Josefine
Kvinna ·
07 dec, 2010
Vi som opereras i Februari 2011!
BröstförstoringHej allehopa :D jag har hängt här på forumet + plastikkirurgiforum.se men numera syns jag mest här! Jag är idag 17 år gammal och har alltid velat ha bröst. Alltså som syns. För i dagsläget är de lika stora (eller ska jag säga små) som när jag köpte min första BH som 12-åring. Inte så kul! Så, den 14 februari opereras jag av dr Johan Nordquist på citadell.se :D det blir 440cc (Perthese) och jag är SÅ spänd :D längtar sjukt mycket! Såg att ingen annan hade startat en sådan här tråd, så jag tog initiativet :) så, vilka är ni andra som opereras i februari? Det är trots allt bara 2 månader dit! Nån mer som ska op:as av Johan kanske? :D
Sortera efter
Emelieen
Kvinna ·
02 feb, 2011
optimus
Kvinna ·
02 feb, 2011
Vad är det du ska göra imorrn nu då? Hur mkt ska du lägga in? Behöver en update ;)
Emelieen
Kvinna ·
02 feb, 2011
Det blir 375cc, runda hp delvis bakom! :)
längtar tills dom är på plats så ojojoj! :D
optimus
Kvinna ·
02 feb, 2011
Ohh spännande!
Berättade för min mamma förut, hon accepterar det, men tycker inte om det 👎
E M M A
Kvinna ·
02 feb, 2011
Är det någon mer här som ska opereras på citadell den 16/2?
Josefine
Kvinna ·
02 feb, 2011
EMMA: Nej, men jag op:as 2 dagar innan det 😀
Är det bara jag som har en sån "nedräkning" i mobilen? Nu är det 12 dagar kvar 😛
optimus
Kvinna ·
02 feb, 2011
jag har panikångest, vet inte va fan jag ska göra längre.. sååå nojjig!!
Anonym användare
02 feb, 2011
Det ska bli så jääävla roligt att se dina Emelieen sen :D eftersom j ag följt dig här ganska mycket!
Ska se om Magnus skriver imoron ang min fråga om runda 390cc. Vill ha HP runda 390cc, men vet inte om det finns i 390cc, får se... *Hoppas*
MissyE
Kvinna ·
02 feb, 2011
optimus
Kvinna ·
02 feb, 2011
Har en väldigt nära relation till min mamma och det hon säger påverkar ju... Vad skönt för dig att du är lugn nu, känns som det är lite kort varsel att va nervös på... Vet att mamma tycker det är jäkligt jobbigt och hon kommer nojja för operationen i sig och även efter och jag hatar att ge henne den känslan...
Jess29
Kvinna ·
02 feb, 2011
Ja, nu är det inte långt kvar tjejer.. Om ett dygn är jag förhoppningsvis hemma igen med tuttarna på plats.. 😀
Idag har jag jobbat, fått helkroppsmassage, lagat mat, tvättat kläder, städat hela huset, duschat.. Så nu hoppas jag att man kan få sova ett par timmar inatt iaf... :-)
Ska skriva så fort det bara går, men jag har ju ingen high fashion mobil, så kan inte surfa hit direkt efter utan måste vänta tills jag kommer hem.. får väl se hur groggy man är då.. 😉
optimus
Kvinna ·
02 feb, 2011
lycka till gumman, du är sååå värd ett par snygga bröst!! 🙂
edpoli
Kvinna ·
02 feb, 2011
Lycka till jess29 👍
MissyE ska bli så spännande att följa dig eftersom vi opar oss på samma ställe och kommer lägga in samma storlek och profile😀
nu funderar jag bara väldigt mycket på bakom eller framför muskel😕 blir galen snart på alla funderingar och tankar som far i huvudet😛
men de e ju bara att hoppas att allt blir bra i slut endan👍
optimus
Kvinna ·
02 feb, 2011
jaa, alltså man blir ju helt psyko??
Boobez
Kvinna ·
02 feb, 2011
fick byta tid.. nästa vecka den 10 feb ska jag till proforma mått och mår skitdåligt...
kommer tillbax när jag mår lite bättre.. lycka till alla ska tänka på er som ska opereras!
börjat blogga. om ngn är intresserad av sånt.. lämna gärna eran bloggadress om ni kikar in..
edpoli
Kvinna ·
02 feb, 2011
ja jag har funderat om det är värt det, om resultatet kommer att bli så bra så de e värt allt de här🙁
edpoli
Kvinna ·
02 feb, 2011
boobez hoppas du snart mår bättre
Boobez
Kvinna ·
03 feb, 2011
tack edolpi känner så jag med.. men jag vill ju ha bröst men jag vill inte ha smärtan och ev besvikelse..
måste nog söka lite peppning tror jag..
LYCKA TILL alla som ska operera sig i de närmaste.
Jag fick tid den 10onde istället. mer info finns på bloggen snart men jag kommer tillbax hit igen,
behöver en liten paus så jag kan andas igen...
jag råkade skriva lite fel i mejladressen till bloggen så nu kan jag inte verifiera den.. gjorde en ny..
MissyE
Kvinna ·
03 feb, 2011
edpoli
Kvinna ·
03 feb, 2011
jo han tyckte bakom för att jag har så lite egen vävnad , men jag har läst om så många som inte e nöjda med det:/
Jag hoppar mellan 400mp eller 450hp, kan inte ta 450mp för de blir för brett å jag kan inte ta 400hp för de blir för smalt.
kirurgen tycker 450hp för att fylla ut mitt skin ordentlig,t jag tycker 400mp var fin men då kanske det blir lite löst skin fortfarande😢
450hp såg så stort ut men de blir väl annurlunda när det är inne i kroppen.
De blir nog samma för mig att jag bestämmer mig då🙂
jaa pirrigt är det! jadu kan ju lova att jag har inte sovit ett skit i natt nästan så undrar hur den här natten blir ;)