Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
gorgeous_ profilbild

gorgeous_

Kvinna ·

26 mar, 2011

Vi som opereras i maj 2011

Bröstförstoring

Spännande! Håller ni med?

395

Sortera efter

Anonym användare

27 apr, 2011

tinkerbell1 skrev:

4 dagar kvar  sen är det the DAY!!! Ringde precis o kollade så 345 och 380 ska finns för mig att prova innan op...ojojojoj vad fjärilarna stökar omkring i magen!!!!!!wohooo=))))

Tattoed.se till att få i dig massor av vitamin C  Great Earth har depåtabletter som utsöndrar under 8-12 timmar 1000mg  KÖP DOM!  Finns på hälsokost/Life

Tack, här ska kureras 🙂

Snart vår tur 👍

Gilla

xedra

Kvinna ·

27 apr, 2011

5 mai er det min tur og eg kvir meg masse..men ska verte deilig å få det overstått;)

Gilla

Tina

Kvinna ·

27 apr, 2011

tattoedgirl skrev:

Fy farao, undra om jag gått o blitt förkyld mitt i allt 🙁

Har världens pollenallergi men misstänker att jag även har lite förkylning eftersom jag har lite ont i halsen på ena sidan 🙁 man blir ju sjukt känslig ibland mot allt när man har allergi... blää jag som ska opas på Måndag.... bara kurera mig då ..

Bläää...jag oxå. Det kan verkligen inte komma mer olämpligt alltså.

Gilla

Cosmoskatten

Kvinna ·

27 apr, 2011

Shit, snart dags! 6 maj för min del, och har inte bestämt storlek på implantatet ännu, gaaa! Gunnar ska visst ringa en vecka före och hoppas jag får svar på många funderingar då. Har mailat önskemål mm.

Kram CK

Gilla

Anonym användare

27 apr, 2011

Tina skrev:

tattoedgirl skrev:

Fy farao, undra om jag gått o blitt förkyld mitt i allt 🙁

Har världens pollenallergi men misstänker att jag även har lite förkylning eftersom jag har lite ont i halsen på ena sidan 🙁 man blir ju sjukt känslig ibland mot allt när man har allergi... blää jag som ska opas på Måndag.... bara kurera mig då ..

Bläää...jag oxå. Det kan verkligen inte komma mer olämpligt alltså.

Usch va trist, hoppas du blir bra fort. Jag känner mig inte så jätte dålig som tur är, nu bara lite ont i halsen o trött men det kan även vara från allergin. Vi får ta det lugnt nu de sista dagarna :)

Gilla

Anonym användare

27 apr, 2011

Det närmar sig med storm steg....tre veckor kvar, 18 maj är det äntligen min tur👍

Någon mer som ska opereras den 18 maj på proforma??

Gilla

Greta

Kvinna ·

27 apr, 2011

!0:e maj står och velar mellan 375 eller 400cc jag ville ta 375 men kirurgen sa i dag att hon tyckte 400cc högprofil.

jag är ganska liten och vill inte att det ska se ut som att brösten är ute går med mig:) vad tycker ni?

163cm lång och 53 kg.

Gilla

emme

Kvinna ·

27 apr, 2011

Greta skrev:

!0:e maj står och velar mellan 375 eller 400cc jag ville ta 375 men kirurgen sa i dag att hon tyckte 400cc högprofil.

jag är ganska liten och vill inte att det ska se ut som att brösten är ute går med mig:) vad tycker ni?

163cm lång och 53 kg.

Det är ingen märkbar skillnad, så välj vilket som. handlar om 3 mm skillnad på bredd och 1 mm skillnad på put. så ta det hon rekomenderar. passar kanske din bröstbredd bättre :)

Gilla

Anonym användare

27 apr, 2011

Någon mer som ska opas på Art Clinic Gbg 5 Maj?:)
Gilla

Anonym användare

28 apr, 2011

Greta: Jag håller med Emme 🙂

Tyvärr ångrar sig alltför många att dom inte tog den större storleken, nu säger jag inte att du blir en av dem men jag skulle nog lyssna på kirurgen 🙂

Gilla

Anonym användare

28 apr, 2011

den 17 maj på nord clinic hos peter zackrisson!=) hur har alla tagit ledig??? tar ni semester el får man sjukintyg från läkaren?? ja tänkte sjukanmäla mig en vecka för man får ju vara hemma en vecka utan sjukintyg?!

kram elin

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

28 apr, 2011

Man blir sjukskriven,i alla fall står det så i papperen från Citadell

Gilla

Anonym användare

01 maj, 2011

Imorgon bitti är det dags 😛

Gilla

artgecko

Kvinna ·

01 maj, 2011

samma här.. och ja ska upp kl 5 imon.. kommer aldrig kunna somna.. kände när ja vaknade imorse, fyfan vad nervös ja är.. nästa gång ja vaknar är det dags.. åååh.. all längtan är över :D

Gilla

Anonym användare

01 maj, 2011

Tina skrev:

Imorgon bär det iväg till Lanskrona..Å jag börjag bli nervös!!!😛

Hoppas allt går bra för dig 🙂

vilken tid ska du opas ?

Faktiskt känner jag mig inte så nervös.... 😀

Gilla

Tina

Kvinna ·

01 maj, 2011

Imorgon bär det iväg till Lanskrona..Å jag börjar bli nervös!!!😛

Gilla

Anonym användare

01 maj, 2011

3: maj 😀 Polarkliniken.

Gilla

Tina

Kvinna ·

01 maj, 2011

tattoedgirl skrev:

Tina skrev:

vilken tid ska du opas ?

Jag ska vara på plats kl 10 och som tur så behöver vi inte köra så tidigt...

Hoppas det går bra för dig oxå i morgon🙂

Gilla

Anonym användare

01 maj, 2011

Tina skrev:

tattoedgirl skrev:

Tina skrev:

vilken tid ska du opas ?

Jag ska vara på plats kl 10 och som tur så behöver vi inte köra så tidigt...

Hoppas det går bra för dig oxå i morgon🙂

Tack 😀

Ah skönt 🙂

Jag ska vara på plats redan kl 07 🙂

Gilla

Tina

Kvinna ·

01 maj, 2011

Jyborn skrev:

samma här.. och ja ska upp kl 5 imon.. kommer aldrig kunna somna.. kände när ja vaknade imorse, fyfan vad nervös ja är.. nästa gång ja vaknar är det dags.. åååh.. all längtan är över :D

Det lär inte bli många timmars sömn för mig heller🙁 alla tankar kommer att snurra i huvudet.....

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem