Lolitamin
Kvinna ·
21 okt, 2019
Vi som opereras i Jan 2020
BröstförstoringHej, Jag ska göra ett implantatsbyte den 2/1 på Nordiska Kliniken hos Mattias Elmér. Vid min första operation (mars 2019) uppskattade jag den här typen av tråd, så kul att dela upplevelsen med andra. Är det fler som ska opereras i Jan, berätta gärna lite om er upplevelse :) Mvh Loli
Sortera efter
klax
Kvinna ·
13 jan, 2020
Lolitamin
Kvinna ·
13 jan, 2020
Jag behöver verkligen eran hjälp nu tjejer!
Jag fick för mig att göra ristest, med havregryn... Antar att det spelar noll roll vad man använder.. Men, jag har känt att 550 round corse är det sörsta jag kan tänka mig... Men... Nu sitter jag här med 650 vilket verkar göra sig mycket bättre på min kropp.
Ja det är stort. Men jävligt snyggt!
Känner bara att jag ökat så mycket från konsultationen, 510cc....
Bredaxlad och tränar mycket.
Operationen är bara en vecka bort och har mailat patrik nu för att höra att 650 är genomförbart.
Lolitamin, så tacksam över alla råd du ger! Mitt perspektiv på cc har verkligen ändrats och gav mig tanken att det kanske är värt att öka lite till. Tränar mycket, ska placera bakom muskeln och är i min "rundaste form" nu,.. Så dom lär ju gå ner lite till.. Men som det ser ut nu är 650 mer det resultat jag vill ha. Så pirrigt...
Hur mycket har ni andra ökat från "utgångsläget"?
Slänger upp testbilder på min sida
Lolitamin
Kvinna ·
13 jan, 2020
Hur ni alla fina tjejer? Vilken dag är ni inne på? Hur mycket kan ni röra er själva? Väntar på att smärtan ska släppa :(
malliz_93
Kvinna ·
13 jan, 2020
Jag opererade ett bröstlyft igår hos Patrik Höijer!! Min första operation och vilken upplevelse. Var så så nervös dagarna innan, och när det väl är dags får man narkosen och så vaknar man ”färdig”. Idag dagen efter har jag flera gånger känt ”herregud, jag gjorde det igår”. Det gör såklart ont idag och jag ligger och tar det lugnt och väntar med spänning på att få se resultatet om några veckor!
Grattis! Hur mår du nu? Ska nämligen också göra bröstlyft nu i jan, dock med implantat (och buk).
Lolitamin
Kvinna ·
13 jan, 2020
carolineadam
Kvinna ·
14 jan, 2020
Jkagdn
Kvinna ·
14 jan, 2020
Har varit på återbesök till sjuksköterska och allt såg jättebra ut. Jag var inställd på både thongbra och bröstband XD Men hon lugnade mig så det känns hur bra som helst. Ärren var pyttesmå! Alltså var dem ens 2 cm?!? Syntes knappt redan nu! Så nu är jag rejält peppad och glad. Kan lätt oroa mig så det var skönt att komma på återbesöket. Så gå inte runt och oroa er i onödan tjejer!
JuliFlicka
Kvinna ·
14 jan, 2020
Niccis123
Kvinna ·
14 jan, 2020
Idag är jag på min 7dag och känner att det inte spänner så mycket längre och smärtan är i princip borta. Slutade med den starka smärtlindringen igår men tar fortfarande paracetamol 4 gånger om dagen.
När jag varit igång lite för mycket så spänner det mer och jag får vissa punkter som gör ont. Men det går över om jag vilar så försöker lyssna på kroppen.
Det är nog mest det här med att vara begränsad i vardagen som jag tycker är värst då jag i vanliga fall är rätt aktiv med två små barn på 1 och 3år.
Jag bokade om återbesöket till den 17den istället för den 20de då jag ändå ska vara i Stockholm då. Skönt att få en koll redan då o förhoppningsvis kunna få duscha ordentligt efter. Har nog aldrig längtat så mycket efter att duscha haha
Oj va långt det här blev känns det som..
Men kul att läsa om hur ni andra, som är mitt i det man själv är i, har det. O i sommar kommer det här va glömt o vi slipper alla obekväma åtsittande bhar! :D
JuliFlicka
Kvinna ·
14 jan, 2020
Bella Bella
Kvinna ·
14 jan, 2020
Selines
Kvinna ·
14 jan, 2020
carolineadam
Kvinna ·
14 jan, 2020
Har varit på återbesök till sjuksköterska och allt såg jättebra ut. Jag var inställd på både thongbra och bröstband XD Men hon lugnade mig så det känns hur bra som helst. Ärren var pyttesmå! Alltså var dem ens 2 cm?!? Syntes knappt redan nu! Så nu är jag rejält peppad och glad. Kan lätt oroa mig så det var skönt att komma på återbesöket. Så gå inte runt och oroa er i onödan tjejer!
Åh, skönt för dig! Ingen bild? :)
Lolitamin
Kvinna ·
14 jan, 2020
Jag känner lite som du! 650 ser bra ut och passar i alla mina kläder vilket jag inte trodde att det skulle göra. Men oroar mig för att det kommer se väldigt stort ut i bikini osv. Dock gillar jag stort..
Sådan perfektionist att jag tröttnar på mig själv, specielltt efter att jag läser mina inlägg! Haha!
Men det blev verkligen ett stort "oj, 590 syns knappt i kläder..... Hur mycket kan jag öka?" och nu är jag mer förvirrad än vad jag behöver.
Vill ha bröst som sitter där dom ska så länge som möjligt utan häng, oroar mig över att 650 blir lite tungt..
Bröstbredd? Ingen aning, står ingen stans i min mapp och minns inte om vi diskuterade detta på konsultationen ens... Men 650 gör sig bättre än 590, det fyller ut snyggare.
Har försökt knyta åt påsarna i samma mått som implantaten.. Ledig dag idag så har kutat runt hemma, gjort armhövningar... Testat hela garderoben.. Alltså det är kaos! Hahaha
Allt för att komma fram till ett bra beslut, men vad sjutton... Det är väl bara att köra på lite byst och gå ner och tighta till dom om några år tänker jag? Om det känns för stort. Kommer i alla fall inte att öka ett enda litet CC till!
starlet
Kvinna ·
14 jan, 2020
Jkagdn
Kvinna ·
14 jan, 2020
SÅ skönt! Jag la upp en kollagebild nu :) Kul att se hur de förändras.
Och jag kan bara instämma i det här med duschningen. Det var en av de skönaste duscharna i mitt liv idag :D
jwrg
Kvinna ·
15 jan, 2020
carolineadam
Kvinna ·
15 jan, 2020
SÅ skönt! Jag la upp en kollagebild nu :) Kul att se hur de förändras.
Och jag kan bara instämma i det här med duschningen. Det var en av de skönaste duscharna i mitt liv idag :D
Jag är så taggad:D Spännande att se allas resultat! Det ser redan bra ut så det blir nog toppen ska du se:)
JuliFlicka
Kvinna ·
16 jan, 2020
norrlandstjejen
Kvinna ·
16 jan, 2020
Hej hörrni!
Jag mejlade Patrik igår för jag känner att det bränt så mycket mellan brösten och att utrymmet mellan brösten börjar bli väldigt smalt. Inte riktigt vad jag tänkt. Fick till svar att jag skulle få en thong-bra imorgon på återbesöket. Någon här som har erfarenhet av det eller typ vet något om dessa? Hoppas den löser det här iallafall för nu känns det väldigt ihoptryckt..
Smärtan har iallafall gett med sig nu. Alltid något! ;)