Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Josefine profilbild

Josefine

Kvinna ·

07 dec, 2010

Vi som opereras i Februari 2011!

Bröstförstoring

Hej allehopa :D jag har hängt här på forumet + plastikkirurgiforum.se men numera syns jag mest här! Jag är idag 17 år gammal och har alltid velat ha bröst. Alltså som syns. För i dagsläget är de lika stora (eller ska jag säga små) som när jag köpte min första BH som 12-åring. Inte så kul! Så, den 14 februari opereras jag av dr Johan Nordquist på citadell.se :D det blir 440cc (Perthese) och jag är SÅ spänd :D längtar sjukt mycket! Såg att ingen annan hade startat en sådan här tråd, så jag tog initiativet :) så, vilka är ni andra som opereras i februari? Det är trots allt bara 2 månader dit! Nån mer som ska op:as av Johan kanske? :D

651

Sortera efter

Emelieen

Kvinna ·

16 jan, 2011

tror att alla här har blivit mer eller mindre bröstgalen nu så här nära till op;)

lycka till nu allihopa, det kommer bli jätte bra, och jättesnyggt! och framför allt, må bra med sina bröst! 👍

Gilla

Josefine

Kvinna ·

16 jan, 2011

Jag tänker också på det HELA TIDEN! Det är galet, jag är boob-besatt haha!

Gilla

Anonym användare

16 jan, 2011

Jag äääälskar bröst! Men det beror såklart hur dem ser ut. Inte så förtjust i stora runda bollar, som dem flesta porrstjärnorna har ;P Haha!
Men jag tror det kommer blir sjukt snyggt på oss allihop :D

Gilla

optimus

Kvinna ·

16 jan, 2011

Jaa, bröst är verkligen det enda jag tänker på. Fick mina papper på operationen, kl 10.30 den 8/2 ska jag vara på plats 🙂

Gilla

Anonym användare

16 jan, 2011

Gud vad roligt! Jag väntar bara på att dem ska ringa och säa när jag får komma till dem och op mig. Men i feb blir det. Bara en månad kvar! Det går snabbt, eller borde göra det. Har ju väntat i snart 7 år :p

Gilla

optimus

Kvinna ·

16 jan, 2011

Jaa, ska fylla i en hälsodeklaration och skicka in imorgon oxå! Det lär gå snabbt nu, och jag är så jävla nervig!! 😀

Gilla

Anonym användare

16 jan, 2011

GoldenHeart skrev:

Den 2 februari är det min tur att få nya bröst! Ska operera mig hos Jörg på Citadell :)

Längtar hemskt mycket, trots nervositet.

Och precis som dig Josefine så nojar jag över storleken. Har valt 400cc högprofil, men de kanske inte blir så stora som jag vill..
Jörg sa iofs att jag inte kunde ha större med tanke på diametern blir för bred på implantaten i de större storlekarna.

sa han det til dej ochså? jag provade få større en 440, da sa hanom at det går inte. jag valjer cosmo nasta gång.

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

16 jan, 2011

Julklapp:  Min bröstbredd är 11,8cm  och om jag ska ha större implantat än 400cc i högprofil (som är 12,1) så har de en bredd på 12,7 och det sa Jörg att de kommer att sitta rätt långt ut mot armarna på mig. Tror nog att det fåt plats mer än 400cc, men det handlar ju om att det ska bli snyggt också. 
Föklarade han för dig varför det inte gick med större??

Gilla

Anonym användare

19 jan, 2011

Ringde till Läkarhsuet Norr för jag var lite less på att vänta och är så nyfiken på att veta när jag ska op mig. Ringde och hörde om dem typ "hade glömt mig" ;p Men jag låg kvar i kön hos narkosläkaren och dem visste inte än hur alla operations tider skulel bli i feb, så jag får vänta lite till :(

Gilla

Emelieen

Kvinna ·

19 jan, 2011

Ms;

ååh vad jobbigt:( men hoppas du får en tid så fort som möjligt iallafall!! 

Gilla

Anonym användare

19 jan, 2011

Ms: Hoppas verkligen du får veta snart när de blir, kan tänka mig att de känns ännu värre när datum inte är satt. Vi andra kan ju gå och räkna ner nu. Så som sagt håller tummarna för att du får veta så snabbt som möjligt!

Jag har tre veckor kvar idag och jag är så nervös så jag tror jag blir galen snart! Tur att man har sitt jobb där man kan fokusera på lite annat, annars skulle jag nog ha bröst i huvudet 24 timmar om dygnet ;)

Gilla

Jess29

Kvinna ·

19 jan, 2011

Ms skrev:

Ringde till Läkarhsuet Norr för jag var lite less på att vänta och är så nyfiken på att veta när jag ska op mig. Ringde och hörde om dem typ "hade glömt mig" ;p Men jag låg kvar i kön hos narkosläkaren och dem visste inte än hur alla operations tider skulel bli i feb, så jag får vänta lite till :(

Jag vet precis hur det känns, fick också vänta på tid ett tag och jag mådde illa konstant i flera veckor och kunde först inte förstå vad det berodde på, men sen när jag fick min tid så släppte det..

Håller tummarna att du får en tid snart så du slipper gå och vänta mer!

Gilla

Anonym användare

19 jan, 2011

Tack brudar :).. Tror jag håller på bli galen att vänta. Känns inte alls som om jag ska op mig eftersom jag inte har någon tid att räkna ner :(
Gilla

Anonym användare

21 jan, 2011

Hej! Jag är lite ny här på POF så fattar inte riktigt allt hur man gör än men :) Jag ska iallafall opa mig på Victoriakliniken hos Charles Randquist den 10e februari :D Sjukt snaaaaart!!
Gilla

optimus

Kvinna ·

21 jan, 2011

Välkommen hit då 🙂 Då har du två dagar efter mig, nervös?

Gilla

Emelieen

Kvinna ·

21 jan, 2011

solskensoptimist;

Välkommen🙂

vad roligt, inte länge kvar! :D

man får så dåligt tålamod när det närmar sig, dagarna går så seeegt!

ska själv opa mig den 3februari :)

Gilla

Josefine

Kvinna ·

21 jan, 2011

Välkommen till tråden (och forumet) solskensoptimist 😀

Jag längtar tills jag får mitt brev från Citadell! Som den planeringsmänniska jag är vill jag ha koll på ALLT 😇 hoppas att jag får brevet nu i veckan som kommer hehe!

Gilla

Anonym användare

21 jan, 2011

optimus: tack snälla! :) jasså du opar dig lite innan mig! vart ska du göra det? jag är nervös! tänker och tänker och tänker baaaaaaaaaaaara på detta! drömmer hur mycket som helst om det! Men jag längtar så otroligt mycket också. Väntat på detta i över tre år. :) emelieen: taaack :) nej, inte alls lång tid kvar nu! det har gått så otroligt fort samtidigt som det går sjukt långsamt. hade min konsultation i oktober, och det känns som det var nyss. Men det är ju över tre månader sen nu! Oj, det var snart för dig! :) vad kul! Vart ska du göra det?
Gilla

Anonym användare

21 jan, 2011

tack josefine! :) vilket datum ska du göra din op? haha jag är likadan, vill ha koll på allt! vet inte hur många gånger jag har läst igenom papprena man fick på konsultationen.. :p
Gilla

Josefine

Kvinna ·

21 jan, 2011

Jag har också haft MASSA drömmar :O det är nog tecken på att man är nervös haha! Har haft mardrömmar om att jag kommit in och de glömt bort min op osv.. inte roligt 🙁

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem