Anjou2
Kvinna ·
03 jan, 2017
Vi som opereras i februari 2017
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opereras i februari! (Tror inte det redan finns någon i alla fall) Jag ska i alla fall göra ett bröstlyft och förstoring den 24/2 på L&E :) som det ser ut just nu ska jag lägga in 450cc bakom muskeln, hög profil. Vela dock lite eftersom jag är rädd att det blir för stort.. Patrik (som ska operera mig) sa dock att jag behöver stora implantat för att jag har en bred bröstkorg och har inte mycket bröst sen innan. Just nu är jag ägare till ett par hängande påsar så jag ser verkligen fram emot att få ett par nya bröst! Så om du ska opereras i februari lan du ju gärna få skriva ett inlägg här, så kan vi peppa varandra! :)
Sortera efter
DorisP
Kvinna ·
24 feb, 2017
Lunaa
Kvinna ·
24 feb, 2017
Marie
Kvinna ·
24 feb, 2017
Iiiiiihh imorgon är det äntligen min tur :D ska äntligen få korrigera och göra om operationen jag gjorde för drygt 1 år sen, ankarlyft och implantat. Inte så värst nervös utan mest en spänd förväntan, nervositeten kommer nog imorrn när jag är på väg, ska vara där kl 10.
Är det någon annan som opas imorrn?Lycka till imorgon!!! Får jag fråga vad det var som hände egentligen vid din förra op? Sån himla otur! Men skönt att det är dagen med stort D för dig imorgon =)))). Jag har min på måndag! =)
Tack :) jag har anatomiska implantat och dom har roterat så det är ju fyrkantigt och knöligt plus att ena vårtgården blev för stor. Jag ska byta till Motiva ergonomix och hoppas allt går bra idag! Står i köket nu 18min innan jag ska åka :X
Lycka till du med på måndag! Vart ska du opas?
Marie
Kvinna ·
24 feb, 2017
2 veckor efter op, tiden flyger verkligen iväg!! Har lagt upp en ny bild (klädd i bikini) och börjar inse att den här sommaren kommer att kännas riktigt bra :-)
Mmalin
Kvinna ·
24 feb, 2017
Opererades igår!! Mådde så bra efter men inatt grät jag av smärta och hjälplöshet.
Har annars så hög smärttröskel så hatar att ta smärtstillande.. men nu efter op borde jag kanske börja ge med mig och inse att det kanske är bäst att knapra lite piller för att förhoppningsvis slippa den värsta smärtan, droppa stoltheten lite haha!! :D
Alla som har och ska operaras snart, lycka till och hoppas allt går bra!!!
nybörjaren
Kvinna ·
24 feb, 2017
34an
Kvinna ·
24 feb, 2017
Vildmusen
Kvinna ·
24 feb, 2017
Calott
Kvinna ·
24 feb, 2017
Grattis alla !
Hur länge tog ni morfin tab till natten alla?
plommer
Kvinna ·
24 feb, 2017
Lunaa
Kvinna ·
24 feb, 2017
Mirsan
Kvinna ·
24 feb, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
25 feb, 2017
Anonym användare
25 feb, 2017
Perny
Kvinna ·
25 feb, 2017
Lunaa
Kvinna ·
25 feb, 2017
IdaLiine
Kvinna ·
25 feb, 2017
Perny
Kvinna ·
25 feb, 2017
Gud vad skönt frida3 att du sover någorlunda bra om nätterna. Någon som är jättesvullen kring magen? Kanske kan vara i kombination med narkos och alla dessa smärtstillande? Känner mig som att jag är gravid med massa luft haha :)
Åh va skönt för dig, Perny! Har du ont nu eller vart känns det mest så att säga?
Hur kändes det att se dom första gången?
Inte sett mina ännu :D
Perny
Kvinna ·
25 feb, 2017
Bild finns i mitt galleri! På tisdag blir de tre veckor gamla! Hänt mycket den senaste veckan och börjar riktigt nöjd med formen nu :)
Använder fortf bygel bh och bröstband. Ska ha det ca en vecka till.
Lunaa
Kvinna ·
25 feb, 2017
Har inget vidare ont, är mest en ömmande känsla på utsidan av brösten, främst de högra. Och så har de börjar ila lite och typ som en vibrerande känsla, skitskumt! :P
Jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig närjag tog av bh-n men är så nöjd! Dom såg väldigt stora ut utan bh-n så ska bli spännande och se hur det ser ut när dom satt sig på plats ordentligt!
När får du tjuvkika på dina? Mina är väl intejpade just nu men på torsdag är det återbesök och då får jag se dom helt utan så ser fram emot de :)
Gud va skönt för dig att slippa smärtan, haha ja jag förstår känslan av att det vibrerar. Läst om att det kan vara luft under huden som kan låta och kännas lite, tror du det kan vara det? :)
Jag får kolla på dom när jag vill men jag vågar inte än... har kikat ner lite i sportBhn men inte mer än så hahah :D kommer säkert vänta tills smärtan gått ner eller till återbesöket.