gorgeous_
Kvinna ·
26 mar, 2011
Vi som opereras i maj 2011
BröstförstoringSpännande! Håller ni med?
Sortera efter
Anonym användare
08 maj, 2011
Anonym användare
08 maj, 2011
Hej jag ska operera mig den 10:e maj i Umeå Polarkliniken är det ngn mer som ska opereras då?
Greta
Kvinna ·
08 maj, 2011
tinkerbell1
Kvinna ·
08 maj, 2011
Ringde nu,fick sluta idag om jag ville,hon sa man får väga för o emot o med en förstörd mage så kanske ajg inte ens tar upp antibiotikan ordentligt..så..fick välja själv. bara det inte händer nåt nu då...så åker man på en kur på 20 dar istället sen....ska fundera=)
Shit vad svårt.. men du... är det inte bättre att du försöker stå ut i två dagar till oavsett om du kan ta upp antibiotikan helt eller inte? För då vet du ju i alla fall att du gjort vad du kunnat? Men usch.. jag förstår att det måste vara jättejobbigt. Hoppas det löser sig!
Avslutade kuren efter en vecka,vågade inte bryta=),så skönt att det är över med den nu=)
Emme när ska du vara på besöket imorgon??
Anonym användare
09 maj, 2011
Kanske har skrivit samma sak i denna tråden innan men 30/5 är det min tur :P Längtar längtar... shit vilka brudar vi kommer bli!!! Riktiga snyggingar :D
Anonym användare
09 maj, 2011
Då har jag betalat också, bara att vänta tills det blir den 24:e 😛
En liten fråga... fick hem receptet på antibiotika häromdagen, där hade Johan på citadell skrivit att jag ska ta en tablett två gånger om dagen. Sedan har han strukit över och skrivit 2 st 2 ggr om dagen, det bli ju 4 st / dag. Det är bara det att det är ju bara 14 tabletter i asken! Det blir inte många dagar att äta..... Hur många tabl. / dag har ni andra ätit och hur länge? Hoppas ni förstår mitt svammel 💡
Fridayeverday
Kvinna ·
09 maj, 2011
NU är de inte alls länge kvar! Den 11 maj händer de som man ha väntat på nu... Hoppas att de kommer att gå bra, tror även att de blr bra de här :) Har valt 400cc high profil :)
Anonym användare
09 maj, 2011
åh, lycka till alla som har den stora dagen framför er! :) väldigt speciell dag som man aldrig kommer glömma..
Anonym användare
09 maj, 2011
tinkerbell1
Kvinna ·
09 maj, 2011
Imsevimse
Opades av Peter På Citadell och jag åt en tablett morgon och en tablett kväll.Alltså 2st per dag 7dgr.
natalie
Kvinna ·
09 maj, 2011
25 maj 🙂 ,hos Örjan Gibbe på Proforma clinic Stockholm!! Jag längtar jag med, äntligen är det dags! Så många år jag drömt om detta, och nu blir det till verklighet helt otroligt 🙂
Erika
Kvinna ·
09 maj, 2011
åh, lycka till alla som har den stora dagen framför er! :) väldigt speciell dag som man aldrig kommer glömma..
Det är verkligen ingen dag man glömmer, någonsin :)
Anonym användare
09 maj, 2011
Det är verkligen ingen dag man glömmer, någonsin :)
paulina84
Kvinna ·
09 maj, 2011
Greta
Kvinna ·
09 maj, 2011
Anonym användare
09 maj, 2011
Ojoj lycka till Greta! :)
Anonym användare
09 maj, 2011
STORT lycka till, Greta! Vet själv hur nervös man är, men det kommer gå hur bra som helst ska du se :D
Greta
Kvinna ·
10 maj, 2011
tack tack!!
ska försöka komma upp med bilder så fort jag kan:)
tinkerbell1
Kvinna ·
10 maj, 2011
Lycka till Greta!
natalie
Kvinna ·
10 maj, 2011
åh lycka till greta!!! =))
Hej jag ska operera mig den 10:e maj i Umeå Polarkliniken är det ngn mer som ska opereras då?