Josefine
Kvinna ·
07 dec, 2010
Vi som opereras i Februari 2011!
BröstförstoringHej allehopa :D jag har hängt här på forumet + plastikkirurgiforum.se men numera syns jag mest här! Jag är idag 17 år gammal och har alltid velat ha bröst. Alltså som syns. För i dagsläget är de lika stora (eller ska jag säga små) som när jag köpte min första BH som 12-åring. Inte så kul! Så, den 14 februari opereras jag av dr Johan Nordquist på citadell.se :D det blir 440cc (Perthese) och jag är SÅ spänd :D längtar sjukt mycket! Såg att ingen annan hade startat en sådan här tråd, så jag tog initiativet :) så, vilka är ni andra som opereras i februari? Det är trots allt bara 2 månader dit! Nån mer som ska op:as av Johan kanske? :D
Sortera efter
optimus
Kvinna ·
06 feb, 2011
Boobez
Kvinna ·
06 feb, 2011
tacktacktack... :) hoppas på en drömlös natt nu... behöver sömn!!!
Anonym användare
07 feb, 2011
Jag vill bara önska alla som ska opereras den här veckan lycka till (optimus och madeleiine, och om det är någon mer jag inte har koll på) !! Skickar massa styrkekramar och är jättenyfiken på att höra alla updates efter operationen 😀
Själv har jag precis betalat min operation och det känns helt overkligt fortfarande. Kommer väl inte blir verkligt förrän jag befinner mig på kliniken den. Om exakt 2 veckor är det dags. Klockan 10.00
Boobez: Hoppas du fick din efterlängtade sömn i natt :)
Boobez
Kvinna ·
07 feb, 2011
Tack sov bättre ial men inge vidare. Inga mardrömmar vad jag minns och det är skönt.
Lagt upp en HEMSK INNAN bild nu och tror jag fyllt i rätt info.. snart kanske jag kan se bilder...
börjar fundera om det verkligen kan bli ngt av mina sk. bröst..
om två-tre dagar vet vi....(OM jag överlever!!)
Anonym användare
07 feb, 2011
Oh, idag slog nervositeten till med full kraft. Har en sambo som jobbar borta i veckorna och han åkte tidigt imorse men väckte mig innan för att önska mig lycka till på onsdag och säga hej då. När jag hörde ytterdörren stängas efter honom blev jag så sjukt nervös. Låg kvar i sängen och nästan mådde illa. Tankarna bara for runt i huvudet.
När han kommer hem är operationen klar, och första kvällen måste jag klara mig utan honom. ujujuj, hur ska det gå? Är rädd att jag inte ska ta mig upp ur sängen och sånt. Tänk om jag ligger i sängen och inte lyckats tagit mig upp på torsdag eftermiddag när han kommer hem. Vi får hoppas att jag har fått världens finaste bröst då i alla fall om jag nu ligger där som en dö sill när han kommer hem... då har han ju i alla fall nått att glädjas åt. 🙂
Lycka till alla som har operation nu i veckan, No worries, vi kommer bli så snygga!
edpoli
Kvinna ·
07 feb, 2011
Lycka till Tjejer, tänk att de e eran tur nu👍
Idag ringde Örjan Gribbe till mig, så nu känner jag mig lite säkrare i valet, jag får lita på honom att de blir bra de han säger🙂
ska betala min op den här veckan😛 2veckor kvar. satan vad tiden har gåt fort
Emelieen
Kvinna ·
07 feb, 2011
Lycka till alla februaritjejer! :)
längtar efter allas uppdateringar och bilder på nya bröst sedan! 👍
Boobez
Kvinna ·
07 feb, 2011
Ojoj nu närmar det sig för mig med..
på onsdag åker jag för en konsultation och sover på kliniken till op dagen...
aaaaah...
kommit fram till att jag vill ha framför muskeln.
Hoppas de blir bra de.
Vad hade ni med er till operation?
Har ni ngr smarta klädtips till mig som åker dit själv..??
får ta med minsta möjliga packning helt klart..
måste man hämta ut tabletter dagen efter?
ååh emelieen jag längtar också tills ja får se bilderna,
inte blivit silver medlem än..
döör av nyfikenhet vill veta nu vad man kan vänta sig..
någon mer som ska operera sig den 10 feb på proforma eller för alld el 9onde?
