Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Isadora profilbild

Isadora

Kvinna ·

18 feb, 2011

Vi som opereras i April 2011

Bröstförstoring

Både februaritjejerna och marstjejerna verkar ha haft så trevligt med att se fram emot sina operationer tillsammans. Nu är jag nyfiken på vilka som tillsammans med mig, längtar till april. Själv ska jag ska opereras den 6 april :-) kram på er! 

152

Sortera efter

Anonym användare

31 mar, 2011

Jag är också lite rädd att 380 blir för stort på mig :P och jag opas på måndag!! Men ska testa på måndag igen med 345.. fast tror att det kommer bli 380.

Gilla

Anonym användare

31 mar, 2011

26 April, Citadellkliniken Landskrona Dr. Johan Nordqvist :D
Gilla

musslanD

Kvinna ·

31 mar, 2011

Kajsan skrev:

Vad tiden går sakta, jag ska opereras den 14:e och längtar ihjäl mig!!! Jag velar lite angående storlek, testade två olika alternativ på konsultationen och bestämde mig för den större. Nu tror jag dock att jag har ångrat mig, tänker som så att jag hellre vill få "för små" än "för stora" bröst.  Jag tror att det passar min kropp  bättre också... :) Hur är det med er, har ni storleksångest?

Jag har oxå lite beslutsångest gällande storleken. Hade bestämt mig för 350cc, men har NOG ändrat till 300cc. Örjan är på semester och kommer hem strax innan min OP, så jag har mejlat och hoppas att det löser sig. Har inte fått ngt svar ännu.

Ser verkligen fram emot detta nu och vill bara få det gjort. Känner ingen nervositet ännu och det trodde jag nog att jag skulle göra vid det här laget. Men det kommer väl....

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

31 mar, 2011

6 April .. Det är inte ens en vecka! Ojoj va spännande. Jag ska opa mig på SPC i Falun..Lyft och förstoring :))

Gilla

Annette33

Kvinna ·

31 mar, 2011

Oj, det är väldigt snart det, härligt

Gilla

Kajsan

Kvinna ·

01 apr, 2011

MusslanD: Då velar vi mellan ungefär samma storlekar då :) Jag har olika stora bröst och jag väljer mellan 275/300 och 325/350. Jag tror inte att det är något problem för Örjan att byta. När jag tittar på bilder här på forumet så gillar jag faktiskt brösten som är upp till 300 bäst, tycker om den mer naturliga looken. Dessutom vill jag kunna bada med mina ungar i sommar utan att det skriker SILIKON om mina bröst :-D 

Gilla

Kajsan

Kvinna ·

01 apr, 2011

MusslanD: har du förresten bestämt dig för vad du ska säga till din dotter? Nu är mina barn visserligen bara ett och tre år så de är väl lite mer lättlurade än en åttaåring, men jag vet inte vad jag ska hitta på. Ryggont? Sjuk? Ont i magen? Hmmm.... Dessutom planerar jag att inte säga ngt till min släkt (hoppas att det inte kommer att synas) så jag måste hitta på en orsak till varför jag inte kan träffas vare sig på min födelsedag eller på påsken. Inte enkelt det här... 

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

01 apr, 2011

Jag ska opas först i juni hos P Cosmo men berättade för mina flickor igår(11 och 12 men fyller 13 strax)  ..lilla sa..MENAR du att du ska ha i sånt silikon😕...sen sa hopn att hon tycker jag är fin som jag är..lilla gullungen=)...men jag sa som jag känner att efter två barn som tuttat på mamma så blir det inga roliga tuttar kvar så vill ha i fyllning så dom blir snygga igen....stora sa att hon vill inte att jag gör det för då blir jag ju inte samma=(((...hoppas hon kommer över det,för detta kommer jag göra,längtar såååå!

