gorgeous_
Kvinna ·
26 mar, 2011
Vi som opereras i maj 2011
BröstförstoringSpännande! Håller ni med?
Sortera efter
Greta
Kvinna ·
06 maj, 2011
Anonym användare
06 maj, 2011
4 dagar kvar och jag börjar bli förkyld:( vad ska jag göra?
Ta ledigt från jobbet om det går, drick mycket vatten och ät massvis med c-vitamin! Vila, håll dig varm och ta det bara lugnt! Du kan dessutom gärna köpa "Echinaforce" från apoteket och börja ta på en gång! Hälsokost mot förkylning! Tar man så fort man känner av minsta symptom kan man förkorta förkylningstiden! Funkar faktiskt. :)
Greta
Kvinna ·
06 maj, 2011
är redan hemma men två sjuka barn:( vattkoppor och feber. så typiskt, ska köpa echinaforce får man dricka det innan op?
ska försöka ta det så lugnt det går med barn hemma:)
Anonym användare
06 maj, 2011
Ojdå vilken otur... hoppas du redan haft vattkoppor iaf så du slipper det nu. :P
Hm det vet jag faktiskt inte! Men jag tror inte det ska vara några problem. Men kanske du bör ringa din läkare och fråga för säkerhets skull?
Anonym användare
06 maj, 2011
är redan hemma men två sjuka barn:( vattkoppor och feber. så typiskt, ska köpa echinaforce får man dricka det innan op?
ska försöka ta det så lugnt det går med barn hemma:)
Min kirurg sa att man inte skulle ta något hälsokostpreparat två veckor innan OP, så jag tycker nog du bör höra med din läkare först.
Anonym användare
06 maj, 2011
Den 31 maj är det dags för mig antagligen., hoppas på att jag kan få en tid någon vecka tidigare skulle bli så mkt bättre med tanke på jobb osv.. =)
Men iaf så blir det op hos Proforma.
Nervöst, mkt att fundera ut innan man ska dit.
Anonym användare
06 maj, 2011
tinkerbell1
Kvinna ·
06 maj, 2011
gör det nåt om man äter antibiotikan 5dgr istället för 7??? mår så kasst av den=(
Anonym användare
06 maj, 2011
gör det nåt om man äter antibiotikan 5dgr istället för 7??? mår så kasst av den=(
En läkare sa till mig en gång att man alltid ska äta antibiotika i MINST 5 dagar om man börjat med den. Annars kan kroppen bli resistent. Så det borde ju vara okej att sluta nu just när det gäller risken att bli resistent om du ätit i 5 dagar. Men du ska absolut rigna och fråga din läkare först tycker jag!
tinkerbell1
Kvinna ·
06 maj, 2011
Ja jag bör nog det...så less på att ha en paj mage...behöver nåt för axeln också AJAJAJJJ=( Tack för uppl om 5dgr visste inte det kram
Anonym användare
06 maj, 2011
Om du blir konstig i magen av antibiotikan kan jag annars tipsa om att dricka massvis med proviva och verum hälsofil! :) Innehåller jättemycket bra bakterier för magen. Brukar hjälpa mig när jag äter antibiotika iaf. Jag har också känslig mage...
tinkerbell1
Kvinna ·
06 maj, 2011
Ja det är bra tips cookie men hjälper inte heller..äter en extra kapsel med goda bakterier sen antibiotikastarten...två dgr kvar får hålla mig hemma...våga inte åka nånstans med denna mage är ju som när man fått i nåt skit utomlands
Katitzi
Kvinna ·
06 maj, 2011
27:e Maj hos Gunnar Kratz på PLastikakademin i Linköping. Någon mer som också ska till han dagarna runt omkring eller samma dag?
Anonym användare
06 maj, 2011
tinkerbell: usch vad jobbigt :( lider med dig.. vet hur hemskt det är! men bäst då om du ringer och frågar om det är okej att sluta med tabletterna redan nu då.
tinkerbell1
Kvinna ·
06 maj, 2011
will do. cookie=)
tinkerbell1
Kvinna ·
06 maj, 2011
Ringde nu,fick sluta idag om jag ville,hon sa man får väga för o emot o med en förstörd mage så kanske ajg inte ens tar upp antibiotikan ordentligt..så..fick välja själv. bara det inte händer nåt nu då...så åker man på en kur på 20 dar istället sen....ska fundera=)
Anonym användare
06 maj, 2011
Åh tufft beslut... äta två dagar till och må pyton eller sluta och må lite bättre men sen kanske bli sjuk och måste äta 20 dagar istället... :/ Jag hade nog valt att äta två dagar till. Man ska aldrig ta antibiotika på tom mage (eller jo vissa sorter ska man det, men det står i bipackssedeln) för då är det lättare att bli dålig i magen. Sen proviva, hälsofil osv. Men det hjälpte ju inte sa du. :( Ah jobbigt... men om din kropp ändå inte tar upp antibiotikan lika bra kanske det är bäst att sluta ändå? jadu svårt. :) fundera du! ;)
Anonym användare
06 maj, 2011
Ringde nu,fick sluta idag om jag ville,hon sa man får väga för o emot o med en förstörd mage så kanske ajg inte ens tar upp antibiotikan ordentligt..så..fick välja själv. bara det inte händer nåt nu då...så åker man på en kur på 20 dar istället sen....ska fundera=)
Shit vad svårt.. men du... är det inte bättre att du försöker stå ut i två dagar till oavsett om du kan ta upp antibiotikan helt eller inte? För då vet du ju i alla fall att du gjort vad du kunnat? Men usch.. jag förstår att det måste vara jättejobbigt. Hoppas det löser sig!
tinkerbell1
Kvinna ·
06 maj, 2011
Tänk,vissa kliniker ger ju inte detta alls...hur många får infektion? Är inte det större risk vid lyft etc..= fler snitt.
Cosmoskatten
Kvinna ·
07 maj, 2011
Katitzi: Jag är nyopad hos Gunnar i fredags :)) han är helt underbaaaar!