Anonym användare
07 feb, 2011
Ahhh jag ska också opa mej av örjan på torsdag (proforma) börjar bli sjukt nervös nu men längtar såklart sjukt mkt!
jag ska vara där 07.45 o ska lägga i 325 bakom,
dom tipsen jag fått på att ha me till op dagen är tröja som du kan knäppa fram så du inte bhöver dra nått över huvudet, typ mjukis byxor, skor du bara kan kliva i, lite tidningar eller nått att göra. läppbalsam kan vara skönt efetr narkosen o kanske bodylotion om man får?
o såklart vanlig necessär och övernatts saker, ska du sova över till fredag också då eller åker du samma dag? o vilken tid ska du göra? :)
Boobez
Kvinna ·
07 feb, 2011
Jag har inte fått någon tid! :/
Ska dit på onsdag ha en konsultation om han hinner
annars konsultation/nybesök på torsdag
duscha där sex på morgonen
operera mig på torsdagen sova där till på fredag ^^
Vi ses nog däääär :D
Boobez
Kvinna ·
07 feb, 2011
Måste skriva lycka till till madeleiin och optimus och Nikki som alla ska operera sig denna vecka precis som jag..
vi ska klara detta.. ojoj
sjukt nervös.. men just nu känns det som om bromsen är borta.
nu måste man styra ^^
Jess29
Kvinna ·
08 feb, 2011
ååh emelieen jag längtar också tills ja får se bilderna,
inte blivit silver medlem än..
döör av nyfikenhet vill veta nu vad man kan vänta sig..
någon mer som ska operera sig den 10 feb på proforma eller för alld el 9onde?
Om du bara skriver en signatur skall du nog kunna se bilderna sedan... 😀
Anonym användare
08 feb, 2011
Måste skriva lycka till till madeleiin och optimus och Nikki som alla ska operera sig denna vecka precis som jag..
vi ska klara detta.. ojoj
sjukt nervös.. men just nu känns det som om bromsen är borta.
nu måste man styra ^^
Tack och lycka till själv! :) Det kommer gå så bra! Håller med, nu är det bara att koncentrera sig på att styra. Snart har vi alla nya fina bröst :D
Anonym användare
08 feb, 2011
Josefine
Kvinna ·
08 feb, 2011
Åh tjejer... jag vaknade nyss. Detta är andra gången jag drömmer mardröm om min op 😢 fyfan jag blir mer och mer nervös ju!!!!
GoldenHeart
Kvinna ·
08 feb, 2011
Josefine; Det är nog ganska vanligt med mardrömmar, och rädsla för att något ska gå fel har vi nog alla. Det är ju en stor förändring som ska göras och kroppens & hjärnans försvarsmekanismer går på högvarv. Hade varit mer konstogt om man inte varit nervös alls :)
Det kommer säkert att gå jättebra för dig också! De är ju så professionella på klinikerna, så egentligen är det inte så mycket att oroa sig för. Lättare sagt än gjort, jag vet :P
Förösk att tänka på hur underbart det kommer att bli när dina nya bröst sitter på plats, och framförallt hur glad du kommer att vara att du vågsde genomföra operationen! :D STOR KRAM
GoldenHeart
Kvinna ·
08 feb, 2011
madeleineee_; Pirrigt! :D Ska hålla tummarna här! Jag har nog inte riktigt fattat ännu att jag har fått stora bröst. De har ju inte alls sin rätta form och döljs av BH och bröstband. Längtar så tills de är klara! Fatta var snygga vi kommer att vara till sommaren!! 😀
Josefine
Kvinna ·
08 feb, 2011
Tack så mycket GoldenHeart! 😀 Ja man får försöka att se det från den ljusa sidan (med risk för att låta klyschig 😉) Jag kan inte vänta tills måndag, vill göra det nuuuuuuuuuu så jag har det bakom mig sen! Tänk om 1 vecka är jag hemma i min egna säng med fina tuttisar 👍
GoldenHeart
Kvinna ·
08 feb, 2011
Josefine; Precis! Jag tänkte på vad som hade hänt om jag avbokat min tid för operation, och kom fram till att jag ändå bara hade bokat in en ny tid senare. För jag ville ju inte ha brösten som de var innan, och de lär ju inte bli större och snyggare av sig själv 😉
Jag fösöker tänka framåt hela tiden, och visualiserar hur det kommer att bli när mina bröst är läkta och färdigformade. Eftersom jag hade antydan till häng innan op. tar det lite längre tid för brösten att få en snygg form. Har lite dubbelbröst nu, men som förhoppningsvis ska försvinna hela under de kommande 2-3 vekorna. Är så otålig att de ska bli klara, men jag får helt enkelt lita på min kirurg 🙂 Är glad för varje dag som går!
optimus
Kvinna ·
08 feb, 2011
tack gullet :)