gorgeous_
Kvinna ·
26 mar, 2011
Vi som opereras i maj 2011
BröstförstoringSpännande! Håller ni med?
Sortera efter
Anonym användare
04 maj, 2011
emme
Kvinna ·
04 maj, 2011
Jag fick några oxynorm (morfinliknande) med mig, men tyvärr kommer de vara slut efter imorgon. o jag undrar hur jag gör efteråt, då inget annat hjälper mot min smärta. kan man få något utskrivet i efterhand..?
Mejla tuve o fråga! mår du inte konstigt av dom? Inte vågat ta nån..ville tagit igår men hade lagt mig o orkade inte resa mig=)
nej jag har inga biverkningar alls av någon av medicinerna. morfinet gör bara att jag slipper den intensiva smärtan. synd att du bor så långt ifrån , annars hade jag tagit dina oxynorm med glädje :P
Anonym användare
04 maj, 2011
>> cookie: ja sa att ja har jätteont i magen, går som en robot men pappa vet väl inte hur man är när man har ont i magen, mina smärtstillande är typ mot mensvärk, så de skulle han kunna se.
mamma vet om det, min syster sa till henne för en vecka sen, så sa syrran de till mig 5min innan operationen.. snacka om att få en chock och mamma hade inte ens nämnt ngt om det.. men men, min mor verkar tro att ja inte har ont alls eller sy bryr hon sig inte helt enkelt och tycker att ja borde skylla mig själv, pappa ville köra mig till läkaren när ja sa att ja inte kunde resa mig för ja hade ont i magen.. :P
Haha mina föräldrar skulle nog också vilja köra mig till läkaren om jag fick så ont i "magen" plötsligt. ;) Så han ser inte alls att du gjort nåt? Har du stor tröja på dig? Skickligt att lyckas dölja tycker jag! Mina föräldrar skulle se på en gång tror jag! Iförsig lyckades jag dölja min tungpiercing i typ 7 månader tills min mamma ville kolla i min hals när jag fick halsfluss för några veckor sen. :P Jag bah "eeehh.... okeeeeeej......" å så öppnade jag munnen. Fick ett skrik som respons "VAD HAR DU GJORT???!" och så sprang hon iväg och gömde sig å tittade eller pratade inte med mig på en vecka typ. :P Så jag förstår dig mer än väl som inte vill berätta för dina föräldrar!
Haha schysst av din syster att säga fem minuter innan operationen. :P Men kanske skönt ändå att hon vet på nåt sätt? Så slipper du säga? Jag tror att min mamma kommer reagera precis likadant. Strunta i mig liskom. För hon kommer tycka att jag bara har mig själv att skylla som "gör nåt så dumt".
artgecko
Kvinna ·
04 maj, 2011
ne ja vet, men nu är gjort gjort, har iaf min pojkvän som vhjälpt mig som fan, trots att han är emot detta, han tycker ja skulle varit nöjd med de ja hade, men han förstår att ja vill göra de eftersom ja inte var nöjd .. förr trodde han att all som opererade brösten var bimbosar, men han tycker att ja visat honom att de inte alltid är så..
sen tror ja de flesta har mer förståelse för dom som är heeeeeeeeeeeeeeelt platta eller har tubulära bröst eller jätteolika stora eller jäätte hängbröst, allt som är i stora mängder. men ja har bara väääldigt små! tycker formen var fin men i kläder såg ja ut som en kille, om ja inte hade pushup typ.. och de tröttnade ja på. kunde aldrig ha sex utan bh innan, inte ens efter 2 år med mitt ex kunde ja visa mig, för kände mig så okvinlig. ja önskar ja hade bättre självförtroende då hadeja inte gjort de, men önskat detta sen ja var 14/15 typ.. och tycker verkligen inte att ja gjort stora bröst.. dom kommer förhoppningsvis se ut som en liiteen c-kupa.. min pojkvän är den första och enda människan som sett mig helt naken :S
Anonym användare
04 maj, 2011
ne ja vet, men nu är gjort gjort, har iaf min pojkvän som vhjälpt mig som fan, trots att han är emot detta, han tycker ja skulle varit nöjd med de ja hade, men han förstår att ja vill göra de eftersom ja inte var nöjd .. förr trodde han att all som opererade brösten var bimbosar, men han tycker att ja visat honom att de inte alltid är så..
