Lolitamin
Kvinna ·
21 okt, 2019
Vi som opereras i Jan 2020
BröstförstoringHej, Jag ska göra ett implantatsbyte den 2/1 på Nordiska Kliniken hos Mattias Elmér. Vid min första operation (mars 2019) uppskattade jag den här typen av tråd, så kul att dela upplevelsen med andra. Är det fler som ska opereras i Jan, berätta gärna lite om er upplevelse :) Mvh Loli
Sortera efter
carolineadam
Kvinna ·
02 jan, 2020
Selines
Kvinna ·
02 jan, 2020
norrlandstjejen
Kvinna ·
02 jan, 2020
Visst har vi några i gruppen som opereras idag? Lycka till tjejer?
Jajamen! Ligger på uppviket nu :D har världens gosigaste täcke på mig haha! Mår riktigt bra just nu. Lite trött bara och brösten känns precis som när jag ammade och de var sprängfyllda med mjölk. Har bara kikat ner på brösten men det ser lovande ut :)
Lolitamin
Kvinna ·
02 jan, 2020
Aet
Kvinna ·
02 jan, 2020
Jag ska också operera mig i januari :) Närmare bestämt 2 januari hos Patrik Höijer på Nordiska kliniken. Är så spänd! Vill fortfarande ha ”nätta” bröst så kommer köra Motiva Ergonomix 230 cc Mini profil.
Ska också välja det implantatet och runt 200 cc. Lägger du framför eller bakom?
Det blev 230 utifrån min bröstbredd och min önskan om att få lite mer bröst ut mot sidorna :) Det blir bakomplacering i och med att jag har så lite egen vävnad så vill jag inte riskera att det blir några synliga kanter. Vad kommer du köra? Framför eller bakom?
carolineadam
Kvinna ·
02 jan, 2020
Jag är hemma och mår hur bra som helst, går inte att jämföra det här mot första OP. Känns som jag hoppat över de första värsta dagarna och landat på dag 5 :)
Selines, vid min första OP ville jag gå via armhålan och Mattias ville inte lägga in större implantat än 550cc via armhålan på mig. Nu gick vi via bröstvecket då jag la in 925cc och som det känns just nu skulle jag rekommendera alla att gå via bröstvecket men det är en helt egen tråd :) vid första OP så var det helt och hållet jag som fick välja vilken väg jag önskade.
Jag är så himla glad och tacksam just nu, känns helt overkligt!
NettanSpättan
Kvinna ·
02 jan, 2020
Jajamen! Ligger på uppviket nu :D har världens gosigaste täcke på mig haha! Mår riktigt bra just nu. Lite trött bara och brösten känns precis som när jag ammade och de var sprängfyllda med mjölk. Har bara kikat ner på brösten men det ser lovande ut :)
Lolitamin
Kvinna ·
02 jan, 2020
Jag är hemma och mår hur bra som helst, går inte att jämföra det här mot första OP. Känns som jag hoppat över de första värsta dagarna och landat på dag 5 :)
Selines, vid min första OP ville jag gå via armhålan och Mattias ville inte lägga in större implantat än 550cc via armhålan på mig. Nu gick vi via bröstvecket då jag la in 925cc och som det känns just nu skulle jag rekommendera alla att gå via bröstvecket men det är en helt egen tråd :) vid första OP så var det helt och hållet jag som fick välja vilken väg jag önskade.Jag är så himla glad och tacksam just nu, känns helt overkligt!
Härligt Lolitamin! Jag är också hemma nu. Kul att vi opererades på samma dag på samma klinik :) Känslan är fortfarande som ordentlig mjölkstockning och helt hanterbar. Men är ju ordentligt medicinerad från kliniken så jag förbereder mig på mycket värre imorgon!
Nu har tagit mig en ordentlig titt och de är som jag förväntade mig, två hårda bollar som sitter väldigt högt upp :P men tror det kommer bli riktigt bra när de har sjunkit och mjuknat! Längtar jättemycket :) Undrar hur storleken kommer att bli, just nu känns de lite stora men de är ju svullna och har lite konstig form + att det är lite chockartat att gå från helt platt till att faktiskt ha ett par bröst !!
Selines
Kvinna ·
02 jan, 2020
Lolitamin
Kvinna ·
02 jan, 2020
Vad skönt att höra! Bara två veckor kvar snart för mig, hoppas tiden går fort!
Ja, jag har fått känslan att jag gärna vill lägga via bröstvecket istället för armhålan. Känns inte jättefräscht... Men vi får se vad som händer och sker på op dagen! Lycka till med återhämtningen :) är så spänd på att få se ditt resultat sen. :))
Lolitamin
Kvinna ·
03 jan, 2020
Amhn
Kvinna ·
03 jan, 2020
Selines
Kvinna ·
03 jan, 2020
Baccata
Kvinna ·
03 jan, 2020
Amhn
Kvinna ·
03 jan, 2020
Lolitamin
Kvinna ·
04 jan, 2020
Niccis123
Kvinna ·
04 jan, 2020
Baccata
Kvinna ·
04 jan, 2020
Amhn
Kvinna ·
04 jan, 2020
Lolitamin
Kvinna ·
04 jan, 2020
Har också 5 dagar kvar till op och får verkligen rysningar av tanken på att ha luftbubblor under huden? Varför hör man inte mer om detta fenomen?! Men som sagt, tack för att du delar med dig! Är det nå fler konstiga saker man borde förbereda sig på? ?