Josefine
Kvinna ·
07 dec, 2010
Vi som opereras i Februari 2011!
BröstförstoringHej allehopa :D jag har hängt här på forumet + plastikkirurgiforum.se men numera syns jag mest här! Jag är idag 17 år gammal och har alltid velat ha bröst. Alltså som syns. För i dagsläget är de lika stora (eller ska jag säga små) som när jag köpte min första BH som 12-åring. Inte så kul! Så, den 14 februari opereras jag av dr Johan Nordquist på citadell.se :D det blir 440cc (Perthese) och jag är SÅ spänd :D längtar sjukt mycket! Såg att ingen annan hade startat en sådan här tråd, så jag tog initiativet :) så, vilka är ni andra som opereras i februari? Det är trots allt bara 2 månader dit! Nån mer som ska op:as av Johan kanske? :D
Sortera efter
Emelieen
Kvinna ·
08 feb, 2011
optimus
Kvinna ·
08 feb, 2011
Boobez
Kvinna ·
08 feb, 2011
GRATTIS OPTIMUS!!!
härligt att du klarade det så bra :)
imorgon åker jag på torsdag får jag bröst iiih...
nästan längtar lite...
Jess29
Kvinna ·
08 feb, 2011
Åå grattis Optimus.. Härligt att det är klart!!! 😀
Anonym användare
08 feb, 2011
Grattis Optimus! Va skönt att höra att allt gick bra :D
Imorn är det min tuur, jag har fixat iordning nästan allt här hemma nu och senare blir det descutan dusch. Känns så otroligt overkligt när jag går runt och förbereder allt här hemma. Imorn den här tiden har jag nya bröst! :D
optimus
Kvinna ·
08 feb, 2011
Tack, ni är underbara! Klarar jag det här med den jävla nojjan och ångesten jag hade så fixar ni det i ett kick!!!
Anonym användare
08 feb, 2011
Grattis alla tjejer som har fått dem, nästa vecka vid den här tiden har jag mina på plats med:))
GoldenHeart
Kvinna ·
08 feb, 2011
Nu har jag lagt upp nya bilder på mina boppar, som är 7 dagar gamla idag 🙂
Anonym användare
08 feb, 2011
edpoli
Kvinna ·
08 feb, 2011
optimus grattis👍
Och lycka till madeleiine å Boobez det kommer gå galant🙂
optimus
Kvinna ·
08 feb, 2011
tack edpoli!
och goldenheart.... det där kommer bli toppen, har du ont??
Boobez
Kvinna ·
08 feb, 2011
Tack edolpi.. över muskeln ska jag ha
och det har lugnat mig massor sen jag kom fram till det
(igår) Här ändras det i sista sek... ^^
Anonym användare
09 feb, 2011
Anonym användare
09 feb, 2011
Edpoli: Tack! Jag hoppas att det kommer gå bra.
Madeleineee_: Lycka till idag! Det kommer gå superbra!
Som man har väntat på den här dagen... nu är den äntligen här. Om några timmar ligger jag på operationsbordet! Går hemifrån om en timme för en kort promenad till kliniken. Håll tummarna för mig :)
Anonym användare
09 feb, 2011
Härligt att läsa om alla nyopade och stort lycka till för alla som har det på g! Kommer gå fint, tänk vilken härlig sommar vi får sen med nybakta "flickor"! 👍
Anonym användare
09 feb, 2011
optimus
Kvinna ·
09 feb, 2011
GoldenHeart
Kvinna ·
09 feb, 2011
Madeleinee_; Lycka till! Håller tummarna här!
Optimus; Tack! Har ine speciellt ont faktiskt. Ryggen är värst eftersom jag inte kan sita och ligga som jag vill Jag sov alltid på mage innan op. så det är lite ovant. Har dock börjat kunna sova lite på sidan nu. Sen har jag en del ont av tortyrBH:N också. Upptäckte igår när jag skulle duscha att jag fått skavsår mellan brösten trots att jag tejpat extra. Så nu har jag plåstrat om mig med ännu fler compeed-plåster! Men jag märker skillnad från de första dagarna och nu - det gör inte alls lika ont i bröstmuskulaturen när jag ska resa mig från liggande läge ur sängen. Det går framåt varje dag! 🙂
Hur går det för dig? Har du mycket ont?
optimus
Kvinna ·
09 feb, 2011
Faxxie
Kvinna ·
09 feb, 2011
Har haft lite kontakt med Proforma i 3-4 dagar, och idag fick jag konsultationstid + op-tid den 22 :DDD (bor 60 mil från stockholm, därför allt är på samma dag)
Känns som om jag är den lyckligaste i världen!
Optimus; Grattis :D ser framemot din opberättelse! :) åhåå nu har du dom på plats!! :D