Anjou2
Kvinna ·
03 jan, 2017
Vi som opereras i februari 2017
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opereras i februari! (Tror inte det redan finns någon i alla fall) Jag ska i alla fall göra ett bröstlyft och förstoring den 24/2 på L&E :) som det ser ut just nu ska jag lägga in 450cc bakom muskeln, hög profil. Vela dock lite eftersom jag är rädd att det blir för stort.. Patrik (som ska operera mig) sa dock att jag behöver stora implantat för att jag har en bred bröstkorg och har inte mycket bröst sen innan. Just nu är jag ägare till ett par hängande påsar så jag ser verkligen fram emot att få ett par nya bröst! Så om du ska opereras i februari lan du ju gärna få skriva ett inlägg här, så kan vi peppa varandra! :)
Sortera efter
34an
Kvinna ·
15 feb, 2017
nybörjaren
Kvinna ·
15 feb, 2017
Kentaura
Kvinna ·
15 feb, 2017
Marie
Kvinna ·
15 feb, 2017
Jag op me imorgon den 16/2! Packat väskan nu och storstädat huset ! Ohuuu känns så overkligt och hoppas det blir bra för oss!
Emmis 88
Kvinna ·
15 feb, 2017
Så fin du blev Emmis! :-)
Mina spritpennestreck satt främst på magen och försvann efterhand som jag masserade den med bodylotion. Vi ska väl massera boobsen också sen, tror man får veta hur på första återbesöket.
OliviaA
Kvinna ·
15 feb, 2017
Mirsan
Kvinna ·
15 feb, 2017
Alma7
Kvinna ·
15 feb, 2017
Jag op me imorgon den 16/2! Packat väskan nu och storstädat huset ! Ohuuu känns så overkligt och hoppas det blir bra för oss!
Emmis 88
Kvinna ·
15 feb, 2017
Gjorde mina i fredags. Nu äter jag endast penicillin och panodil. Har nu sedan igår lite ont på insidan av ena bröstet. Det försvinner om jag ligger ner men blir värre om jag lutar mig framåt. När man rör där känns det som att det är nåt där. Kan det vara en luftbubbla, ni som skrivit att ni känt det?
xxenia
Kvinna ·
15 feb, 2017
nybörjaren
Kvinna ·
15 feb, 2017
Nu är det två veckor sen min operation och mitt liv är i princip som vanligt igen. Jag har jobbat i en vecka, äter inte smärtstillande längre, sover med bara en kudde igen (ÄNTLIGEN) och imorgon ska jag köra mitt första träningspass (bara ben med egen kroppsvikt) :) har inte ont alls, bara lite skavsår på huden från bhn...
brösten blir finare och finare för varje dag som går!
Lycka till alla ni som inte gjort er operation ännu! :D
OliviaA
Kvinna ·
15 feb, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
15 feb, 2017
Emmis 88:
Men gör dem ont? Har återbesök på fredag så håller ut tills dess, men hoppas inte det är nåt värre.
2barnsmamma87
Kvinna ·
16 feb, 2017
Någon fler än jag som ska opereras på Polarkliniken i Umeå den 27/2? :) Hade först bokat 10.00 men så hörde dom av sig igår och ville att jag skulle komma 8.00 istället! :)
Shiit nu är det typ 1,5 vecka kvar bara! Börjar vara ganska nervös redan nu! ^^
34an
Kvinna ·
16 feb, 2017
nybörjaren
Kvinna ·
16 feb, 2017
Heej! Nu snart dags att gå upp och åker vid 07.30lilla barnet hög feber inatt så varit uppe minst 1,5 timme så är ju väldigt förberedd ich taggad-eh NOT
Men bara jag kommer dit nu känner jag.
Fattar inte hyr jag ska klara mig utan frukost bara. Har me deklarationen idag.
Oackst underkläder, nyinköpt snygg mjuk dess, proteinbars, godis tidningar och iPad samt hygien grejer. Spy påse för bilfärd hem som jsg inte hoppas behövs!
Ja nu gäller det!
Kram på er alla och lycka till alla som opas i dag eller imorgon !
34an
Kvinna ·
16 feb, 2017
nosen
Kvinna ·
16 feb, 2017
nosen
Kvinna ·
16 feb, 2017
1maskros
Kvinna ·
16 feb, 2017
Hej! Nu har det gått 1,5 vecka sedan min operation! Jag var på återbesök igår och fick ett bröstband att ha dygnet runt i två veckor. Mina implantat behöver komma ner i fickorna! Annars är jag nöjd :-) finns lite bilder i galleriet men lägger upp mer om någon vecka
Dessvärre tror jag det kommer bli svårt på natten då jag får väldigt ont i ryggen av den :( jobbar med naglar så påfrestar redan min rygg i vardagen. Har även något mer ont i brösten av bandet! Annars har både förra veckan och denna varit hyfsat smärtfri. Var på flera promenader redan dagarna efter operationen och det gick super. Åt visserligen högsta dos av smärtstillande och tog både 2 targiniq, 2 ocycodone och två alvedon var 4e timme. Höll mig bra på det!