Barbarella92
Kvinna ·
07 okt, 2016
Vi som opereras i November 2016
BröstförstoringSka opereras den 2/11 på Laser & Estetik hos Patrik Höijer, det blir även ett ankarlyft. Storleken på implantat är inte hugget i sten ännu, Patrik tyckte att jag skulle passa bra i 425, men jag testade lite implantat när jag var på konsultation och tyckte att 500 tror jag det var som jag testade kändes bättre, har även lyckats gå ner lite i vikt sedan min konsultation 5 kg nu, förhoppningvis ytterligare 5 kg till op + att han tar bort ca 100g av mitt egna, så lite försvinner ju där. Är samtidigt rädd att det blir för stort, då jag har egen vävnad! Har 3D-bild i mitt galleri. :) Är det flera här som ska OPa sig i November?
Sortera efter
LissB
Kvinna ·
07 nov, 2016
FrökenGeléhallon
Kvinna ·
07 nov, 2016
Jag ska operera mig nu på onsdag och nervositeten har verkligen smugit på en. Jag är så orolig inför allt; narkos, kommer jag att bli nöjd, kommer jag att överleva.
Någon mer med samma tankar?
Lie2
Kvinna ·
07 nov, 2016
Plazatiken
Kvinna ·
07 nov, 2016
HannaJ90
Kvinna ·
07 nov, 2016
Millz
Kvinna ·
08 nov, 2016
strutsen79
Kvinna ·
08 nov, 2016
Gah! Nu är jag på väg mot Strömstad för operation imorgon. Nervös och förväntansfull. Många tankar som snurrar i huvudet och jag får påminna mig själv om varför jag gör det här.
BA84
Kvinna ·
08 nov, 2016
Ett lotteri är just vad det är! Dessutom med ens hälsa och välbefinnande som insats! Kanske lite sjukt eg att göra detta med tanke på allt det innebär, men kan för min egna del säga att välmåendet och kvinnligheten är de starkaste känslorna som styr min process och gör så att jag är villig att gå igenom detta till 100%. Är fullt medveten om att mkt kan gå fel och bi fel, men vill sååå gärna dwtta att jag förtränger det mesta negativa, det kan ju också bli sååå bra! Är galet orolig att jag tagit för stora implantat måste tro det blir bra! Kram på er; )
Plazatiken
Kvinna ·
08 nov, 2016
FrökenGeléhallon
Kvinna ·
08 nov, 2016
strutsen79
Kvinna ·
08 nov, 2016
Jag jobbar just nu mitt sista arbetspass innan op. Imorgon kör vi ner mot Sthlm och på torsdag är det dags! Känns väldigt pirrigt!
FrökenGeléhallon
Kvinna ·
08 nov, 2016
Jag jobbar just nu mitt sista arbetspass innan op. Imorgon kör vi ner mot Sthlm och på torsdag är det dags! Känns väldigt pirrigt!
Så spännande, allt kommer att gå bra och Lycka till nu och berätta gärna sen hur det gått för dig, så nyfiken! :)
E85
Kvinna ·
08 nov, 2016
Gah! Nu är jag på väg mot Strömstad för operation imorgon. Nervös och förväntansfull. Många tankar som snurrar i huvudet och jag får påminna mig själv om varför jag gör det här.
Lysa
Kvinna ·
08 nov, 2016
E85
Kvinna ·
09 nov, 2016
Stort lycka till tjejer. Om en vecka ligger jag färdig opererad på kliniken och börjar fokusera på tillfrisknande. Hoppas verkligen ni blir nöjda med era val. :) Kramar
E85
Kvinna ·
09 nov, 2016
NervösJ
Kvinna ·
09 nov, 2016
strutsen79
Kvinna ·
09 nov, 2016
Känner mig än så länge helt lugn, och om en timme ska jag vara på kliniken. Tror nervositeten kommer då...
Haha kom på mig själv att jag sitter med ett jätteleende när jag skrev att det va en timme kvar
Wish me luck !
strutsen79
Kvinna ·
09 nov, 2016
Så var min dag också kommen, sitter i bilen påväg ner till Landskrona nu och är lagom nervös, mest förväntansfull och vill inget mer än att vakna upp efter op nu och va klar!!! Men äääntligen :D
Geishal
Kvinna ·
09 nov, 2016