sen tror ja de flesta har mer förståelse för dom som är heeeeeeeeeeeeeeelt platta eller har tubulära bröst eller jätteolika stora eller jäätte hängbröst, allt som är i stora mängder. men ja har bara väääldigt små! tycker formen var fin men i kläder såg ja ut som en kille, om ja inte hade pushup typ.. och de tröttnade ja på. kunde aldrig ha sex utan bh innan, inte ens efter 2 år med mitt ex kunde ja visa mig, för kände mig så okvinlig. ja önskar ja hade bättre självförtroende då hadeja inte gjort de, men önskat detta sen ja var 14/15 typ.. och tycker verkligen inte att ja gjort stora bröst.. dom kommer förhoppningsvis se ut som en liiteen c-kupa.. min pojkvän är den första och enda människan som sett mig helt naken :S
Skönt att du har en så bra pojkvän! :)
Jo det tror jag också. När jag berättar för mina föräldrar kommer jag ju förklara att mina bröst är totalt olika storlek osv. och att det är därför jag vill göra det. Vilket det ju är! Men sen behöver de ju inte veta att de kommer bli större också. ;) Det märker de ju sen ändå. :P haha! Vill inte heller skaffa jättestora! Vill bara känna mig nöjd, symmetrisk och kvinnlig. :)
Men jag tror inte det spelar någon roll varför man gör det, så länge man gör det för sin egen skull och blir glad! Då spelar det ingen roll om det är för att man är helt platt eller om man redan har fina bröst men vill ha finare t.ex. Men så klart förstår de flesta inte det... bara om man ser typ missbildad ut kan många förstå varför man gör nåt sånt... tråkigt egentligen.
Jag har också alltid mått skitdåligt av att visa mig topless för folk... alltid gömt brösten när jag varit med killar. Mitt ex var nog den första som verkligen såg hur jag såg ut på riktigt. Men skämdes hela tiden för honom också. Men han sa jämt att jag var fin som jag var och att jag skulle sluta dölja brösten. Så jag försökte. Men det var inte lätt... Längtar verkligen efter att slippa skämmas och faktiskt TYCKA OM mina bröst! Vet inte ens hur den känslan känns! :)
Anonym användare
04 maj, 2011
Anonym användare
04 maj, 2011
Jag känner igen mig så himla mycket i det du skriver! Jag har fortfarande inte berättat för mina föräldrar att jag ska operera mig, och det börjar närma sig, så jag måste verkligen berätta det så fort som möjligt. Iallafall för mamma. Jag kommer förklara för henne att jag inte gör detta för att dom ska bli megastora utan för att jag först och främst är ute efter en fin form på dom. Jag hoppas verkligen att hon kommer förstå varför jag gör det och att hon kommer stötta mig. Jag tror att hon kommer det, men samtidigt ärjag livrädd att hon inte ska förstå.
Har haft 2 långa förhållanden och aldrig någonsin har jag kunnat börja känna mig bekväm med att visa mina bröst, inte ens efter 2 år. Det är fruktansvärt jobbigt att hela tiden hålla för dom och försöka gömma dom. Jag har tillochmed utvecklat en reflex att hålla för brösten om jag går upp för att dricka vatten eller gå på toa mitt i natten. Jag håller alltid för dom, oavsett om jag tänker på det eller inte. Knäppt :)
artgecko
Kvinna ·
04 maj, 2011
ja med, dock mindre med min senaste kille.. fast den känslan av att skämmas ville ja verkligen inte ha.. så nu är de fixat, vill man va fin får man lida pin.. haha..
