Josefine
Kvinna ·
07 dec, 2010
Vi som opereras i Februari 2011!
BröstförstoringHej allehopa :D jag har hängt här på forumet + plastikkirurgiforum.se men numera syns jag mest här! Jag är idag 17 år gammal och har alltid velat ha bröst. Alltså som syns. För i dagsläget är de lika stora (eller ska jag säga små) som när jag köpte min första BH som 12-åring. Inte så kul! Så, den 14 februari opereras jag av dr Johan Nordquist på citadell.se :D det blir 440cc (Perthese) och jag är SÅ spänd :D längtar sjukt mycket! Såg att ingen annan hade startat en sådan här tråd, så jag tog initiativet :) så, vilka är ni andra som opereras i februari? Det är trots allt bara 2 månader dit! Nån mer som ska op:as av Johan kanske? :D
Sortera efter
edpoli
Kvinna ·
03 feb, 2011
Josefine
Kvinna ·
03 feb, 2011
Tjena igen brudar!
Alltså, jag är så RÄDD nu! 🙁 Igårkväll kände jag nämligen att jag började bli sjuk, och idag är jag hemma med feber, tjock hals och rinnsnuva/täppt näsa :( min op är om 11 dagar, behöver jag va oroliig? 😢
Jess29
Kvinna ·
03 feb, 2011
Shit, om en halvtima skall jag åka till kliniken!! Har mått så illa hela dagen och haft väldigt svårt att fokusera på jobbet...
Känns fortfarande overkligt och som att jag verkligen inte skall göra det.. Men nu är det ingen återvändo... :-))
Vi hörs förhoppningsvis imorgon igen!!
GoldenHeart
Kvinna ·
03 feb, 2011
Jag opades på Citadell igår!! Kom hem idag och känner mig helt okej 🙂 Allt har gått bra, precis som det skulle.
Har nog inte riktigt fattat det än, att jag har bröst! Vill bara att den första tiden nu ska gå fort, så att jag kan börja röra mig ordentligt.
Nu när vi är inne i februari så är det ju bara dagar kvar tills en efter en av oss får nya snygga bröst!
GoldenHeart
Kvinna ·
03 feb, 2011
Håller tummarna för dig, Jess29. Det kommer att gå jättebra! 🙂
Ser fram emot uppdatering från dig.
MissyE
Kvinna ·
03 feb, 2011
Anonym användare
03 feb, 2011
Jag hoppas kunna få en op. tid i februari. Lite snabbt kanske men jag fyller år i mars och ska flyga till paris i april och då vill jag ha det klart. Tror ni att det hinner läka tills 1 april om jag opererar mig i februari?? hur lång tid tar det egentligen för läkningen. Förstår att det inte hinner läka helt men snittet och rörligheten måste väl vara bra?
Jess29
Kvinna ·
04 feb, 2011
Så då var det äntligen gjort 😀 Kom hem sent i går och var rejält snurrig, typ som att man hade värsta fyllan :-)
Idag känns det helt ok, visst gör det ont, men tycker ändå det är hanterbart, men äter ju starka mediciner så det hjälper ju till. Har varit ganska yr varje gång jag ställt mig upp idag, men det blir bättre och bättre nu när man har fått i sig lite mat och dryck.
För er som fött barn tycker jag det känns som när mjölken rinner till och de blir sådär sprängfyllda nästan som mjölkstockning!
Har inte tittat på de utan sport-bh och bröstbandet, men det lilla jag ser verkar vara väldigt bra 👍
Skall skriva lite mer om ett par dagar när allt hat sjunkit in.. är fortfarande svårt att förstå eg.. haha
edpoli
Kvinna ·
04 feb, 2011
låter underbart tjejer att allt har gått bra för er😀
Grattis till brösten👍
Emelieen
Kvinna ·
04 feb, 2011
ÄNTLIGEN ÄR BRÖSTEN PÅ PLATS! :D
åh jag är så jäkla glad, allting gick jätte bra, tog en timme för op, och vaknade en timme efter!
jag är så underbart glad, grät en skvätt idag då jag fick se dem för första gången idag!!😀 glädjetårar, sköterskan blev orolig att jag var ledsen men inte då, jag är så jävla glad som man kan bli, helt overkligt jag kan faktiskt säga att jag fattar inte att jag gjort det, måste spegla mig för att fatta det!
Tänker lägga in bilder nu så fort som möjligt! :)
GoldenHeart
Kvinna ·
04 feb, 2011
Vad skönt att allt gått bra!!
edpoli
Kvinna ·
04 feb, 2011
Grattis till dig med Emelieen👍
kul att se bilderna sen🙂
Josefine
Kvinna ·
04 feb, 2011
Bilder bilder bilder!!! 😀
Emelieen
Kvinna ·
04 feb, 2011
Har lagt in en bild, men de kommre fler snart :D
Tack så mycket, känns sååå underbart bra! :)
optimus
Kvinna ·
04 feb, 2011
Emelieen: ÅHHH FIN DU ÄR :) Slår vad om att det är skitsnyggt där under :)
Emelieen
Kvinna ·
04 feb, 2011
optimus; TACK ;D ska snart fixa några utan sportbh oxå:)
optimus
Kvinna ·
04 feb, 2011
Gör det , är jättenyfiken, så glad för din skull 🙂
Emelieen
Kvinna ·
04 feb, 2011
Tack:) nu finns det en bild, men är väldigt svullen mellan dem, hoppas det lägger sig fort! :)
Emelieen
Kvinna ·
04 feb, 2011
magen är väldigt uppblåst med, sten hård och svullen, måste nog vara smärtstillande som bidrar med det?
Jess29
Kvinna ·
04 feb, 2011
Vad fick du för tabletter?? Min mage har inte svullnat upp än, men det kanske kommer, har ju läst att det är många som får en uppsvälld mage.
Men jag har inte fått i mig så mycket mat idag heller, då jag spydde vid lunch, antagligen för att kroppen inte är van vid så starka mediciner.
Har precis tagit en ny tablett för tänkte gå och lägga mig snart, så hoppas inte jag blir lika illamående denna gången.. :-/
Hur känns det i dina bröst, har du mycket ont?
😀 såg nu att du oxå ska till Örjan Gribbe👍