Barbarella92
Kvinna ·
07 okt, 2016
Vi som opereras i November 2016
BröstförstoringSka opereras den 2/11 på Laser & Estetik hos Patrik Höijer, det blir även ett ankarlyft. Storleken på implantat är inte hugget i sten ännu, Patrik tyckte att jag skulle passa bra i 425, men jag testade lite implantat när jag var på konsultation och tyckte att 500 tror jag det var som jag testade kändes bättre, har även lyckats gå ner lite i vikt sedan min konsultation 5 kg nu, förhoppningvis ytterligare 5 kg till op + att han tar bort ca 100g av mitt egna, så lite försvinner ju där. Är samtidigt rädd att det blir för stort, då jag har egen vävnad! Har 3D-bild i mitt galleri. :) Är det flera här som ska OPa sig i November?
Sortera efter
Hallon2
Kvinna ·
03 nov, 2016
Barbarella92
Kvinna ·
03 nov, 2016
Nu sitter jag och väntar på min tur i omklädningsrummet, fått lite smärtlindring. Är sjukt nervös!
Hur gick det? Hur känns det? :D Säger som Strutsen79, det är såå kul att få följa alla! :)
Det gick hur bra som helst, vaknade pigg o klar i knoppen efteråt, inte ont alls men det känns såklart, spänner och har sig! Nu ligger jag hemma nerbäddad o kollar serier, ska ta första dosen smärtlindring vid 22. Har blödit igenom pyttelite på högra bröstet, såg det på linnet så blev lite rädd först. Ska fråga imorgon när dom ringer ifall det är normalt.
Skönt att höra att det gick bra och hoppas det med blödningen inte är någon fara. Imorgon är det min tur :)
Annie
Kvinna ·
04 nov, 2016
Jag har 9 dagar kvar och dagarna går sååå långsamt just nu! Hoppas att alla uppdaterar här hur det går :) Mitt humör växlar mellan oro/panik och längtan några gånger per dag haha! Jag är inte heller säker på storlek.
strutsen79
Kvinna ·
04 nov, 2016
M_L_I
Kvinna ·
04 nov, 2016
FrökenGeléhallon
Kvinna ·
05 nov, 2016
Jag har 9 dagar kvar och dagarna går sååå långsamt just nu! Hoppas att alla uppdaterar här hur det går :) Mitt humör växlar mellan oro/panik och längtan några gånger per dag haha! Jag är inte heller säker på storlek.
Alltså jag känner igen mig såå mycket i detta! Har du bestämt storlek än? :)
Jasmine
Kvinna ·
05 nov, 2016
strutsen79
Kvinna ·
05 nov, 2016
Jag skulle operera mig i början av december men då hörde dom av sig från Polarkliniken och sa att de hade en ledig tid 21/11 och självklart tog jag den då jag bara längtar som tusan! :D
HannaJ90
Kvinna ·
05 nov, 2016
Mirou
Kvinna ·
05 nov, 2016
E85
Kvinna ·
06 nov, 2016
9/11 ska jag! Börjar bli lite nervös och funderar på vad jag ska köpa hem så jag är redo!
strutsen79
Kvinna ·
06 nov, 2016
9/11 ska jag! Börjar bli lite nervös och funderar på vad jag ska köpa hem så jag är redo!
Har oxå 9/11 som datum. Så nu är det nära =)
BA84
Kvinna ·
06 nov, 2016
E85
Kvinna ·
07 nov, 2016
Har oxå 9/11 som datum. Så nu är det nära =)
Åh hur känns det nu? nästan en vecka senare, mår du bra? Tack, blir bara nervösare o nervösare hahaha samtidigt som jag bara vill att det ska bli onsdag nu !! =D
Opererade mig där i torsdags :) Dom är verkligen toppen, tror du med kommer bli supernöjd!
Lycka till :)
E85
Kvinna ·
07 nov, 2016
Mirou
Kvinna ·
07 nov, 2016
strutsen79
Kvinna ·
07 nov, 2016
Strutsen79
Åh hur känns det nu? nästan en vecka senare, mår du bra?
Tack, blir bara nervösare o nervösare hahaha samtidigt som jag bara vill att det ska bli onsdag nu !! =D
HannaJ90
Kvinna ·
07 nov, 2016
BA84
Kvinna ·
07 nov, 2016
Jag ska operera mig nu på onsdag och nervositeten har verkligen smugit på en. Jag är så orolig inför allt; narkos, kommer jag att bli nöjd, kommer jag att överleva.
Någon mer med samma tankar?
BA84
Kvinna ·
07 nov, 2016