Josefine
Kvinna ·
07 dec, 2010
Vi som opereras i Februari 2011!
BröstförstoringHej allehopa :D jag har hängt här på forumet + plastikkirurgiforum.se men numera syns jag mest här! Jag är idag 17 år gammal och har alltid velat ha bröst. Alltså som syns. För i dagsläget är de lika stora (eller ska jag säga små) som när jag köpte min första BH som 12-åring. Inte så kul! Så, den 14 februari opereras jag av dr Johan Nordquist på citadell.se :D det blir 440cc (Perthese) och jag är SÅ spänd :D längtar sjukt mycket! Såg att ingen annan hade startat en sådan här tråd, så jag tog initiativet :) så, vilka är ni andra som opereras i februari? Det är trots allt bara 2 månader dit! Nån mer som ska op:as av Johan kanske? :D
Sortera efter
Anonym användare
23 jan, 2011
optimus
Kvinna ·
23 jan, 2011
åhhh va kul tjejer!!
lillajag: min pojkvän ska ta ledigt och ska följa med mig, har inga barn så slipper den biten.. men han kommer nog bara vara ledig just den dagen, så sen får jag klara mig själv.. förstår att det hade varit skönt att ha någon med sig när man ska genomgå en så stor grej, barnvakt då? eller om du har en släkting som kan följa med dig? hör dig för om det är någon tjej som ska göra operation på samma klinik som du samma dag och har du tur kan ni ju iallafall dela upplevelsen tillsammans? kolla operationskalendern i vänstra menyn vettja!
Josefine
Kvinna ·
23 jan, 2011
Själv ska jag ta tåget, de tar ca 1,5-2 timmar så jag HOPPAS jag får en tid som inte är typ 08.00 haha! För då blir det så väldigt tidigt :) sen sover jag ju över då, och sen kommer mamma och hämtar mig med bil :) skönt att man fortfarande är "liten" så att mammsen tar hand om en 👍
Anonym användare
23 jan, 2011
Men vad tusan, jag har hela 25 dagar kvar jag.. ❤️ men jag antar att det kommer gå fort 👍
Anonym användare
24 jan, 2011
Okej vad trist frö dig :(
Jag fick först tid den 28 januari, men eftersom pojkvännen inte kunde då så tackade jag nej och då skulle jag få en tid i februari istället :) Vill inte åka ensam..
Anonym användare
24 jan, 2011
Usch.. Jag är så nervös, tror jag (fast jag inte ens själv vet det). Min röda vecka har skjutits upp, jag är orolig i magen och jag har svårt att sova. Någon mer som börjar bli nervös? :P
edpoli
Kvinna ·
24 jan, 2011
ska på konulationen nu på Fredag så går det bra blir det op om 30 dagar mannen blir hemma och tar hand om barnen så jag har en vän som följer med på op dagen och som hämtar mig dagen efter, skönt att ha någon vän som stöttar en :)
Anonym användare
24 jan, 2011
Anonym användare
24 jan, 2011
Jag ska lägga in MM 450cc! Allergan Style 410. Är 179 cm lång och väger för närvarande 78 kg. (Är på väg ner! Vill väga runt 70-71) 🙂
Bredden på mitt implantat är: 14.0 Höjden är: 12.9 och projektionen är: 5,2
Jag har inte så värst mycket bröst upptill eller vad man ska säga, och eftersom mitt implantat är moderat height och moderat projektion, blir det så då att bröstet blir likadant som det är nu och inte så mycket "bröst" upptill eller vad man ska säga?
Jag är ute efter ett naturligt resultat, men jag vill ändå att det ska vara volym upptill! Är det inte bättre med full height och moderat projektion?
GAAAH! blir galen på detta!
Ni kan gärna gå in på min blogg och kolla på mina förebilder!
www.brostbrost.bloggplatsen.se
Vad tror ni, blir det bra med MM ?
edpoli
Kvinna ·
24 jan, 2011
MS Förstår att du vill veta NU:) hoppas du får svar i veckan.
Jag opar mig på Proforma:)
Solskensoptimist, jag ska göra ett besök på din blogg:)
optimus
Kvinna ·
24 jan, 2011
nervös? jooo som fan, känns nästan som man börjar få kalla fötter, men självklart vill jag!! 15 dagar kvar!! puhhh
josefine: jag hade tur, fick op-tid 10.30 så perfekt.. får man sova lite, har dock bara 20 min till kliniken haha..
Anonym användare
24 jan, 2011
Shit vad roligt! :) Håller på att räkna ner nu (till den 28, någon gång innan dess måste jag ju få opa mig), skulle ju få opa mig i februari. 4 veckor och 6 dagar. Väntar bara på att dem ska ringa! Lämnar inte telefonen ur sikt under dagen ;P
Men ganska bra att jag inte fick för tidigt, då hinner jag träna lite innan op ;)
edpoli
Kvinna ·
25 jan, 2011
Haha ja jag tränar oxå som tusan nu:) skulle vilja gå ner 4 kilo men dom e ju så svåra att bli av med:)
nu håller jag tummarn att jag inte bara blir sjuk när det e dax:/
Josefine
Kvinna ·
25 jan, 2011
Jag fick mina papper idag, det blir kl 12.00 👍 vilket är perfekt för mig! Jag har ju som sagt en bit att ta mig med tåg & buss.
Nu är jag nervöööööös!!!! Vill bara få det gjort 😀
optimus
Kvinna ·
25 jan, 2011
vill oxå bara få det gjort, är nervös så jag dör tror jag
edpoli
Kvinna ·
25 jan, 2011
Å ska du få dina på alla hjärtans dag:)
förstår om du e nervös nu de är ju snart:)
optimus
Kvinna ·
25 jan, 2011
jaa 2 veckor kvar, kan fan inte fatta det...
Josefine
Kvinna ·
25 jan, 2011
Jaa alla tuttars dag blir det för mig i framtiden hehe 😀 nedräkningen är i full gång!!
optimus
Kvinna ·
25 jan, 2011
wihooo :) skönt att det löste sig med OP-tiden :)
edpoli
Kvinna ·
25 jan, 2011
Förstår att de e nedräkning nu för er båda:)
optimus är du först med op nu i denna tråd
24 dagar kvar 😀. För er som det snart är dags för får hålla oss andra uppdaterade sen efter operationen.
Mannen kör mig till Citadellkliniken på morgonen. Vi har bara 20 min bilresa dit vilket känns skönt. Ligger ju kvar på kliniken sen första natten vilket känns tryggt.