Gilla

Kristin

Kvinna ·

01 apr, 2011

Den 11:e april är det min tur! Det är Clas Lossing på carlanderska som ska operera mig :D 500cc runda mentor coh1 i varje bröst och under muskel blir det! Någon annan som ska opereras på carlanderska den dagen? Fan va fina vi kommer att bli tjejer :D
Gilla

Anonym användare

01 apr, 2011

Iih nu är vi inne i April brudar, nu kommer tiden gå FORT.. hoppas jag ;) idag betalade jag min operation så nu känns det verkligen verkligt, jag svävar på rosa moln, äntligen! Jag velar också med storleken, det är ju såå svårt! Tror ni runt 350-375cc blir väldigt stort på mig som är 158 lång och ganska liten/normalbyggd? Jag vill ju inte ha meloner samtidigt som man vill ju ändå inte ta i för lite heller nu när man väl ska operera sig :) Lycka till nu alla April-tjejer! :D
Gilla

Annette33

Kvinna ·

01 apr, 2011

Jag har också betalt och längtar!!!

johnsson: Ska du på konsultation samma dag som din op? Bra att du redan har tänkt lite på vilken storlek du ska ha, då har du ju i alla fall något att utgå ifrån. Jag tror inte att 350-375 blir överdrivet stort på dig, när jag var på konsultationen så hade jag innan en föreställning om att 300 cc var stort, men jag ändrade min uppfattning när jag fick se och känna på implantaten.

Gilla

Elinajohanna

Kvinna ·

01 apr, 2011

Bara helgen kvar nu, sen är det min tur :D:D!

Betalat in allt, så det finns ingen återvändo nu, nu blir det va på riktigt :D

Var och lånade hem massa tidningar att läsa nästa vecka då jag antagligen kommer ha ont och sitta hemma haha. Ska handla enkla saker att laga nu i helgen, tvättat och fixat kläder till operationsdagen :D

Wooh, 3 dagar kvar!

Gilla

Isadora

Kvinna ·

02 apr, 2011

4 dagar kvar!! Jag är så förväntansfull.

Gilla

Anonym användare

02 apr, 2011

Det är min tur om 5 dagar !!! :D

Gilla

Anonym användare

02 apr, 2011

Har liite ångest för at jag ska operera mig på min pojkes födelsedag.

Men o andra sidan kan man ju se det som en turdag, haha.

Får väl ta och ge honom ett hejdundrande kalas helgen innan. (Påsk)

Sen är ju han en stor del till att jag gör denna operation, ja tillsmmans med sin syster. 

Jävla kropp att ta skada av graviditet och ammning.

Men inget ont som inte för något gott med sig.

Två underbara barn - Tomma slappa tuttar - Stora underbara fasta bröst.

Gilla

Ina

Kvinna ·

02 apr, 2011

Lycka till alla :)

Gilla

Annette33

Kvinna ·

03 apr, 2011

Lycka till alla som op sig imorgon, ni är först ut av alla oss apriltjejer! Uppdatera gärna när ni orkar

Gilla

Anonym användare

03 apr, 2011

Annette33 skrev:

Jag har också betalt och längtar!!!

johnsson: Ska du på konsultation samma dag som din op? Bra att du redan har tänkt lite på vilken storlek du ska ha, då har du ju i alla fall något att utgå ifrån. Jag tror inte att 350-375 blir överdrivet stort på dig, när jag var på konsultationen så hade jag innan en föreställning om att 300 cc var stort, men jag ändrade min uppfattning när jag fick se och känna på implantaten.

Åh vad kul, det var verkligen en speciell känsla när man klickade iväg betalningen. Så himla mycket pengar som "försvann" från kontot, men ändå kände jag bara lycka! :D Aa jag har båda på samma dag, fast har haft en del kontakt med både tjejerna i receptionen och med Örjan nu via telefon och mail, känns tryggt även om det absoluta bästa är väl att ha en konsultation en tid i förväg, men men. Jag har så långt till kliniken och kände att det är bästa lösningen för mig både tid och pengarmässigt :) Ja det ska bli spännande att få se och klämma lite på implantaten, är nog som du säger att man får bättre uppfattning. Har ju gjort ristest men det känns ju inte speciellt realistiskt även om det ger en uppfattning liksom :)

Gilla

Elinajohanna

Kvinna ·

03 apr, 2011

Dags imorgon nu :D Tagit första descutan-duschen, sen bär det av imorgon strax efter 7! Är inte nervös alls faktiskt, mest upprymd :D Inser knappt att det verkligen händer haha!

Såååå spännande!

Gilla

Anonym användare

03 apr, 2011

Lycka till imorgon :D !!!!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem