Anjou2
Kvinna ·
03 jan, 2017
Vi som opereras i februari 2017
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opereras i februari! (Tror inte det redan finns någon i alla fall) Jag ska i alla fall göra ett bröstlyft och förstoring den 24/2 på L&E :) som det ser ut just nu ska jag lägga in 450cc bakom muskeln, hög profil. Vela dock lite eftersom jag är rädd att det blir för stort.. Patrik (som ska operera mig) sa dock att jag behöver stora implantat för att jag har en bred bröstkorg och har inte mycket bröst sen innan. Just nu är jag ägare till ett par hängande påsar så jag ser verkligen fram emot att få ett par nya bröst! Så om du ska opereras i februari lan du ju gärna få skriva ett inlägg här, så kan vi peppa varandra! :)
Sortera efter
nybörjaren
Kvinna ·
13 feb, 2017
Mirsan
Kvinna ·
13 feb, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
13 feb, 2017
Någon mer som är svullen i kroppen? Vågen visar + 3 kg och det är inte bara brösten. Känner att byxorna sitter tajt och magen är som en ballong och det syns i ansiktet också. Morfinet? Långpromenader klarar jag inte än. Max 10 min promenad åt gången.
Mirsan
Kvinna ·
13 feb, 2017
OliviaA
Kvinna ·
13 feb, 2017
Karran
Kvinna ·
13 feb, 2017
Karran
Kvinna ·
13 feb, 2017
Kentaura
Kvinna ·
13 feb, 2017
Fritjof
Kvinna ·
14 feb, 2017
Kentaura
Kvinna ·
14 feb, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
14 feb, 2017
Nu har jag lagt in två nya bilder, en på boobsen och magen och en på min vackra helkroppsdräkt som jag tvingas stanna i i 4 veckor ^^. Är fortfarande blåslagen och svullen, men tycker att jag fått naturliga bröst så som jag ville ha utan silikonlook. Hur som helst är det mest den platta magen jag är lyrisk över, brösten var liksom bara en bonus. ^^
aleexis
Kvinna ·
14 feb, 2017
Jag måste ha ovanligt ont, kan inte ens lyfta armarna från kroppen.. kan inte skratta utan att gråta nästan haha..
inne på 3e dagen nu, var ensam hemma med 2åringen i 2 timmar igår.. så svårt att inte lyfta eller kramas.. hon är inte direkt försiktig mitt lilla yrväder :)Lagt upp bilder nu på sidan om någon vill titta..
Jättefint resultat! Hur går det att ta sig ur säng och soffa? Gjorde du snittet i armhålan? Nu blir jag nervös när du har så ont, din stackare!Har det blivit något bättre under dagen?
På dagtid när jag hunnit komma igång med smärtlindringen går det bra att resa sig osv, men nu har jag legat och gråtit en timme i sängen på morgonen medans sambon försökt hjälpa mig att sätta mig upp lite haha.. har nog riktigt otur, har fruktansvärt ont idag.. som flesta verkar kunna hantera det bättre..
Tack! Gjorde snitt under bröstet pga lättare att korrigera om något går fel..
Jag får också sjukt ont av att resa mig upp, man gör det inte i onödan direkt. Vi har en hög säng vilket jag är så tacksam för just nu. Jag kan dock resa mig själv men ligger och samlar mod länge innan jag vågar mig på det. Hur går det att sova för dig?
aleexis
Kvinna ·
14 feb, 2017
Jag måste ha ovanligt ont, kan inte ens lyfta armarna från kroppen.. kan inte skratta utan att gråta nästan haha..
inne på 3e dagen nu, var ensam hemma med 2åringen i 2 timmar igår.. så svårt att inte lyfta eller kramas.. hon är inte direkt försiktig mitt lilla yrväder :)Lagt upp bilder nu på sidan om någon vill titta..
Jättefint resultat! Hur går det att ta sig ur säng och soffa? Gjorde du snittet i armhålan? Nu blir jag nervös när du har så ont, din stackare!Har det blivit något bättre under dagen?
På dagtid när jag hunnit komma igång med smärtlindringen går det bra att resa sig osv, men nu har jag legat och gråtit en timme i sängen på morgonen medans sambon försökt hjälpa mig att sätta mig upp lite haha.. har nog riktigt otur, har fruktansvärt ont idag.. som flesta verkar kunna hantera det bättre..
Tack! Gjorde snitt under bröstet pga lättare att korrigera om något går fel..
Jag får också sjukt ont av att resa mig upp, man gör det inte i onödan direkt. Vi har en hög säng vilket jag är så tacksam för just nu. Jag kan dock resa mig själv men ligger och samlar mod länge innan jag vågar mig på det. Hur går det att sova för dig?
Emmis 88
Kvinna ·
14 feb, 2017
Tack! Gjorde snitt under bröstet pga lättare att korrigera om något går fel..Jag får också sjukt ont av att resa mig upp, man gör det inte i onödan direkt. Vi har en hög säng vilket jag är så tacksam för just nu. Jag kan dock resa mig själv men ligger och samlar mod länge innan jag vågar mig på det. Hur går det att sova för dig?
Vad fick du för kupstorlek efter du satt in dina implantat? Har själv 70A och ska lägga in 425cc, är så taggad på att få veta kupstorleken när implantaten sitter på plats! :)
Sharky
Kvinna ·
14 feb, 2017
1maskros
Kvinna ·
15 feb, 2017
Var idag på återbesök (7 dagar efter operation) och allt såg mycket bra ut enligt Kirurgen :). Han tog bort tejpen i armhålan och sa att det inte behövde tejpas mer. Jag vill ju få så fina ärr som möjligt och har då läst att man ska fortsätta tejpa. Hur tänker ni göra? Ska jag tejpa ändå eller ska jag låta det vara?
Emmis 88
Kvinna ·
15 feb, 2017
Pralinen
Kvinna ·
15 feb, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
15 feb, 2017
Imorgon har jag op! Jag tror jag döööör av nervositet. Jag har sagt i 11år att jag vill det här. Och när jag sett att folk här blir nervösa över om dom ska göra op så tänkte jag. Det här har jag väntat på i 11år så jag kommer inte tänka så....
Nu tänker jag så haha..
Snälla lugna mig lite tjejer jag svimmar snart haha XD
aleexis
Kvinna ·
15 feb, 2017