hur gör ni andra nyopererade när ni ska resa er upp ? ja vågar de knappt efter imorse, fick sjukt ont. men håller på att falla ner från sängen och ligger sjukt obekvämt igen, förstår inte hur ja lyckas glida ner till liggande från sittande läger hela tiden.. ååhåh
Anonym användare
04 maj, 2011
Idag låg det ett brev från Citadell i brevlådan. Det första jag såg när jag öppnade det var ett recept sedan stod att jag skulle infinna mig på kliniken den 24/5 kl 13,00. Kan säga att pulsen steg en aaaaaning 😉 Det känns helt plötsligt som att det är ganska nära nu, längtar.........
Anonym användare
04 maj, 2011
I know the feeling! Jag fick mitt brev igår. :) Helt plötsligt blev det ännu mer verkligt!
Anonym användare
04 maj, 2011
tinkerbell1
Kvinna ·
04 maj, 2011
Å är du opad nu prompen!? jaaa visst är dom gulliga där=)roligt att höra att allt gått bra för dig!=)
tinkerbell1
Kvinna ·
04 maj, 2011
ja med, dock mindre med min senaste kille.. fast den känslan av att skämmas ville ja verkligen inte ha.. så nu är de fixat, vill man va fin får man lida pin.. haha..
hur gör ni andra nyopererade när ni ska resa er upp ? ja vågar de knappt efter imorse, fick sjukt ont. men håller på att falla ner från sängen och ligger sjukt obekvämt igen, förstår inte hur ja lyckas glida ner till liggande från sittande läger hela tiden.. ååhåh
Ta hela tyngden med magen...du kan hjälpa till med att ta händerna i knävecken...flytta fram sen med övre benen,kasa fram på skinkorna=)) ja gud va kul man måste se ut=)))) annars allt ok?=)
Anonym användare
04 maj, 2011
tinkerbell1
Kvinna ·
04 maj, 2011
Ja visst är det....längtar tills det inte är jobbigt mer o man kan vara som vanligt o röra sig normalt igen samt andas=) japp prompis wheeee för boobisarna=) himla tur det är över o går åt läkningshållet nu=)
Anonym användare
04 maj, 2011
tinkerbell1
Kvinna ·
04 maj, 2011
ja det piggar upp..hade skapligt bra dagar op dagen o igår men idag..bara sovit nästan o ätit lite.ska dyka nu igen..hoppas du får sova inatt! kram
Anonym användare
04 maj, 2011
Anonym användare
05 maj, 2011
artgecko
Kvinna ·
05 maj, 2011
grattis prompen.. smärtan avtar för varje dag, ja har mest bara legat i sängen och inte gjort ngt, då gör de inte ont.. duschade igår dock bara från naveln ner, och imorse igen, känns underbart längtar till ikväll då ja ska få se dom för första gången..
gör nog minst ont idag och har tagit ner som fan på smärtstillande, inte för att de hjälpte så himla mycket..
tinkerbell >> ja allt är mycket bättre idag, förhoppningsvis efter helgen kommer ja kunna gå tillbaka till skolan och vara mindre stel haha, har sagt till folk att ja brutit ett revben så ingen kommer för nära eller ngt..
går i en klass med 70killar och är enda tjejen, så att säga att ja opererat brösten tyckte ja inte riktigt var ett alternativ.. :P
dom är inte så jäättestora så går nog att dölja i stora kläder, tur att de inte är lika varmt nu som förra veclan bara. hur går det för dig då ? värsta över ? när ska du ta bort stygnen?
har en fråga till ngn citadellare, vaknar ni upp med tortyren på eller sätts den på senare ?
lycka tii studentflickan... per är underbar och det är alla sköterskor med, kommer gå jättebra :D
Den 24maj blir det operation på estetisk kirurgi ockelbo. :D