Anjou2
Kvinna ·
03 jan, 2017
Vi som opereras i februari 2017
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opereras i februari! (Tror inte det redan finns någon i alla fall) Jag ska i alla fall göra ett bröstlyft och förstoring den 24/2 på L&E :) som det ser ut just nu ska jag lägga in 450cc bakom muskeln, hög profil. Vela dock lite eftersom jag är rädd att det blir för stort.. Patrik (som ska operera mig) sa dock att jag behöver stora implantat för att jag har en bred bröstkorg och har inte mycket bröst sen innan. Just nu är jag ägare till ett par hängande påsar så jag ser verkligen fram emot att få ett par nya bröst! Så om du ska opereras i februari lan du ju gärna få skriva ett inlägg här, så kan vi peppa varandra! :)
Sortera efter
Sussi
Kvinna ·
17 feb, 2017
nybörjaren
Kvinna ·
17 feb, 2017
Nån som vet om man ska raka sej under armarna som vanligt innan operationen? Ska opereras på Bellakliniken!
34an
Kvinna ·
17 feb, 2017
Beafiacajsa
Kvinna ·
17 feb, 2017
Hej alla! Nu opad och ska hem idag! Jobbig natt men överlevt !
Tycker ni brösten ändrat sig i strl efteråt sen !
Livrädd att mina skulle vara för stora då jag vaknade men känner tvärtom. Oj vad små de är. Hoppas de hänger tillslag bättre då muskeln ger med sig;)
Skönt att ha detta över nu!!!
Tortyr bh-n är absolut värst i dmärtväg. Somnade 04.00 inatt! Check så utvilad jag blev med denna övernattningen utan barn , Hahaha
Citadell är underbara kan jag bara säga!
Lycka till alla februari bröst.
34an
Kvinna ·
17 feb, 2017
Beafiacajsa
Kvinna ·
17 feb, 2017
Tack !
Hur var dina bröst efteråt. Mina känns så små men många säger att de blir större sen !!! El mindre som endel tycker då de haft mkt svullnad! Så glad att det är gjort nu iaf!
34an
Kvinna ·
17 feb, 2017
Linnea
Kvinna ·
17 feb, 2017
Jenny80
Kvinna ·
17 feb, 2017
OliviaA
Kvinna ·
17 feb, 2017
Pralinen
Kvinna ·
17 feb, 2017
Marie
Kvinna ·
17 feb, 2017
Igår fick jag mina bröst ^^
Lyckan är total och vi fick precis plats med 500cc så jag kunde inte varit lyckligare. Trotsat det känns som en häst sitter på bröstkorgen XD
När Örjag kollade mig innan jag fick åka hem sa han att 500 fick plats så dom har det trångt där inne nu haha :)
Så glad hoppas bara dom blir lite större och mjukare i formen när muskeln slappnar av
Emmis 88
Kvinna ·
17 feb, 2017
Lyckan är total och vi fick precis plats med 500cc så jag kunde inte varit lyckligare. Trotsat det känns som en häst sitter på bröstkorgen XD
När Örjag kollade mig innan jag fick åka hem sa han att 500 fick plats så dom har det trångt där inne nu haha :)
Så glad hoppas bara dom blir lite större och mjukare i formen när muskeln slappnar av
34an
Kvinna ·
17 feb, 2017
nybörjaren
Kvinna ·
17 feb, 2017
jesemi
Kvinna ·
17 feb, 2017
Sussi
Kvinna ·
17 feb, 2017
Pralinen
Kvinna ·
17 feb, 2017
Sharky
Kvinna ·
18 feb, 2017
Ni som gjort operation .. En fråga ang stygnen. Tar man bort dem eller försvinner dem av sig själv?
Sharky
Kvinna ·
18 feb, 2017
Ni som gjort operation .. En fråga ang stygnen. Tar man bort dem eller försvinner dem av sig själv?