Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Josefine profilbild

Josefine

Kvinna ·

07 dec, 2010

Vi som opereras i Februari 2011!

Bröstförstoring

Hej allehopa :D jag har hängt här på forumet + plastikkirurgiforum.se men numera syns jag mest här! Jag är idag 17 år gammal och har alltid velat ha bröst. Alltså som syns. För i dagsläget är de lika stora (eller ska jag säga små) som när jag köpte min första BH som 12-åring. Inte så kul! Så, den 14 februari opereras jag av dr Johan Nordquist på citadell.se :D det blir 440cc (Perthese) och jag är SÅ spänd :D längtar sjukt mycket! Såg att ingen annan hade startat en sådan här tråd, så jag tog initiativet :) så, vilka är ni andra som opereras i februari? Det är trots allt bara 2 månader dit! Nån mer som ska op:as av Johan kanske? :D

651

Sortera efter

Anonym användare

01 feb, 2011

Okej. Men det känns som om jag ska ta dem runda. För vill inte ha för "spjutiga" sen, inte vad jag är ute efter.. Tänker.. Då muskeln börja släppa sig efter ett år, så jag inte ångrar mig sen :P

Gilla

Emelieen

Kvinna ·

01 feb, 2011

Jaa känner du så, så är det ju tur nu att du fick tid så du hann ångra dig innan de var försent🙂 kommer nog bli jättebra!:)

Gilla

optimus

Kvinna ·

01 feb, 2011

Jaaa, nu är det vår månad!

Gilla

Anonym användare

02 feb, 2011

2 veckor och 1 dag kvar, haha känns som att man bara går och räknar ner dagarna nu.. :P Lääängtar!! Det här ska bli så spännande! Nervositeten kommer och går för min del, men just nu känns det jävligt bra haha! :D

Lycka till nu Februari-brudar! :) Kramar!

Gilla

optimus

Kvinna ·

02 feb, 2011

6 dagar (k.l är efter 00)... HERREGUD... haha...

Gilla

Jess29

Kvinna ·

02 feb, 2011

Fy sjutton tjejer... Imorgon är det min tur och jag mådde så himla dåligt inatt!! Kunde inte sova.. Har varit hur lugn som helst tills nu.. Känner att jag inte riktigt kan koncentrera mig på jobbet...

Så nu ska det bli skönt att bara få det gjort!!!

Pratade med kirurgen igår och jag frågade vad han trodde skulle bli bäst, runda eller anatomiska och han tyckte att vi skulle köra anatomiska, så då gör jag det! Hoppas och tror på att det blir bra.... 👍

Ska bli kul att höra de som skulle op idag!! Spännande och lycka till till er....

Gilla

Emelieen

Kvinna ·

02 feb, 2011

Jess29; Samma här, har min op imorn, och inatt ha jag sovit så himla dåligt! låg och vred mig i sängen till klockan var närmare halv5!

Men det känns så jävla skönt nu att det ska bli gjort! :)

Hoppas det går bra för dig! får vi uppdatera varandra senare! 👍

Gilla

Jess29

Kvinna ·

02 feb, 2011

Emelieen: Ja jag gick upp vid 5 för att få nåt annat att tänka på, så jag duschade och åkte till jobbet ist, och det var mycket bättre än att ligga och vrida sig i sängen.. 🙂

Ska du op dig på morgonen? Jag skall ju inte dit förrän 19 på kvällen, så det blir att plågas av väntan heeela dagen imorgon också...

Känner fortfarande som att det inte är riktigt sant att jag skall göra det... haha

Gilla

Emelieen

Kvinna ·

02 feb, 2011

Jess29; Ja de känns att man inte ha fått någon djupsömn,när jag väl somnat så vaknade jag var varannan timme:p är väldigt seg nu!

Jaa, jag ska vara där 10.00 och har op kl 11 :D känns inte verkligt än för mig heller, har inte alls fattat det än! haha

Okej, jaa de kommer nog bli en jobbig dag och vänta för dig, men den slutar ju bra iallafall ;)

Gilla

MissyE

Kvinna ·

02 feb, 2011

Äntligen Februari hörrni!! Lycka till alla!!!! :DDDDD (Men ärligt, kan tiden gå långsammare än såhär?!!! :P)

Gilla

Jess29

Kvinna ·

02 feb, 2011

Nej varje timma känns som 10 just nu..... 🙁

Men min sambo som eg skulle jobba hela helgen har fått ledigt med typ vård av barn.. så det var ju himla skönt!! Slipper jag bekymra mig för hur jag skall klara av att ta mig ur sängen och ta hand om dem!!!

Gilla

optimus

Kvinna ·

02 feb, 2011

Jess29: Fan jag sover dåligt varje natt nu, så kan tänka mig hur det kommer vara natten innan... fyyyy.
Lycka till nu och kör hårt....!! Ska tänka på dig imorgon!

Gilla

optimus

Kvinna ·

02 feb, 2011

Emelieen: Lycka till du också.... 👍 Nu är det jäkligt nära... ska bli spännande att följa er... uppdatera oss och dela med er av ALLT 😀

Gilla

Jess29

Kvinna ·

02 feb, 2011

Ja skall uppdatera så fort jag kan 😀 Ikväll ska jag bädda rent i sängen och göra iordning så jag har det nödvändigaste nära. typ dator och liknande... haha Kan tänka mig att man kommer att tillbringa några timmar sittandes i sängen... :-)

Gilla

Emelieen

Kvinna ·

02 feb, 2011

Tack så mycket optimus! :D ska uppdatera så fort jag kommer hem på fredag! ska knäppa massa kort idag som man kan jämföra med sen! så de bilderna kommer så fort som möjligt med!

de är så jäkla nära nu!! 😛

Gilla

Anonym användare

02 feb, 2011

Hoppas det går bra imorgon :)

Gilla

optimus

Kvinna ·

02 feb, 2011

Åhh vaa kul, jaa tjejer gör det, vill veta allt!!!  Nervösa??

Gilla

Emelieen

Kvinna ·

02 feb, 2011

Ms; tack:) jag hoppas det jag med!

optimus; klart:) jag börjar bli lite nervös nu faktiskt, vet inte hur många gånger jag kollat om kvittot är i börsen, om jag packat det jag behöver, även om det är så fjuttigt lite man behöver med sig! haha :)

Gilla

optimus

Kvinna ·

02 feb, 2011

ohhh pirrigt... Jag är dödnervös redan, undrar hur det blir sen då...

Gilla

edpoli

Kvinna ·

02 feb, 2011

LYCKA TILL TJEJER :D

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem