Barbarella92
Kvinna ·
07 okt, 2016
Vi som opereras i November 2016
BröstförstoringSka opereras den 2/11 på Laser & Estetik hos Patrik Höijer, det blir även ett ankarlyft. Storleken på implantat är inte hugget i sten ännu, Patrik tyckte att jag skulle passa bra i 425, men jag testade lite implantat när jag var på konsultation och tyckte att 500 tror jag det var som jag testade kändes bättre, har även lyckats gå ner lite i vikt sedan min konsultation 5 kg nu, förhoppningvis ytterligare 5 kg till op + att han tar bort ca 100g av mitt egna, så lite försvinner ju där. Är samtidigt rädd att det blir för stort, då jag har egen vävnad! Har 3D-bild i mitt galleri. :) Är det flera här som ska OPa sig i November?
Sortera efter
Geishal
Kvinna ·
09 nov, 2016
NervösJ
Kvinna ·
10 nov, 2016
Så var min dag också kommen, sitter i bilen påväg ner till Landskrona nu och är lagom nervös, mest förväntansfull och vill inget mer än att vakna upp efter op nu och va klar!!! Men äääntligen :D
Svarade dig ovan :)
Geishal
Kvinna ·
10 nov, 2016
Så var min dag också kommen, sitter i bilen påväg ner till Landskrona nu och är lagom nervös, mest förväntansfull och vill inget mer än att vakna upp efter op nu och va klar!!! Men äääntligen :D
Svarade dig ovan :)
Okej va blev de för storlek för dig och hur mår du nu ?:) smärta osv?
För mig gick de också bra men jäklar vad ont jag haft, tur dom var generösa med smärtstillande inatt kan jag säga. Ligger äntligen hemma i min soffa nu och försöker sova lite!
Hallon2
Kvinna ·
10 nov, 2016
FrökenGeléhallon
Kvinna ·
10 nov, 2016
Klantfian
Kvinna ·
10 nov, 2016
Snowie
Kvinna ·
10 nov, 2016
FrökenGeléhallon
Kvinna ·
10 nov, 2016
Vilken storlek valde du? Känns det lagom ? :)
BA84
Kvinna ·
10 nov, 2016
Känner mig än så länge helt lugn, och om en timme ska jag vara på kliniken. Tror nervositeten kommer då...
Haha kom på mig själv att jag sitter med ett jätteleende när jag skrev att det va en timme kvar
Wish me luck !
Millz
Kvinna ·
10 nov, 2016
Pelin96
Kvinna ·
11 nov, 2016
Dagen efter nu.
Opades 730 och vaknade 930. Hade väldigt ont och fick tillslut bedövning genom ryggen och sedan åkte jag hem kring 14. Vaknade i natt stel som en pinne och kom ingenstans och låg och kved. Ska absolut inte lägga mig ner igen!
Nu idag känns det bättre men har fortfarande väldigt ont i den vänstra, känns som att bli huggen med en kniv rätt igenom bröstet lite då och då och speciellt om jag stigit upp och gått på en runda i huset!
I papprena jag fick stod det att dag2 kan man gå korta promenader.. Men jag har för ont för att gå ut så känns som att jag läker sakta?
Eller vet någon om detta låter normalt?
LissB
Kvinna ·
12 nov, 2016
Annie
Kvinna ·
12 nov, 2016
Geishal
Kvinna ·
12 nov, 2016
tjejer hur mår ni efter er op? :) vilka är det som är kvar i tråden nu? jag op på torsdag ska va på kliniken kl 07.45
Fialott
Kvinna ·
12 nov, 2016
strutsen79
Kvinna ·
12 nov, 2016
tjejer hur mår ni efter er op? :) vilka är det som är kvar i tråden nu? jag op på torsdag ska va på kliniken kl 07.45
strutsen79
Kvinna ·
12 nov, 2016
Ni som opererats, duschade ni håret med descutan? Eller räckte det bara med kroppen?
NervösJ
Kvinna ·
12 nov, 2016
strutsen79
Kvinna ·
12 nov, 2016
Jag opererades i onsdags och trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle ha såhär ont haha!
Ställ in er på de värsta o ta de därifrån :)
LissB
Kvinna ·
12 nov, 2016