Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Isadora profilbild

Isadora

Kvinna ·

18 feb, 2011

Vi som opereras i April 2011

Bröstförstoring

Både februaritjejerna och marstjejerna verkar ha haft så trevligt med att se fram emot sina operationer tillsammans. Nu är jag nyfiken på vilka som tillsammans med mig, längtar till april. Själv ska jag ska opereras den 6 april :-) kram på er! 

152

Sortera efter

Mimmi

Kvinna ·

11 apr, 2011

Min tur imorgon! Har duschat med descutan och förbereder med kvällsfika så jag klarar fastan imorgon..... spännande!!!!!!!!!!!!

Gilla

musslanD

Kvinna ·

11 apr, 2011

Absolut Johnsson, vi kommer ju vara där samtidigt en liiiiten stund 🙂. Hur känns det? Det är riktigt nära för din del! Stort lycka till och kram. Jag ser fram emot att höra hur det gått för dig sen.

Gilla

Anonym användare

11 apr, 2011

Ja, jag kommer nog vara på kliniken ett tag där på onsdag också.. mitt tåg hem går klockan 14.14 nämligen :) Det känns bra, ena stunden är jag så nervös så jag vill spy med huvudet fullt i hjärnspöken.. det är väl nerverna som gör sig påminnda.. medans nästa stund så känns det alldeles lugnt och bara en stor förväntan, haha :) Men det blir nog jättebra. Kan inte riktigt förstå att jag verkligen åker snart :) Tack så jättemycket för lyckönskningen! Kramar!

Stort lycka till till dig också Mimmi 👍 Är du nervös?

Gilla

Annette33

Kvinna ·

12 apr, 2011

Lycka till johnsson!!!

Gilla

pre-tty

Kvinna ·

12 apr, 2011

Jag opas nästa vecka på Tisdag 👍

Gilla

MizzShiny78

Kvinna ·

12 apr, 2011

Jag ska op 19 april på Proforma av Örjan, förstoring + lyft. 😀

Gilla

Anonym användare

12 apr, 2011

Hej tjejer! Ligger här på Proforma med mina nya bröst, är så lycklig så jag nästan gråter.. Bara bubblar av härliga känslor! Det blev 375cc Hög Profil.. Örjan tyckte 400cc men jag vill hellre ha lite för små än lite för stora, och min magkänsla sa 375cc, och det känns bra :) 25cc gör ju ingen skillnad egentligen direkt, men jag är glad över mitt val! Allt har iallafall gått jättebra och jag mår oförskämt bra, har jävligt ont bara men det är lindrigare än jag hade föreberett mig på :) Måste bara säga att jag kunde heller inte vara mer nöjd över mitt val av klinik, det är himla mysigt här och all personal är verkligen helt fantastiska! Jag kommer att skriva operationsberättelse men det gör jag när jag kommit hem och kan sitta vid en dator.. Lite små drygt att skriva mycket på iphonen.. Dessutom är jag ju inte klar här ännu heller :) Stor kram till er brudar, o lycka till ni som har er operation inom det närmsta! :)
Gilla

Annette33

Kvinna ·

12 apr, 2011

johnsson: Skönt att det gått bra!

Hur är det med er andra apriltjejer som ännu inte op sig? Är ni nervösa? Eller som jag, mest förväntansfull och lääängatar tills det är gjort!!!

Gilla

caka86

Kvinna ·

12 apr, 2011

Jag har blandade känslor, min tur är i morgon kl ett och först blir det en resa på 5,5 timmar ca så man hinner bli lagom nervös, fast jag har varit nervös i flera dagar nu...😲   Samtidigt som man längtar till att få se att det finns nått under tröjan...!

Bara det inte blir problem, det är nog det jag är mest rädd för, att behöva göra om allt eller att det blir asfult och att dom blir för små😐 Eller för stora? Hjälp vad nojjig jag är..  Men jag tänker positivt, att det kommer bli skitbra och blir det inte det så går det alltid att fixa...... 🙂

Gilla

Annette33

Kvinna ·

12 apr, 2011

Oj, imorgon! Härligt att snart få det gjort! Jag har 2 veckor kvar, men det kommer nog gå fort, dagarna fylls ju av jobb och att ta hand om barn

Gilla

musslanD

Kvinna ·

12 apr, 2011

Johnsson: Härligt att allt gått bra och att du var så pigg redan vid 14-tiden. Det ger mig hopp inför morgondagen 😉. Kul också att höra att du som alla andra jag läst om är så supernöjd med Proforma och jag antar även med Örjan. Ser fram emot att höra mer om hur du mår framöver. Jag kommer snart förbi, hihi.

