Josefine
Kvinna ·
07 dec, 2010
Vi som opereras i Februari 2011!
BröstförstoringHej allehopa :D jag har hängt här på forumet + plastikkirurgiforum.se men numera syns jag mest här! Jag är idag 17 år gammal och har alltid velat ha bröst. Alltså som syns. För i dagsläget är de lika stora (eller ska jag säga små) som när jag köpte min första BH som 12-åring. Inte så kul! Så, den 14 februari opereras jag av dr Johan Nordquist på citadell.se :D det blir 440cc (Perthese) och jag är SÅ spänd :D längtar sjukt mycket! Såg att ingen annan hade startat en sådan här tråd, så jag tog initiativet :) så, vilka är ni andra som opereras i februari? Det är trots allt bara 2 månader dit! Nån mer som ska op:as av Johan kanske? :D
Sortera efter
optimus
Kvinna ·
25 jan, 2011
Anonym användare
25 jan, 2011
Mmm. Och irri att inte veta när jag ska få komma. Tror jag blir galen! ✉️
Emelieen
Kvinna ·
25 jan, 2011
förstår att du blir galen, tycker det tagit väldigt lång tid för att du ska få ett svar!❤️
får du en tid snart lixom, du måste ju ha tid att smälta och förbereda! nu få dom skärpa sig tycker jag!
optimus
Kvinna ·
25 jan, 2011
förstår det stackare, måste ju säga att du haft väldigt MKT tålamod iaf!! 🙂
Anonym användare
25 jan, 2011
Tänkte skriva mejl nu. Vad tusan ska jag skriva så jag inte verkar för på??
edpoli
Kvinna ·
26 jan, 2011
Fick du iväg ditt mail Ms, måste du inte veta för att kunna planera med jobb eller så,
Jag har sån tur att jag kunde lägga op när jag var ledig från jobbet en vecka, så jag behöver inte sjukskriva mig.
Anonym användare
26 jan, 2011
Såg nu att du skulle opa dig 8/2:)
Jess29 jag blir oxå bara mer nojjig av att vara inne här å kolla, men kan ju inte riktigt låta bli:)
jo då är det dags att lägga sig under kniven.... ojoj vad nervös jag är men vill man bli fin ...;-)
Anonym användare
26 jan, 2011
GoldenHeart
Kvinna ·
26 jan, 2011
Jag har bara en vecka kvar till min op!! 2 februari.. tiden har gått skitsnabbt och jag kan knappt föreställa mig hur det kommer att bli. Om en vecka har jag fått mina bröst! 😀
Anonym användare
26 jan, 2011
GoldenHeart
Kvinna ·
26 jan, 2011
Kan inte fatta att jag kommer att ha stora bröst sen.. Känns overkligt och grymt spännande och nervöst! 😛
Anonym användare
26 jan, 2011
GoldenHeart
Kvinna ·
26 jan, 2011
Eller hur! Jag har längtat efter att opa mig i flera år och så är det lixom dags om en vecka nu! Nä, det blir väl inte förrän man vaknar upp och de sitter på plats som man fattar att man verkligen gjort det 😀
Anonym användare
26 jan, 2011
Jess29
Kvinna ·
26 jan, 2011
Nä det är konstigt det där... Jag vet ju att jag ska göra det.. men det känns ändå som att jag inte ska göra det... haha
Så som sagt, det blir väl inte verkligt förrän an vaknar upp och de är på plats.. Jag ska ringa kirurgen imorgon och bestämma vilka implantat jag skall välja.. Har ju trott att jag ville ha anatomiska för jag har trott att det blir bäst på mig. Men kirurgen sa att han trodde båda skulle bli bra på mig..
Och nu när man har kollat runt på bilder ett hundratals gånger, så kanske jag ska välja runda iaf... ❤️ Jag har ju trott att alla får runda bollar av runda inpl. Men ack som man har lärt sig annat här 😀 Så kanske man slipper ev kompikation om de roterar.. Plus att de är billigare.. Men priset spelar eg mindre roll eftersom man vill ha det bästa resultatet. Men får se vad han säger imorgon.... Kul, kul!!! :-) Jag har alltid beslutsångest med allt så det är nog bäst att han hjälper mig att välja..
Anonym användare
26 jan, 2011
MissyE
Kvinna ·
27 jan, 2011
E M M A
Kvinna ·
27 jan, 2011
Anonym användare
27 jan, 2011
Okej. Jag har då inte berätatt än. Väntar på min tid ännu, ska berätta då jag vet när jag får komma. Ska berätta åt min sambos föräldrar då. Inte åt mina föräldrar, så dem inte så nära.
Vet att mamma inte kommer bli glad. Men vadå, hon har ju själv opa sig så...
Jess29
Kvinna ·
27 jan, 2011
Okej. Jag har då inte berätatt än. Väntar på min tid ännu, ska berätta då jag vet när jag får komma. Ska berätta åt min sambos föräldrar då. Inte åt mina föräldrar, så dem inte så nära.
Vet att mamma inte kommer bli glad. Men vadå, hon har ju själv opa sig så...
Hur går det? Skickade du iväg ett mail?
Stackare, har oxå ont... det är ett så stort beslut man tagit nu och en så stor grej att gå igenom, klart man är nervös för att något ska gå snett...