Elsa12345
Kvinna ·
15 mar, 2017
Vi som opereras i maj 2017
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss maj 2017! Här kan vi dela funderingar och frågor. Ge varandra stöd och tips! Osv! Ser att det är fler som fått tider för operation i maj. Jag har fått tid för operation den 11 maj på Aleris i Umeå. Det lutar åt mentor 295 anatomiska, men känner mig fortfarande inte säker på storleken. skulle vilja ha ett naturligt resultat. Inte för stort men inte heller för litet. Lagom liksom. :) Längtas sjukt mkt.
Sortera efter
Sandra1234
Kvinna ·
31 maj, 2017
Plopp
Kvinna ·
31 maj, 2017
Toss
Kvinna ·
31 maj, 2017
Jejje
Kvinna ·
31 maj, 2017
Alda
Kvinna ·
31 maj, 2017
Habi86
Kvinna ·
31 maj, 2017
Elsa12345
Kvinna ·
01 jun, 2017
Tussen
Kvinna ·
01 jun, 2017
Matildamm
Kvinna ·
01 jun, 2017
punka
Kvinna ·
01 jun, 2017
Alltså är det bara jag som redan börjat lyfta? Jag har två små och det är liksom oundvikligt. Det har gått 2,5 vecka sen jag gjorde mina. Jag kan undvika att lyfta min största som snart blir 2 men min minsta måste jag ju bära ibland. Kör dessutom hämtning och lämning på dagis för det mesta plus lite småhandlingar och röj hemma. Hur lyckas ni andra med småbarn undvika att bära på så lång tid? Och hur strikta är ni med det? min kirurg sa att det inte var någon fara och att jag inte skulle kunna förstöra nått alls så han var väldigt avslappnad med detta.. Jag känner inte heller av någonting om jag tar det lite lugnt och försöker hålla armarna intill kroppen
Zoh
Kvinna ·
01 jun, 2017
Matildamm
Kvinna ·
01 jun, 2017
Alltså är det bara jag som redan börjat lyfta? Jag har två små och det är liksom oundvikligt. Det har gått 2,5 vecka sen jag gjorde mina. Jag kan undvika att lyfta min största som snart blir 2 men min minsta måste jag ju bära ibland. Kör dessutom hämtning och lämning på dagis för det mesta plus lite småhandlingar och röj hemma. Hur lyckas ni andra med småbarn undvika att bära på så lång tid? Och hur strikta är ni med det? min kirurg sa att det inte var någon fara och att jag inte skulle kunna förstöra nått alls så han var väldigt avslappnad med detta.. Jag känner inte heller av någonting om jag tar det lite lugnt och försöker hålla armarna intill kroppen
Jag ska inte operare mig förrän 12 juni, men jag kmr definitivt inte kunna klara mig utan att lyfta min lilla ettåring högst en vecka. Men även min kirurg sa att det var lugnt bara man bär nära kroppen och lyfter med benen, inte armarna. Han sa tom att jag kunde bära upp barnet redan dagen efter, vilket känns väldigt tidigt (gör dock ett byte om det kanske har betydelse). När började du lyfta dina barn?
Anonym användare
02 jun, 2017
Alda
Kvinna ·
02 jun, 2017
Alda
Kvinna ·
02 jun, 2017
Hur går det med svullnaden för er? Börjar ni som op er i början av månaden se ok ut? Jag op den 22a och ser fortfarande svullen ut och brösten sitter högt så jag måste ha kläder med mkt volym som kamouflerar... äter även värktabletter fortfarande. Både Panodil och Ipren, så många man får.
Tuttfia89
Kvinna ·
04 jun, 2017
Tussen
Kvinna ·
04 jun, 2017
Sanndraa
Kvinna ·
04 jun, 2017
Tussen
Kvinna ·
04 jun, 2017