gorgeous_
Kvinna ·
26 mar, 2011
Vi som opereras i maj 2011
BröstförstoringSpännande! Håller ni med?
Sortera efter
Anonym användare
Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer
Anonym användare
12 maj, 2011
tjo
Kvinna ·
12 maj, 2011
23 MAJ =)
Nervositeten kommer & går lite då och då..
Men jag är mest nervös att jag valt för stora 425cc high profile!!!
23:e jag med! Fast på Proforma. Försöker förtränga nervositeten, intalar mig själv att inte hoppas på för mycket, det funkar för mig😉
Jag däremot är nästan säker på att jag valt för små (450 runda high) Får nog ta 500 iaf.. eller 550! Heheh!😲
Anonym användare
12 maj, 2011
1 vecka och 6 dagar kvar nu...jag börjar bli nervös! Glad och förväntansfull mest av allt såklart men också sjukt nervös :-D
Ses vi kanske där, såg att vi båda ska opas den 25 maj :D
Första jag sett här som har samma dag och klinik. Kul om vi ses :-) vilken tid ska du vara där?
Greta
Kvinna ·
12 maj, 2011
Greta: La du bakom eller framför musklen? Bestämde ni vart implantaten skulle ligga samma dag som du opererades? För när jag var konsultation så pratade inte vi om vart hon skulle lägga implantaten.
Bakom men jag vet inte om det är helt bakom eller bara delvis, Eija lägger bara bakom bröst.
natalie
Kvinna ·
13 maj, 2011
Greta: La du bakom eller framför musklen? Bestämde ni vart implantaten skulle ligga samma dag som du opererades? För när jag var konsultation så pratade inte vi om vart hon skulle lägga implantaten.
Bakom men jag vet inte om det är helt bakom eller bara delvis, Eija lägger bara bakom bröst.
har hört att när dem menar bakom i svergie så menar dem bara delvis bakom... är det sant kanske, lr nån som bara vill förvirra en :S
Anonym användare
13 maj, 2011
I sverige lägger man delvis bakom, sällan HELT bakom. Vet inte om det finns någon kirurg i Sverige ens som lägger helt bakom.
Greta
Kvinna ·
13 maj, 2011
det är delvis bakom på mig varjefall🙂 tror inte att heltbakom görs alls, eller har jag fel?
tinkerbell1
Kvinna ·
13 maj, 2011
Nu är det "bara" drygt 1 v kvar för mig, den 20:e smäller det! Nu har jag börjat räkna ner och det ska bli såå spännande.
Tänkte bara kolla om det är någon som har hört att det ska vara bra att äta mkt c-vitamin inför op? har hört att det främjar läkningen...nån som vet?
C vitamin är toppen,jag tar 1000mg Great Earth per dag depåtablett som utsöndras långsamt under 8-12tim och skonar magen(brus o sånt är mest strunt),det kroppen inte behöver kissar man ut,det stärker binjurar som i sin tur producerar kortisol som behövs när kroppen utsätts för t.ex stress som en op är. Opades för 2v sedan på må morgon.
Anonym användare
13 maj, 2011
23:e maj blir min av :)
Anonym användare
13 maj, 2011
nope, men 23 dje:) ses väll när jag är megagroggig ;)
Anonym användare
13 maj, 2011
Ses där då :)
Anonym användare
13 maj, 2011
Nu är det "bara" drygt 1 v kvar för mig, den 20:e smäller det! Nu har jag börjat räkna ner och det ska bli såå spännande.
Tänkte bara kolla om det är någon som har hört att det ska vara bra att äta mkt c-vitamin inför op? har hört att det främjar läkningen...nån som vet?
C vitamin är toppen,jag tar 1000mg Great Earth per dag depåtablett som utsöndras långsamt under 8-12tim och skonar magen(brus o sånt är mest strunt),det kroppen inte behöver kissar man ut,det stärker binjurar som i sin tur producerar kortisol som behövs när kroppen utsätts för t.ex stress som en op är. Opades för 2v sedan på må morgon.
Är det "Super C-Complex, 1000mg - Great Earth" som du menar? Finns dom i vanliga hälsokostbutiker? Tack för tipset förresten! Jag har för mig att ssk sa att man inte fick ta några vitamintillskott, men det kanske inte gäller c-vitaminer?
Anonym användare
13 maj, 2011
Är det "Super C-Complex, 1000mg - Great Earth" som du menar? Finns dom i vanliga hälsokostbutiker? Tack för tipset förresten! Jag har för mig att ssk sa att man inte fick ta några vitamintillskott, men det kanske inte gäller c-vitaminer?
natalie
Kvinna ·
13 maj, 2011
jag fick också höra att inga hälsokostprodukter/vitamintillskott får tas 2 veckor innan operationen 😲, omg höll på ta idag, för jag har för att minska sötsuget men kom genast på mig själv så det vart ett glas vatten & apelsin+apple , mkt duktigt av mig 😉... men jag saknar mina vitaminer & andra kosttillskott som nutriett love it 🙁 men det är värt åh vänta 11dagar tills jag ser att allt va verkligen värt det
Anonym användare
13 maj, 2011
Jag äter massvis med hälsokosttabletter varje dag! :P Omega 3 (fiskolja), efamol (jättenattljusolja för huden och mot PMS), panto-3 (tableter med massvis med vitaminer och mineraler för hår hud och naglar), silica (kisel för håret huden och naglarna) och så en till som jag glömt bort namnet på som innehåller massa mjölksyrebakterier som hjälper min IBS. :)
Så kommer kännas tomt att inte äta allt det där 2 veckor innan och 2 veckor efter. ;P Eller är det 2 veckor efter också?? Eller är det bara innan?
natalie
Kvinna ·
13 maj, 2011
Jag äter massvis med hälsokosttabletter varje dag! :P Omega 3 (fiskolja), efamol (jättenattljusolja för huden och mot PMS), panto-3 (tableter med massvis med vitaminer och mineraler för hår hud och naglar), silica (kisel för håret huden och naglarna) och så en till som jag glömt bort namnet på som innehåller massa mjölksyrebakterier som hjälper min IBS. :)
Så kommer kännas tomt att inte äta allt det där 2 veckor innan och 2 veckor efter. ;P Eller är det 2 veckor efter också?? Eller är det bara innan?
tror lr har för mig ganska starkt att det är 2 veckor efter, vi säger 2 veckor så allt går rätt till ;)
Anonym användare
13 maj, 2011
Hihi ja är väl bäst. ;) Men en månad utan ska jag nog överleva. ;D Har ju iaf nya "vänner" att ta hand om och tänka på istället. ;)
natalie
Kvinna ·
13 maj, 2011
Hihi ja är väl bäst. ;) Men en månad utan ska jag nog överleva. ;D Har ju iaf nya "vänner" att ta hand om och tänka på istället. ;)
ja men precis dem vill man ju inte bli av med ;)
tinkerbell1
Kvinna ·
13 maj, 2011
Ja Life har dom men om du ska köpa mer el så så är billigaste på shopping4net på nätet,dom är snabba också...dessa är ju antioxidanter driver ut fria radikaler(rensar ut skräp i kroppen) c vitamin o selen är bra men kolla med din klinik om du vill..jag höll aldrig upp med dessa tre jag nämnt...men åt däremot inte de andra sorterna jag tar annars varje dag men har börjat med dom nu=) c kan aldrig stanna mer i kroppen än vad den behöver...resten åker ut naturliga vägen.
23 MAJ =)
Nervositeten kommer & går lite då och då..
Men jag är mest nervös att jag valt för stora 425cc high profile!!!