Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
gorgeous_ profilbild

gorgeous_

Kvinna ·

26 mar, 2011

Vi som opereras i maj 2011

Bröstförstoring

Spännande! Håller ni med?

395

Sortera efter

Anonym användare

02 maj, 2011

Cosmolly skrev:

Prompen skrev:

Verkar vara en del som ska opereras idag 😀 STORT LYCKA TILL till er!!!

På onsdag är det min tur, hjälp.. ❤️

Jörg gör ju supersnygga bröst så du behöver inte vara orolig! :) Lycka till!

ÅH, du anar inte hur skönt det känns när du skriver sådär!! 😀
Men ja, jag håller med. De jag sett har verkligen varit to die for! Hoppas man får ett par sådana själv.. Det är nog det jag är mest nervös över, resultatet.

Gilla

Anonym användare

02 maj, 2011

Kanske vi ses där, jag ska in den 25 hos Göran :P
Gilla

Anonym användare

02 maj, 2011

Blev helt fel menade att svara en viss person men fattar inte hur det här funkar än... sorry :P
Gilla

Anonym användare

02 maj, 2011

Imsevimse skrev:

24:e maj lägger jag mig under kniven hos Johan på Citadell 👍  Hoppas bara att semestern blir beviljad, vill inte att jobbet ska veta något.....

Nu ska vi se om detta funkar..... Då kanske vi ses där, jag ska till Göran den 25e maj :) Någon annan som ska opereras på Citadell den 25e?
Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

03 maj, 2011

Prompen skrev:

Verkar vara en del som ska opereras idag 😀 STORT LYCKA TILL till er!!!

På onsdag är det min tur, hjälp.. ❤️

Tack prompen...allt gick jättebra,ser fint ut men blodutgjutelser,men inte svullen alls,helt otroligt, fast hårda bröst..hörde ni..bröst=))))

Peter är grym=) allt positivt över förväntan,inga problem....lycka till imorgon!!!Det kommer gå så bra!

Gilla

artgecko

Kvinna ·

03 maj, 2011

färdig opererad, har lite smått ångest över att ja tvingar min fd fullt rörliga, friska kropp genomgå detta. smärtan efter en op var inte i närheten av vad ja hade förväntat nug,,, fick lite morfin 2 gånger och alla sköterskorna var helt underbara..
dock kan ja knapp resa mig själv utan att det gör ont... 

Gilla

emme

Kvinna ·

03 maj, 2011

Känner igen mig där jyborn. Denna smärtan var oväntad. Hade inte velat genomgå det här igen.. Men sköterskorna var väldigt snälla, och hade mycket tålamod med en. (jag var uppe o kissade 12 ggr )

Gilla

artgecko

Kvinna ·

03 maj, 2011

hahaha.  ja kallsvettades som fan första gången ja var på toa.. ne verkligen inte ja heller.. funderar på att typ ta ut dom om 10 år eller lägga framför.. usch och fy... vill bara att 2 veckor ska flyga förbi så ja kan börja njuta... hade ja vetat hur de känns just nu hade jha nog inte vågat genomföra det.. hoppas verkligen ja kommer undan från komplikationer så ja slipper göra om detta

Gilla

emme

Kvinna ·

03 maj, 2011

Ja, förstår precis vad du menar. Vill bara att tiden ska gå så man kan slappna av o slippa denna smärtan. Och korra kommer jag inte göra om det inte handlar om kapsel, grov db och muskelpåverkan. men storleks skillnad o olika höjd o sånt bryr jag mig inte om. aldrig mer denna smärta, haha.. så vi får hålla tummarna att vi slipper komplikationer :D

Gilla

artgecko

Kvinna ·

03 maj, 2011

hahhaha samma här.. man brukar dock glömma smärtan (tror jag) om man är jättenöjd med resultatet.. men fyfan vad a inte är sugen på en korr.. vill allra helst gå i ide i en vec ka eller iaf tills ja kn börja röra mig som ja ska.. 
har du ont när du ligger ner?
ja sover bäst på sidan men de vågar ja verkligen inte nu haha. längtar tills ja kan ligga hur ja vill.. ja la mig flera gånger för högt upp på sängen så kunde ja inte flytta mig så mycket utan låg med typ 90 graders vinkel med nacken för brösten späönde inte då hahha.. kommer ha ryggont som fan om en vecka tror ja... 
pluggar du eller jobbar?

