Josefine
Kvinna ·
07 dec, 2010
Vi som opereras i Februari 2011!
BröstförstoringHej allehopa :D jag har hängt här på forumet + plastikkirurgiforum.se men numera syns jag mest här! Jag är idag 17 år gammal och har alltid velat ha bröst. Alltså som syns. För i dagsläget är de lika stora (eller ska jag säga små) som när jag köpte min första BH som 12-åring. Inte så kul! Så, den 14 februari opereras jag av dr Johan Nordquist på citadell.se :D det blir 440cc (Perthese) och jag är SÅ spänd :D längtar sjukt mycket! Såg att ingen annan hade startat en sådan här tråd, så jag tog initiativet :) så, vilka är ni andra som opereras i februari? Det är trots allt bara 2 månader dit! Nån mer som ska op:as av Johan kanske? :D
Sortera efter
Anonym användare
27 jan, 2011
optimus
Kvinna ·
27 jan, 2011
Känner precis likadant, har haft skitsvårt för att berätta för mamma (nej, har fortf inte gjort det....) går fan bara inte... Känns som ett svek! 😕
edpoli
Kvinna ·
27 jan, 2011
Välkommen E M M A:)
i morgon ska jag träffa läkaren:) ska skriva ut lite bilder på bröst jag gillar och inte gillar och ta med mig:)
imorgon har jag nog bestämt storlek:)
optimus
Kvinna ·
27 jan, 2011
gör det, hoppas det går bra vännen 🙂 på måndag ringer nog min kirurg till mig, då är det 8 dagar kvar till OP och vi ska bestämma det slutgiltiga 😉
Anonym användare
28 jan, 2011
GoldenHeart
Kvinna ·
28 jan, 2011
Ms; Vad synd 😕 Men förhoppningsvis i början eller mitten mars kanske?
Anonym användare
28 jan, 2011
MissyE
Kvinna ·
28 jan, 2011
Känner precis likadant, har haft skitsvårt för att berätta för mamma (nej, har fortf inte gjort det....) går fan bara inte... Känns som ett svek! 😕
Boobez
Kvinna ·
28 jan, 2011
Heeej!!!
Får man vara med?
Ska op 3 feb av örjan gribbe.
sjuukt nervööös...
Anonym användare
28 jan, 2011
Emelieen
Kvinna ·
28 jan, 2011
Boobez;
Samma dag som mig då :D
fast jag på något konstigt vis är inte alls lika nervös som jag var efter konsultationen, känner mig rätt lugn..just nu iallafall;)
Boobez
Kvinna ·
28 jan, 2011
Tack :D
Jag ska prova implatat size samma dag
är inne på 300-400 cc ev 440 cc efter disskussioner här.
high profile hoppas jag på örjan sa att även medium kan passa men vi ska ta det på torsdag :)
när jag är där på nybesök! Bara pratat över tele och mejl!
Josefine
Kvinna ·
28 jan, 2011
Tjejer!
Idag betalade jag min op, kändes så SKÖNT men var dock riktigt nervös, jag gick nämligen tiill banken och fick hjälp med att skriva hela den här inbetalningslappen för jag visste verkligen inte alls hur man gjorde haha 😀 men nu är det bara att sikta in sig på den 14e!!!
Ms; Synd att du måste vänta så länge! 😕
optimus
Kvinna ·
28 jan, 2011
MissyE: Åhhh vad modig du var! Önskar jag bara kunde kläcka ur mig det!! Förstår att du är lättad nu! Är ju snart bara en vecka kvar 💡
Boobez: VÄLKOMMEN IN I VÄRMEN.. TYP 😀
Josefine: Åhh, häftigt, kändes konstigt o bli av med så mkt pengar va? Jag ska föra över pengarna om några dagar från min Internetbank, kommer kännas konstigt att se nollan på kontot... *poff*
Josefine
Kvinna ·
28 jan, 2011
Ja det slog mig nyss när jag loggade in på internetbanken, det var väääldigt tomt på kontot 😐 men jag är glad för det 👍
Emelieen
Kvinna ·
28 jan, 2011
åhåå börjar få lite panik nu! på torsdag gäller det! eftersom jag ska lägga bakom och hört många som inte tar sig upp ur säng/soffa så får jag panik nu! Har ingen som kommer vara hemma på dagarna, bor fortfarande hemma, mamma jobbar väldigt mkt, och hennes man, lillebror går i skola.. tänk om jag blir typ helt handikappad och inte kan göra så mkt själv, hur tar jag mig på toa osv.. herregud ha inte tänk på de förran nu!😲
optimus
Kvinna ·
28 jan, 2011
Josefine: Förstår deet, men det kommer nog va värt varenda öre :)
Emelieen: Du kommer fixa det, jag lovar, bädda upp med massor kuddar i sängen och sov halvsittandes 🙂
Boobez
Kvinna ·
28 jan, 2011
emelieen vart ska du operera dig den 3dje`?
tack förvärmen :D optimus
Boobez
Kvinna ·
28 jan, 2011
hur många dar tar det innan man klarar att ta sig upp tror ni?
Emelieen
Kvinna ·
28 jan, 2011
Optimus; åh jag hoppas du har rätt! :) men lite småpanik har jag över alla "tänk om" haha:)
Bobbez; ska operera mig på polarkliniken i umeå:) sen hur många dagar är väldigt indivduellt vad jag har förstått, vissa får ondare längre och vissa mindre under kortare period. sen beror de helt på placeringen med. men jag har väldigt låg smärttröskel så antar att jag är den som kommer få ondre, plus att jag siktar in mig på den värsta smärtan🙂
var ska du opa dig?
Jo, men har inte fått nå svar än. sedan skickade jag ett till och frågade om jag kunde välja 375cc iställe för 390cc. Men nu har jag pratat med killen min och han tror inte dem blir så stora som jag tror. Så jag tar nog 390cc ändå.
Får väl se om dem hör av sig imorgon. Men tror inte dem hör av sig fören nästa vecka, i början av feb :(