gorgeous_
Kvinna ·
26 mar, 2011
Vi som opereras i maj 2011
BröstförstoringSpännande! Håller ni med?
Sortera efter
Anonym användare
01 maj, 2011
tinkerbell1
Kvinna ·
01 maj, 2011
Lycka till ni som ska op:as imorgon, ska tänka på er imorgon och ser fram emot att se allas fina resultat sen!! Kan inte fatta att det äntligen har blivit Maj :-D så glad!! Nu är det äntligen vår tur, även om vissa av oss bland annat jag då, måste vänta ända till slutet på månaden :-P
Tack 😀
Snart är det även din tur, hoppas på kanon resultat för oss alla 🙂
Tack😀 instämmer med tattoo=)
Anonym användare
01 maj, 2011
Imorgon bär det iväg till Lanskrona..Å jag börjar bli nervös!!!😛
Vem är det som ska operera dig? Jag har tid hos Johan den 24/4. Lycka till och berätta gärna hur det har gått för dig!! 🤭
artgecko
Kvinna ·
01 maj, 2011
tack linkan!! lycka till till er alla andra med!! :D
Tina
Kvinna ·
01 maj, 2011
Imorgon bär det iväg till Lanskrona..Å jag börjar bli nervös!!!😛
Vem är det som ska operera dig? Jag har tid hos Johan den 24/4. Lycka till och berätta gärna hur det har gått för dig!! 🤭
Jag har Tuve Mårtensson. Det kommer att komma en redovisning för hur det gått i morgon....iiiii det är såå spännande😛
tinkerbell1
Kvinna ·
01 maj, 2011
Å jag har Peter Cosmo.....Samma här,skriver när jag orkar,såå spännande detta,,,mamma miiia=))))
Anonym användare
01 maj, 2011
Anonym användare
01 maj, 2011
den 18 maj ska jag göra de =)
Anonym användare
02 maj, 2011
Då var dagen här och jag ska snart åka till kliniken, har en tidig tid redan kl 07 🙂 tjingeliiing
Anonym användare
02 maj, 2011
30/5... *sväljer hårt* nervositeten börjar krypa sig på 😀
Anonym användare
02 maj, 2011
Lycka till alla! :D Ser fram emot bilder sen! ;)
Tina
Kvinna ·
02 maj, 2011
Anonym användare
02 maj, 2011
Lycka till alla som ska under kniven idag!!!!! Väntar spänt på en rapport hur det har gått för er 👍
Anonym användare
02 maj, 2011
Lycka till allihopa! Jag är sist ut den här månaden, men känner mig redan hypernervös! :)
Anonym användare
02 maj, 2011
Verkar vara en del som ska opereras idag 😀 STORT LYCKA TILL till er!!!
På onsdag är det min tur, hjälp.. ❤️
Anonym användare
02 maj, 2011
Gud blir jätte avis på alla som opereras idag...jag vill också göra det. Själv ska jag opas den 20maj, ett tag kvar, men det känns som att det snart är dags*ler*!!
Lycka till alla!!
Anonym användare
02 maj, 2011
Verkar vara en del som ska opereras idag 😀 STORT LYCKA TILL till er!!!
På onsdag är det min tur, hjälp.. ❤️
Jörg gör ju supersnygga bröst så du behöver inte vara orolig! :) Lycka till!
Anonym användare
02 maj, 2011
Här är en som mår ganska ok 🙂 mest trött, hoppas man slipper det värsta illamåendet...
Min kirurg korrade även ena bröstvårtan pyttelite för de va på lite olika höjd från lyftet förra året... Nu är d bara att hoppas att allt läker som det ska 🙂
Nu vila ... 😇
Fridayeverday
Kvinna ·
02 maj, 2011
nästa vecka är det min tur för en bra förändring :)
Anonym användare
02 maj, 2011
Här är en som mår ganska ok 🙂 mest trött, hoppas man slipper det värsta illamåendet...
Min kirurg korrade även ena bröstvårtan pyttelite för de va på lite olika höjd från lyftet förra året... Nu är d bara att hoppas att allt läker som det ska 🙂
Nu vila ... 😇
Det skulle inte stå olika höjd utan olika stora 🙂
Lycka till ni som ska op:as imorgon, ska tänka på er imorgon och ser fram emot att se allas fina resultat sen!! Kan inte fatta att det äntligen har blivit Maj :-D så glad!! Nu är det äntligen vår tur, även om vissa av oss bland annat jag då, måste vänta ända till slutet på månaden :-P
Tack 😀
Snart är det även din tur, hoppas på kanon resultat för oss alla 🙂