gorgeous_
Kvinna ·
26 mar, 2011
Vi som opereras i maj 2011
BröstförstoringSpännande! Håller ni med?
Sortera efter
Greta
Kvinna ·
10 maj, 2011
Erika
Kvinna ·
10 maj, 2011
åh, lycka till alla som har den stora dagen framför er! :) väldigt speciell dag som man aldrig kommer glömma..
Det är verkligen ingen dag man glömmer, någonsin :)
haha njae, inte direkt så man vill göra om det. Var för jobbigt, speciellt dagarna efter ;P tycker det är smått jobbigt än, har inte fått upp rörligheten helt i armarna^^
Erika
Kvinna ·
10 maj, 2011
Lycka till Greta :) och berätta gärna efter sen hur allt gick!
natalie
Kvinna ·
10 maj, 2011
Tack tack🙂 igen:) tur att jag hde solbrillor på mig nu när jag lämnade stora sonen på dagis, tårarana bara rinner ner för kinderna, riktig dödsångest nu🙁 livrädd att inte vakna upp till mina barn igen.
hungrig är jag också, tror inte jag hoppat över en frukost i hela mitt liv.
nää nu va jag väldigt neggig, ska försöka rycka upp mig och tänka på att det är en väldigt liten risk.
tror det har gått jättebra för dig ^^ =)
Greta
Kvinna ·
10 maj, 2011
Fridayeverday
Kvinna ·
11 maj, 2011
Nu är de bara nån timme kvar sen så... ;)
tinkerbell1
Kvinna ·
11 maj, 2011
Lycka till,det blir jättebra!
Anonym användare
11 maj, 2011
Jag opereras 23 maj på Proforma clinic, är så himla nervös!
natalie
Kvinna ·
11 maj, 2011
Lycka till,det blir jättebra!
åh jag vill också nu!!!
natalie
Kvinna ·
11 maj, 2011
Jag opereras 23 maj på Proforma clinic, är så himla nervös!
2dar före mig =) vem blir din doktor? jag ska oxå dit
natalie
Kvinna ·
11 maj, 2011
grattiiiisss!!! 😛 fy va roligt!! men aj för åh ha ont men det är det värt ;) måste lägga upp bilder sen när krafterna finns =)
Fridayeverday
Kvinna ·
11 maj, 2011
Nu är allt klart och vilken känsla!!!
Sitter här hemma nu i sportbh och kan inte tro de riktigt än!!! Jag hann inte ens med när jag somnade in. Narkosläkaren sa bara att han hade gett mig sömn medlet och då svarade jag att de är nog de som kändes för magen å benen va så avslappnade. Sedan vaknade jag upp i sängen... :) Nu är allt bra! ;)
Anonym användare
11 maj, 2011
Nu är det "bara" drygt 1 v kvar för mig, den 20:e smäller det! Nu har jag börjat räkna ner och det ska bli såå spännande.
Tänkte bara kolla om det är någon som har hört att det ska vara bra att äta mkt c-vitamin inför op? har hört att det främjar läkningen...nån som vet?
natalie
Kvinna ·
11 maj, 2011
Nu är det "bara" drygt 1 v kvar för mig, den 20:e smäller det! Nu har jag börjat räkna ner och det ska bli såå spännande.
Tänkte bara kolla om det är någon som har hört att det ska vara bra att äta mkt c-vitamin inför op? har hört att det främjar läkningen...nån som vet?
jag fick order om att inte ta några kosttillskott, lr andra vitaminer, inte ens ipren osv... så jag har lagt ner med allt sen jag va på konsulationen den 4/5... men det finns säker folk här inne som vet lite mer än jag eftersom jag är hyffsat ny här inne
Anonym användare
11 maj, 2011
1 vecka och 6 dagar kvar nu...jag börjar bli nervös! Glad och förväntansfull mest av allt såklart men också sjukt nervös :-D
Fridayeverday
Kvinna ·
11 maj, 2011
De kommer att gå så bra! Jag va också väldigt nervös men trotts de är allt helt okej. Men alla rehabiliterar sig olika. För mig känns de bara som att jag har träningsvärk i bröstmusklerna. Men man vet ju inte hur de blir imorron... peppar peppar..
Anonym användare
11 maj, 2011
Har precis betalat fakturan!
Anonym användare
11 maj, 2011
1 vecka och 6 dagar kvar nu...jag börjar bli nervös! Glad och förväntansfull mest av allt såklart men också sjukt nervös :-D
Ses vi kanske där, såg att vi båda ska opas den 25 maj :D
Anonym användare
12 maj, 2011
Greta: La du bakom eller framför musklen? Bestämde ni vart implantaten skulle ligga samma dag som du opererades? För när jag var konsultation så pratade inte vi om vart hon skulle lägga implantaten.
Anonym användare
12 maj, 2011
Saandris: Förmodligen lägger hon nog bara bakom då. var det Oya du träffade på strandkliniken? Hon lägger bara bakom i princip. Rekommenderar också bara bakom. Så om hon inte sa något om placering är det garanterat bakom du kommer få om du inte väldigt gärna vill ha framför och verkligen säger det till henne! Men vet inte om hon går med på det, har hört att hon ska vara knepig till framför.
Tack tack🙂 igen:) tur att jag hde solbrillor på mig nu när jag lämnade stora sonen på dagis, tårarana bara rinner ner för kinderna, riktig dödsångest nu🙁 livrädd att inte vakna upp till mina barn igen.
hungrig är jag också, tror inte jag hoppat över en frukost i hela mitt liv.
nää nu va jag väldigt neggig, ska försöka rycka upp mig och tänka på att det är en väldigt liten risk.