Lolitamin
Kvinna ·
21 okt, 2019
Vi som opereras i Jan 2020
BröstförstoringHej, Jag ska göra ett implantatsbyte den 2/1 på Nordiska Kliniken hos Mattias Elmér. Vid min första operation (mars 2019) uppskattade jag den här typen av tråd, så kul att dela upplevelsen med andra. Är det fler som ska opereras i Jan, berätta gärna lite om er upplevelse :) Mvh Loli
Sortera efter
Amhn
Kvinna ·
07 jan, 2020
Selines
Kvinna ·
07 jan, 2020
Lolitamin
Kvinna ·
07 jan, 2020
Lolitamin, så snyggt redan! Alltså wow vilken skillnad, blir lika förvånad över hur resultaten kan skilja sig mellan implantat och personer. Lika häftigt som frustrerande när man letar efter en relativt bra utgångspunkt för resultat utifrån sina förutsättningar.
Några fler som har tid den 20e på Nordiska? Längtar så mycket :D!
Lolitamin
Kvinna ·
07 jan, 2020
Tejpen skulle såklart sitta kvar i 4 veckor men blir fundersam varför sköterskorna ger olika svar. Tror det bottnar i att jag kanske inte var tillräckligt tydligt med att jag inte kommer tillbaka till kliniken ens för att ta bort stygnen ? men men gjort är gjort och de har skickat hem ett bröstband till mig istället och hellre det än fixeringstejpen som gav mig känslan att det brann på min hud. Hur upplevde du bröstbandet? Var det jobbigt?
norrlandstjejen
Kvinna ·
07 jan, 2020
Niccis123
Kvinna ·
07 jan, 2020
Lylly
Kvinna ·
07 jan, 2020
norrlandstjejen
Kvinna ·
07 jan, 2020
Ja lycka till alla som har op framför er!
Imorgon är fixar-dagen inför torsdag då det äntligen smäller! Börjar ju bli ganska nervöst nu ? Frågan som ekar dag som natt är RÄTT STORLEK?!?!
Niccis123
Kvinna ·
07 jan, 2020
Lycka till själv Niccis! Imorgon kl 8 är det dags för mig. Är väldigt nervöst! lär inte bli mycket sovande inatt. Vilken storlek har du bestämt dig för? ?
Niccis123
Kvinna ·
07 jan, 2020
Imorgon är fixar-dagen inför torsdag då det äntligen smäller! Börjar ju bli ganska nervöst nu ? Frågan som ekar dag som natt är RÄTT STORLEK?!?!
Känner igen mig i precis allt du skriver! Vi opas ju samma dag så? Och dedär med storleken alltså jaa så svårt haha!
Hallon123
Kvinna ·
07 jan, 2020
Lylly
Kvinna ·
07 jan, 2020
Baccata
Kvinna ·
07 jan, 2020
Lylly
Kvinna ·
07 jan, 2020
Stor lycka till oss båda i morgon, Lilly. Jag får sova ut och ger mig av vid elvatiden. Då är du klar att åka hem!
Av en tillfällighet fick jag höra idag att en väninna har gått med sina implantat i 25 år! Jag visste inget. Hoppas på lika bra resultat för oss.
Bella Bella
Kvinna ·
07 jan, 2020
Niccis123
Kvinna ·
08 jan, 2020
Åh operation för mig på torsdag på nordiska, ligger nu i feber, så typiskt!! Vill verkligen inte bli hemskickad från kliniken ? hoppas det går bra för er tjejer
Bella Bella
Kvinna ·
08 jan, 2020
Åh operation för mig på torsdag på nordiska, ligger nu i feber, så typiskt!! Vill verkligen inte bli hemskickad från kliniken ? hoppas det går bra för er tjejer
Nej vad säger du! Tryck i dig ingefära!! Hur mår du nu? Förkylning ska ju typ gå bra men inte feber och hosta har jag för mig?
norrlandstjejen
Kvinna ·
08 jan, 2020
Imorgon är fixar-dagen inför torsdag då det äntligen smäller! Börjar ju bli ganska nervöst nu ? Frågan som ekar dag som natt är RÄTT STORLEK?!?!Känner igen mig i precis allt du skriver! Vi opas ju samma dag så? Och dedär med storleken alltså jaa så svårt haha!
Haha ja eller hur! Jag kommer nog köra på 390 om inte kirurgen tycker annorlunda men känner mig inte stensäker såklart! Men känner mig lite allmänt osäker på storlek, undrar om jag kika gärna hade kunnat gå på 300? Ser att du väljer mellan något mindre implantat än mig. Hur tänker du kring storlek? Har du nån drömbild av hur du vill ha resultatet? ?
Niccis123
Kvinna ·
08 jan, 2020
Imorgon är fixar-dagen inför torsdag då det äntligen smäller! Börjar ju bli ganska nervöst nu ? Frågan som ekar dag som natt är RÄTT STORLEK?!?!Känner igen mig i precis allt du skriver! Vi opas ju samma dag så? Och dedär med storleken alltså jaa så svårt haha!
Haha ja eller hur! Jag kommer nog köra på 390 om inte kirurgen tycker annorlunda men känner mig inte stensäker såklart! Men känner mig lite allmänt osäker på storlek, undrar om jag kika gärna hade kunnat gå på 300? Ser att du väljer mellan något mindre implantat än mig. Hur tänker du kring storlek? Har du nån drömbild av hur du vill ha resultatet? ?
Jo jag funderar mellan 300 och 325, vill helst ta det större för jag vet att det ändå är så liten skillnad och då har jag hört att man bör ta det större. Men min kirurg är lite ”känd” för att vilja göra små och dessutom så har jag väldigt liten bröstbredd, så vet inte om jag vågar ta mer än vad hon rekommenderar då jag är rädd att vid komplikationer inte få den hjälp jag behöver, utan att hon mer säger ”vad var det jag sa”. Så vi får se, jag ska höra med henne imorgon innan operation då vi ska prova ut å se.
Men sen så vill jag inte heller ha så stora, skulle bara bli obekväm om det syntes oavsett vad jag skulle ha på mig. Tror 300 blir bra för mig, får nog en D-kupa då och det är precis vad jag är ute efter? Vad är dina önskemål kring den storleken du valt??
Niccis123
Kvinna ·
08 jan, 2020
Nej vad säger du! Tryck i dig ingefära!! Hur mår du nu? Förkylning ska ju typ gå bra men inte feber och hosta har jag för mig?
Har ingen hosta men är täppt i näsan och hade feber igår, ska ta tempen nu och kika ? hoppas verkligen inte dom ställer in!! Vart ska du operera dig? Såg att vi har samma datum