Gilla

emme

Kvinna ·

03 maj, 2011

jag har minst ont när jag sitter i 90 graders vinkel. Halvligga gör jätteont. Har inte sovit på rygg förr, sover alltid på mage, så det ska bli kul att se ifall de kommer gå. Inatt sov jag nästen ingenting. Jag hoppas att jag kommer kunna sova på mage igen i framtiden.. Det hade verkligen varit skönt med ide i en eller 2 veckor. Jag har semster nu i 4 veckor, så jag hinner vila upp mig riktigt innan det är dags att jobba. Du då? Hur länge e du sjukskriven?

Gilla

artgecko

Kvinna ·

03 maj, 2011

ja pluggar, så borde g¨å tillbaka såfort ja kan för min egen skull.. sen börjar ja jobba i juni ://
ja vågar inte gå upp mer efter hur de brände till n är ja gick uoo nu senast :((

Gilla

Anonym användare

03 maj, 2011

Jyborn: Skönt att höra att allt gick bra med operationen! Men tråkigt att du har så ont. :( Men om du står ut ett litet tag till ska du se att det blir bättre och då kommer du säkert känna att det var det bästa du gjort i hela ditt liv! :) Så brukar många känna! Själva förstoringen då, inte smärtan. :P

Kommer du lägga upp bilder sen när du orkar och inte har lika ont? :) Blev det 375cc hög profil? :)

Gilla

Anonym användare

03 maj, 2011

Tinkerbell1: skönt å höra från dig! Hoppas dina nya läker fint nu :D Börjar bli sjukt jävla nervös nu, speciellt när jyborn å Emme har så himla ont... Usch :( Hoppas ni slipper smärtan snart tjejer!
Gilla

Anonym användare

03 maj, 2011

Tinkerbell: Vad skönt att det gått så bra för dig med! :) Haha jag är alltid orolig att det ska hända något under en bröstförstoring... men hittills har ju alla klarat sig på POF iaf. ;) Hoppas jag inte skrämmer någon nu. :P Ska du lägga upp bilder så småningom? :)

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

03 maj, 2011

Prompen skrev:
Tinkerbell1: skönt å höra från dig! Hoppas dina nya läker fint nu :D Börjar bli sjukt jävla nervös nu, speciellt när jyborn å Emme har så himla ont... Usch :( Hoppas ni slipper smärtan snart tjejer!

Var inte orolig...det var jag o det var rätt onödigt=) visst  klart det känns lite men låååångt från katastrof, för egen del så är det bandet som sitter så hårt så det är svårt att andas djupa andetag,men kan ligga på rygg med två kuddar o lite halvvägs på sidan men givetvis inte på tuttarna=) kommer i o ur sängen som ingenting också,använder magmusklerna så det går hur bra som helst o det komme det göra för dig också¨,klart det känns om man känner efter så jag väljer att inte känna efter så himla noga o ta mina värktabletter så funkar det fint!Det var ju detta jag ville,få snygga bröst!🤭Värt hur mkt som helst för mig!Är jätteglad!Men längtar sj'lvklart efter att dom ska sjunka ner o få slutgiltig form,har sjysta mörkröda blåmärken som är dubbla strl mot igår  hihi..men men..det blir bra till slut!=)

Gilla

Anonym användare

03 maj, 2011

Har op. tid 30 maj på plastikakademin linköping.

Längtar efter att få köpa nya bh:ar!

Gilla

artgecko

Kvinna ·

03 maj, 2011

ne precis så ont gör de inte.. fast för mig bränner de verkligen till när ja reser mig trots att ja försöket att enbart använda magmusklerna.. ligger ja helt still känns de inte alls..

Gilla

artgecko

Kvinna ·

03 maj, 2011

cookie.. ja är lite snurrig så glömmer svara på allt... ja har mod plus.. tycker de är mer än lagom.. just nu är de visserligen väldigt svullna, men hade verkligen inte velat ha mer, kanske tom 25-50cc mindre.. sen ville ja inte ha stoora bröst till att börja med,var bara rädd att få för stort mellanrum

Gilla

Anonym användare

03 maj, 2011

Vad kul att du ändå är ganska nöjd! Skulle varit tråkigt om du tyckt att de blev för små... det blev 375cc mod plus då? Eller? :) Jag vill inte heller ha för stora bröst så hoppas jag inte får gigantiska jag heller. :P

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem