018
Fått svar av honom idag faktiskt och vi har bestämt Motiva corsé 725cc, dock så skrev han att han inte kunde garantera att rörligheten inte kommer att ge mig problem, vilket inte lät alltför uppmuntrande men svarade att det är värt en chansning. Blir det inte bra denna gång sparar jag pengar och åker till Patrik ;P Förhoppningvis blir det bra såklart, hoppas så innerligt. :)
Gilla
Belle14
Kvinna ·
18 jan, 2018
Åh det är så nära för dig nu mangotango! Så spännande! Ska bli roligt att se ditt resultat <3
Gilla
Belle14
Kvinna ·
18 jan, 2018
Jenka jag håller tummen att resultatet blir så som du vill ha det så du slipper göra om det igen Sen! Bra att han va ärlig och sa att inte kunde garantera nått iaf men jag hoppas för din skull.
Min värsta oro har gått över nu till att bara vara nervös och exalterad.. känns skönt faktiskt. <3
Gilla
Mollymy
Kvinna ·
18 jan, 2018
Jag hoppas det kommer bli bra med det jenkan så du slipper göra om det ännu en gång! Har du något datum inbokat? :)
För mig smäller det på tisdag! Längtar så mycket och vill bara få det ”gjort” ;) nu få dessa dagar gå fort!!:)
Gilla
Belle14
Kvinna ·
18 jan, 2018
Jenka jag håller tummen att resultatet blir så som du vill ha det så du slipper göra om det igen Sen! Bra att han va ärlig och sa att inte kunde garantera nått iaf men jag hoppas för din skull.
Min värsta oro har gått över nu till att bara vara nervös och exalterad.. känns skönt faktiskt. <3
Gilla
Jenkan91
Kvinna ·
18 jan, 2018
Jag har bokat 15/3 så det blir spännande! Vill helst göra det nu på en gång men ändå skönt att hinna spara pengar nån extra månad. Man vill som bara snabbspola tiden, helst till efter läkningsprocessen är klar också! Haha, var så sjukt handikappad och säkert överdrivet känslig. Förhoppningvis lindrigare denna gång. :)
Gilla
Mangotango
Kvinna ·
18 jan, 2018
Jag hoppas verkligen att det kommer bli bra för dig jenkan <3
Idag var jag förbi apoteket och köpte descutan, det blir bara mer och mer verkligt nu =)
Gilla