Anjou2
Kvinna ·
03 jan, 2017
Vi som opereras i februari 2017
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opereras i februari! (Tror inte det redan finns någon i alla fall) Jag ska i alla fall göra ett bröstlyft och förstoring den 24/2 på L&E :) som det ser ut just nu ska jag lägga in 450cc bakom muskeln, hög profil. Vela dock lite eftersom jag är rädd att det blir för stort.. Patrik (som ska operera mig) sa dock att jag behöver stora implantat för att jag har en bred bröstkorg och har inte mycket bröst sen innan. Just nu är jag ägare till ett par hängande påsar så jag ser verkligen fram emot att få ett par nya bröst! Så om du ska opereras i februari lan du ju gärna få skriva ett inlägg här, så kan vi peppa varandra! :)
Sortera efter
1maskros
Kvinna ·
26 jan, 2017
DorisP
Kvinna ·
26 jan, 2017
Fritjof
Kvinna ·
26 jan, 2017
Samma här! Jag ska också opas på onsdag.
Men på Proforma.
Jag är egentligen mest uppspelt men även rädd för smärtan efteråt :0
Joo uppspelt också såklart! Ser fram emot alla fina sommarklänningar och att fylla ut en bikini på ett snyggt sätt! Vad ska du sätta i? :)
memyselfandi
Kvinna ·
26 jan, 2017
Jag opereras den 8e. Alltså mindre än två veckor kvar... Jag är så sjukt nervös då jag inte valt varken form eller storlek än.
Lider av världens beslutångest!! Har inte varit på någon konsultation och kommer inte vara det heller förrän dagen innan då jag inte gör det i sverige.
Mina nerver är inte att leka med just nu :(Nån som har tips på lugna nerver inför en operation, alltså nu dagarna innan?
Sist jag opererades "förträngde" jag det hela tiden och när det väl var dags kom det som en käftsmäll och jag höll på att svimma.
(Opererade inte brösten då)
Har du testat ristestet? Den har lugnat mina nerver även om jag provat ut storlek innan så velade jag ändå.
Det kommer gå bra.
Emmis 88
Kvinna ·
27 jan, 2017
Jag opereras den 8e. Alltså mindre än två veckor kvar... Jag är så sjukt nervös då jag inte valt varken form eller storlek än.
Lider av världens beslutångest!! Har inte varit på någon konsultation och kommer inte vara det heller förrän dagen innan då jag inte gör det i sverige.
Mina nerver är inte att leka med just nu :(Nån som har tips på lugna nerver inför en operation, alltså nu dagarna innan?
Sist jag opererades "förträngde" jag det hela tiden och när det väl var dags kom det som en käftsmäll och jag höll på att svimma.
(Opererade inte brösten då)Har du testat ristestet? Den har lugnat mina nerver även om jag provat ut storlek innan så velade jag ändå.
Det kommer gå bra.
Nej har inte testat det för har aldrig fattat hur det går till riktigt. Man lägger okokt ris i typ nylonstrumpor och lägger i bhn?
Kanske skulle ta och testa det ändå för att få en liten uppfattning. Är väl det där med storlekar och så jag inte förstår.
memyselfandi
Kvinna ·
27 jan, 2017
(Opererade inte brösten då)Har du testat ristestet? Den har lugnat mina nerver även om jag provat ut storlek innan så velade jag ändå.
Det kommer gå bra.Nej har inte testat det för har aldrig fattat hur det går till riktigt. Man lägger okokt ris i typ nylonstrumpor och lägger i bhn?
Kanske skulle ta och testa det ändå för att få en liten uppfattning. Är väl det där med storlekar och så jag inte förstår.
Ja precis 1 dl motsvarar ca 100 cc, om du knyter hårt om den så motsvarar det HP. Om du planerar att lägga under muskeln så tänk på at ca 50 cc försvinner.
OliviaA
Kvinna ·
27 jan, 2017
nybörjaren
Kvinna ·
27 jan, 2017
ellenn
Kvinna ·
27 jan, 2017
Gällande profil så tror inte jag att det var något jag skulle välja själv? Min kirurg sa att det beror på vad vi kommer fram till för cc i slutändan i jämförelse till måttet på min bröstkorg.
OliviaA
Kvinna ·
27 jan, 2017
Mirsan
Kvinna ·
27 jan, 2017
34an
Kvinna ·
27 jan, 2017
Mirsan
Kvinna ·
27 jan, 2017
IdaLiine
Kvinna ·
27 jan, 2017
34an
Kvinna ·
27 jan, 2017
IdaLiine
Kvinna ·
27 jan, 2017
lojsaaan1
Kvinna ·
27 jan, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
27 jan, 2017
Kentaura
Kvinna ·
27 jan, 2017
jag är verkligen inte nervös för smärtan.. jag är mer orolig och nervös för resultatet, tänk om det blir komplikationer eller så, är mer rädd för de än smärtan, den har jag inte hunnit tänka på ännu. Har opererat bort halsmandlarna, där pratar vi smärta....
xxenia
Kvinna ·
27 jan, 2017