Josefine
Kvinna ·
07 dec, 2010
Vi som opereras i Februari 2011!
BröstförstoringHej allehopa :D jag har hängt här på forumet + plastikkirurgiforum.se men numera syns jag mest här! Jag är idag 17 år gammal och har alltid velat ha bröst. Alltså som syns. För i dagsläget är de lika stora (eller ska jag säga små) som när jag köpte min första BH som 12-åring. Inte så kul! Så, den 14 februari opereras jag av dr Johan Nordquist på citadell.se :D det blir 440cc (Perthese) och jag är SÅ spänd :D längtar sjukt mycket! Såg att ingen annan hade startat en sådan här tråd, så jag tog initiativet :) så, vilka är ni andra som opereras i februari? Det är trots allt bara 2 månader dit! Nån mer som ska op:as av Johan kanske? :D
Sortera efter
Emelieen
Kvinna ·
22 jan, 2011
Anonym användare
22 jan, 2011
Anonym användare
22 jan, 2011
ja va härligt en tråd för oss lyllosar i februari :-)
jag ska op den 8/2 på kkab i falköping av Stefan Modin
kram alla
MissyE
Kvinna ·
22 jan, 2011
Haha! Känner oxå igen mig angående pojkvännen! ;) hahha! Stackarn va han får höra om det där hela tiden ;)
Anonym användare
22 jan, 2011
Josefine
Kvinna ·
22 jan, 2011
Känns ibland som att vissa av ens vänner inte kan ta att man faktiskt har jobbat och sparat ihop detta för att det är viktigt för en själv, en del är så jävla avundsjuka men visar det på ett sätt som gör att man känner sig dum nästan :S varför ska vissa inte kunna glädjas åt andra? Så dumt.. 😡
edpoli
Kvinna ·
22 jan, 2011
Jag berättade idag för en arbetskompis och"vän" att jag ska opa mig. Hon sa men du e jag snart 40 år varför ska du göra det? och vad fåfäng du är.
Tack jag är "bara" 32år och har ammat 3barn har haft fyllig 75c och nu trötta hängiga 75b :/ undra varför man vill opa sig.
Ska jag gå i typ 30år till och vara missnöjd med mig själv och må dåligt när det e dax att vara på stranden eller när man ska var intim med sin sambo,
Bara för man har passerat 30 strecket? eller vad menar hon.
optimus
Kvinna ·
22 jan, 2011
Majkan: Tråkigt med vännerna, man vill ju gärna dela det med sina närmaste. Mina vänner har varit väldigt stöttande, bara de närmsta vet och de är jättepositiva, en av dem vill själv göra så hon är jättenyfiken. Du får gärna ventilera med oss här på forumet!!
Jess29: Om din kirurg tror att anatomiska/runda gör detsamma, skulle jag nog välja runda pga. av att man kan utesluta en komplikation direkt (att det anatomiska impl. vrider sig..)
Lillajag: Härligt, då är vi 3 den 8e februari då, om jag inte minns fel? Kanske skulle sammanställa en liten lista 🙂
Emelieen
Kvinna ·
22 jan, 2011
Ms;
haha jo men det är ju så det är;) man ser direkt på deras miner när man sätter igång att prata bröst, men ändå så gullig som försöker dölja och håller med, diskuterar och stöttar! haha :)
Och idag har jag fixat så min gulliga farbror kunde hämta mig dagen efter:) känns såååå skönt att slippa sätta sig på en buss.
Anonym användare
23 jan, 2011
Anonym användare
23 jan, 2011
Emelieen: Haha jag har faktiskt väldigt tur när det gäller pojkvännen, han tycker att det här ska bli lika spännande som jag själv :P Han sitter och läser på om det här också, så han vet vad som gäller haha, söt :) Så det känns jätte jätte bra att jag allafall har han som stöttar mig :)
Anonym användare
23 jan, 2011
Emelieen
Kvinna ·
23 jan, 2011
Lift u up; Jag har väldigt tur med, han stöttar och tycker det är spännande men ser att han i längden, då jag i timmar pratar om bröst blir väldigt less, fast han försöker dölja det och lyssna med ett öra ungefär ;) Bra att ha gulliga pojkvänner som stöttar, tummen upp för det! :) fast tror inte min kille är såå intresserad som din så han skulle sätta sig och läsa här! önskar han vore det💡
Anonym användare
23 jan, 2011
Min kille stöttar med och han tror det kommer bli jätte bra! Men ibland tycker han att det kan bli för mycket "tjej" så därför är det skönt att kunna skriva av sig lite här 😉
Emelieen
Kvinna ·
23 jan, 2011
Håller med! utan de här forumet hade jag nog gått i taket! helt ärligt, såå skönt att läsa, se, skriva om bröst då man inte kan prata om det🙂
Anonym användare
23 jan, 2011
Håller med👍
optimus
Kvinna ·
23 jan, 2011
16 dagar kvar.... WOHOOOO 💋
Jess29
Kvinna ·
23 jan, 2011
16 dagar kvar.... WOHOOOO 💋
11 dagar 😀😀😀😀
Emelieen
Kvinna ·
23 jan, 2011
10 dagar kvar! :) åååh!!!😀
Anonym användare
23 jan, 2011
ska ni åka själva eller har ni med er någon när ni sks op??
jag måste åka en dag tidigare för det är en bit att åka från där jag bor och det är så trist
och jag måste tyvärr vara själv pga mannen min måste vara hemma hos barnen och så jobbar han också..sen har jag inga vänner som kan följa med heller pga barn och jobb *sniff* jag hade önskat att någon var med mig även om man sover mycket och så bara för att ha någon som stöttar och kollar till en.
ms;
haha känner igen mig när de gäller pojkvän;) man ser hur de egentligen vill skrika "JAG VET, typ 5gången du säger det idag!!!!"
men jag babblar på ändå, för jag måste, han få stå ut;)
samma här!! :D
jag håller tummarna att de hör av sig på måndag, nu jävlar! du måste ju få en tid!!!