Anjou2
Kvinna ·
03 jan, 2017
Vi som opereras i februari 2017
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opereras i februari! (Tror inte det redan finns någon i alla fall) Jag ska i alla fall göra ett bröstlyft och förstoring den 24/2 på L&E :) som det ser ut just nu ska jag lägga in 450cc bakom muskeln, hög profil. Vela dock lite eftersom jag är rädd att det blir för stort.. Patrik (som ska operera mig) sa dock att jag behöver stora implantat för att jag har en bred bröstkorg och har inte mycket bröst sen innan. Just nu är jag ägare till ett par hängande påsar så jag ser verkligen fram emot att få ett par nya bröst! Så om du ska opereras i februari lan du ju gärna få skriva ett inlägg här, så kan vi peppa varandra! :)
Sortera efter
DorisP
Kvinna ·
01 mar, 2017
DorisP
Kvinna ·
01 mar, 2017
Hej alla! Jag har min op imorgon och sitter och nojar nu! Vad ska man ta med sig? Kommer att åka tåg samt sova över en natt på kliniken. Har ingen anhörig med mig :-/
Marie
Kvinna ·
01 mar, 2017
Hej alla! Jag har min op imorgon och sitter och nojar nu! Vad ska man ta med sig? Kommer att åka tåg samt sova över en natt på kliniken. Har ingen anhörig med mig :-/
hemligönskan
Kvinna ·
01 mar, 2017
xxenia
Kvinna ·
01 mar, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
01 mar, 2017
Godmorgon! Nu har jag klarat första natten efter operationen. Jag valde att avstå från morfintabletterna eftersom det gick helt okej ändå :) är väldigt stel i hela nacken och armarna typ.
Hur länge brukar man känna att man inte kan lyfta armarna över axelhöjd?
Jag kan fortfarande inte göra det snart tre veckor efter op. Men sköterskan sa att det är bra för man ska undvika det i fyra veckor. Så hör med din klinik för alla verkar ha olika riktlinjer.
Oj va lång tid det känns som.. jag ska fråga på efterkontrollen. Man är ju helt borta när de ger all information efter uppvaket alltså, haha..
men hur känns det annars då, ömmar det mycket för din del?
Pralinen
Kvinna ·
01 mar, 2017
somenvind
Kvinna ·
01 mar, 2017
Åh jag opererade mig i måndags, jag har gjort en korrigering pga tidigare misslyckad operation av en annan kirurg, går att se bilder i mitt galleri för den som vågar.
Jag fick byta storlek, implantatprofil och fixat mina ärr, så ooooont dock! Känns som att jag inte kan andas haha
hemligönskan
Kvinna ·
01 mar, 2017
Marie
Kvinna ·
01 mar, 2017
Fyra veckor sedan min op idag. Högra läker snabbare än vänstra men tycker dom ser sååå mycket bättre ut nu än i vecka 3. (Ny bild lägger jag upp senare idag för er nyfikna). Mellanrummet jag var så orolig för tidigare har minskat så det ser mer naturligt ut nu och brösten har mjuknat rätt rejält! Kan klämma utan smärtor nu! :D
Har börjat men benträning för två veckor sedan och allt känns bara fint!
Marie
Kvinna ·
01 mar, 2017
Åh jag opererade mig i måndags, jag har gjort en korrigering pga tidigare misslyckad operation av en annan kirurg, går att se bilder i mitt galleri för den som vågar.
Jag fick byta storlek, implantatprofil och fixat mina ärr, så ooooont dock! Känns som att jag inte kan andas haha
Kentaura
Kvinna ·
01 mar, 2017
Kentaura
Kvinna ·
01 mar, 2017
xxenia
Kvinna ·
01 mar, 2017
Hemligönskan, tvi vad du varit med om! :-O Hur kunds han bränna hål i brösten så, vad var det han försökte göra? Måste varit svårt att få bort de ärren väl?
I morgon är det 3 veckor sedan min op och jag är fortfarande öm i brösten, särskilt när man klämmer på dom. Nån mer av er som opererades i början av månaden som känner av det än? Läste att många av er är helt smärtfria nu ju. .
DorisP
Kvinna ·
01 mar, 2017
xxenia
Kvinna ·
01 mar, 2017
Fyra veckor sedan min op idag. Högra läker snabbare än vänstra men tycker dom ser sååå mycket bättre ut nu än i vecka 3. (Ny bild lägger jag upp senare idag för er nyfikna). Mellanrummet jag var så orolig för tidigare har minskat så det ser mer naturligt ut nu och brösten har mjuknat rätt rejält! Kan klämma utan smärtor nu! :D
Vad härligt att du känner dig nöjdare nu!!! Ser fram emot att se bild!
Fritjof
Kvinna ·
01 mar, 2017
xxenia
Kvinna ·
01 mar, 2017
Hej Xxenia!
Vad skönt att du börjar bli nöjd :)
Själv känner jag tvärtom :( Jag var jättenöjd med storleken i början men nu känns dom alldeles för små, jag kan knappt tänkta på någonting annat..
Marie
Kvinna ·
01 mar, 2017
Nu är ny bild efter fyra veckor upplagd :)
2barnsmamma87
Kvinna ·
01 mar, 2017
Nu är ny bild efter fyra veckor upplagd :)
Jag kan fortfarande inte göra det snart tre veckor efter op. Men sköterskan sa att det är bra för man ska undvika det i fyra veckor. Så hör med din klinik för alla verkar ha olika riktlinjer.