Gilla

Kaka

Kvinna ·

12 apr, 2011

och jag på torsdag kl 10 💡 350 eller 375cc bakom muskeln. Är väl lite nervös men det går bra, magen är iaf nervig :) jag försöker att inte tänka på det men det är svårt, sitter inne på det här forumet så fort jag är ledig och lusläser. Dagarna känns iaf oändligt långa. Är det possitivt eller negativt?😀  Har iaf börjat förbereda mig inför op dagen. Har av någon anledning fått för mig att det är bra att dricka resorb (vätskeersättning) dagarna innan op eftersom det är viktigt att dricka riktligt med vatten innan, sen har jag börjat strecha bröstmuskeln, kanske det blir bättre då? :) och så tänkte jag att jag skulle äta/dricka lite naturläkemedel för bättre sårläkning. Basilika/Kamomill/Honung/Aloe Vera. Är kanske nojjig men det skadar ju inte att försöka 😎

Lycka till allihopa

Vi håller tummarna för varandra 👍

Gilla

Anonym användare

12 apr, 2011

musslanD skrev:

Johnsson: Härligt att allt gått bra och att du var så pigg redan vid 14-tiden. Det ger mig hopp inför morgondagen 😉. Kul också att höra att du som alla andra jag läst om är så supernöjd med Proforma och jag antar även med Örjan. Ser fram emot att höra mer om hur du mår framöver. Jag kommer snart förbi, hihi.

Ja det känns s skönt, jag var faktiskt pigg direkt efter operationen redan, ganska så "full" haha.. Skrattade och var väldigt pratsam ;) nattsköterskan kom nu med glass och coca cola, huur söt? Hon frågade om jag ville ha morfin eftersom jag varit så väldigt pigg och rörlig så kunde jag få extra ont sa hon.. Jag tackade nej men får nog lov att be om lite innan jag ska sova, har ont men det är absolut inte så illa som jag hade föreberett mig på :) Allt kommer gå super tjejen, hoppas du blir lika nöjd med kliniken och Örjan som jag är :) Kram
Gilla

Kajsan

Kvinna ·

13 apr, 2011

Skönt att höra att det gått bra för er som redan opererat er! I morgon är det min tur, jag ska vara vid proforma kvart i åtta på morgonen. Måste säga att jag är sjuuuukt nervös, mår t.o.m illa... Blir nog ingen sömn för mig i natt! 

Gilla

Anonym användare

13 apr, 2011

Massa lycka till Kajsan! Håller tummarna att det går bra. Proforma var verkligen en suverän klinik, mysiga lokaler och fantastisk personal :)
Gilla

Kajsan

Kvinna ·

13 apr, 2011

Tack :-) Hur mår du nu?
Gilla

musslanD

Kvinna ·

13 apr, 2011

Tjohoo nu ligger jag här med betongtuttarna albin. Är du kvar Johnsson? Det har gått kanonbra och jag maår toppen! Kajsan, skicka ett meddelande om du vill prata eller undra. Jag berättar gärna om Proforma, som hittills varit suveränt..
Gilla

MizzShiny78

Kvinna ·

13 apr, 2011

19 april hos Örjan Gribbe på Proforma. Lyft + förstoring.... Fick tiden 07:45.... PIRRIGT!!!! 👍

Gilla

Anonym användare

13 apr, 2011

Kajsan - Jag har ont och är trött men jag mår fortfarande långt mycket bättre än jag hade förberett mig på :) Härligt musslan ;) nej tyvärr, åkte ca 13.00 ifrån kliniken.. Så nu sitter jag på tåget :) Synd, hade ju varit kul att hejja :) skönt att du mår sä bra!!
Gilla

Kajsan

Kvinna ·

13 apr, 2011

MusslanD: kul att det gått bra! Vad blev det för storlek?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem