gorgeous_
Kvinna ·
26 mar, 2011
Vi som opereras i maj 2011
BröstförstoringSpännande! Håller ni med?
Sortera efter
Gammalfjortis
Kvinna ·
01 maj, 2011
artgecko
Kvinna ·
01 maj, 2011
samma här.. och ja ska upp kl 5 imon.. kommer aldrig kunna somna.. kände när ja vaknade imorse, fyfan vad nervös ja är.. nästa gång ja vaknar är det dags.. åååh.. all längtan är över :D
Det lär inte bli många timmars sömn för mig heller🙁 alla tankar kommer att snurra i huvudet.....
precis så här.. ja är mest rädd för resultatet, inte lika mycket inför operationen...
vad ska du lägga in för ngt ?
tinkerbell1
Kvinna ·
01 maj, 2011
samma här.. och ja ska upp kl 5 imon.. kommer aldrig kunna somna.. kände när ja vaknade imorse, fyfan vad nervös ja är.. nästa gång ja vaknar är det dags.. åååh.. all längtan är över :D
Det lär inte bli många timmars sömn för mig heller🙁 alla tankar kommer att snurra i huvudet.....
Tror inte heller jag överhuvudtaget kommer somna,kanske en timma el två om jag har tur=) tar jag tåg måste jag köra 02 och kör jag bilen själv så halv 4...blir nog bilen,skulle inte palla att tåget blev sent el nåt...fixar jag inte att köra hem så får den helt enkelt stå kvar tills återbesöket om en vecka....hoppet om att jag ska klara smärtan efter op bra lever...lever på hoppet=))))
artgecko
Kvinna ·
01 maj, 2011
tänk att ikväll är sista kvällen vi lägger oss utan två stora bollar i brösten! (dock vill ja få så obolligt resultat som möjligt)
ja ska till skolan redan på onsdag kl 5, har en viktig labb, vet inte hur det ska gå, men min kirurg sa att de inte borde vara ngra problem.. hoppas ja har tur och kommer undan utan större problem: /
tinkerbell1
Kvinna ·
01 maj, 2011
Det ska säkert ordna sig,du får ta värktablett så fixar du en stund=) Japp SISTA natten med dessa tuttar...imorgon natt har man väl två svullna saker=)))
artgecko
Kvinna ·
01 maj, 2011
för bara ett halvår sedan trodde ja att det var typ max 100 tjejer per år som opererade brösten i sverige, och att dessa var mest bimbos typ och att alla gjorde överdrivna megapattar.. men nu, efter 5 månader på POF, inser man hur himla vanligt det är. läste tom ngnstans att de är ca 30 000 som opererar sig varje år (natagligen inkl. om-operationer) bara i sverige.. finns ju dessutom dom som åker utomlands och gör det..
tinkerbell1
Kvinna ·
01 maj, 2011
för bara ett halvår sedan trodde ja att det var typ max 100 tjejer per år som opererade brösten i sverige, och att dessa var mest bimbos typ och att alla gjorde överdrivna megapattar.. men nu, efter 5 månader på POF, inser man hur himla vanligt det är. läste tom ngnstans att de är ca 30 000 som opererar sig varje år (natagligen inkl. om-operationer) bara i sverige.. finns ju dessutom dom som åker utomlands och gör det..
Trodde inte heller det var sååå vanligt,himla tur vi hittade detta forum,helt toppen=) ....har du nerverna i styr?=)
artgecko
Kvinna ·
01 maj, 2011
nja, till och från, har nog inte förstått det än, tänker ja på det blir ja mer och mer nervös..
hur känns det själv ?
tinkerbell1
Kvinna ·
01 maj, 2011
Jag fattar inte heller emellanåt men så går det in i hjärnan ibland o då kan jag inte andas nästan=)...får absolut ingenting gjort här idag...ett mirakel om jag lyckas fixa middag,måste iväg o köpa frukost som är lätt för barnen i morgonbitti för jag åker ju före dom,det får bli risifrutti o en banan en nåt,har aldrig lämnat dom så innan,men detta är ju speciellt=) lilla är 11år nu så det funkar nog bra=)sen ska dom vara hos sin pappa i veckan.
artgecko
Kvinna ·
01 maj, 2011
skönt att inte behöva ta hand om dom då man antagligen är jättetrött .. ja ska fixa middag till mig och pojkvännen att äta dagen efter operationen, eller samma dag med oxå.. kommer låna en kompis lägenhet då han bor 150m från min klinik, känns skönare att inte behöva åka så långt. (bor iofs bara 30m därifrån själv)
tinkerbell1
Kvinna ·
01 maj, 2011
Så bra=) ska nog också fixa lite extra idag så det bara är att ta fram o värma,man kommer nog inte orka fixa med något första dagarna.Blir så arg på mig själv,skulle ju handlat ett par hoods att stänga framtill o det har jag glömt=(
Anonym användare
01 maj, 2011
artgecko
Kvinna ·
01 maj, 2011
mor har lovat att fixa en gryta ja gillar på tisdag så tänkte äta det på onsdag, sen får det väl bli att tvinga mannen laga lite, annars kan man väl beställa pizza en kväll och köra lite takeaway.. unna sig lite i början iaf :))
Erika
Kvinna ·
01 maj, 2011
På onsdag ska jag äntligen opas också, längtar så :D
Tina
Kvinna ·
01 maj, 2011
precis så här.. ja är mest rädd för resultatet, inte lika mycket inför operationen...
vad ska du lägga in för ngt ?
Anonym användare
01 maj, 2011
den 18 maj ska jag göra de =)
Anonym användare
01 maj, 2011
Jyborn: Lycka till imorn =)
tinkerbell1
Kvinna ·
01 maj, 2011
Nej tiina,inte försent,jag ska ju välja där 7 på morgonen imorgon=))) ömma pms tuttar,tack sä jäkla mycket att det skulle komma nu också😛 får inte glömma att ta en antibiotikatablett ikväll...tandborste,extra trosor,nån frukt i väskan,...å jag som alltid måste ha spännen i håret...undrar hur det ska gå?=) vad har jag glömt tro???
Anonym användare
01 maj, 2011
Lycka till ni som ska op:as imorgon, ska tänka på er imorgon och ser fram emot att se allas fina resultat sen!! Kan inte fatta att det äntligen har blivit Maj :-D så glad!! Nu är det äntligen vår tur, även om vissa av oss bland annat jag då, måste vänta ända till slutet på månaden :-P
Anonym användare
01 maj, 2011
Nu börjar verkligen nervositeten krypa fram, på torsdag gäller det!
Lycka till alla!