Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
fannah profilbild

fannah

Kvinna ·

13 sep, 2016

Vi som opereras i oktober 2016

Bröstförstoring

Äntligen börjar det närma sig! Efter lite strul med jobb så har det slutliga datumet för operation blivit mitt på dagen den 5 oktober, Patrik höijer på laser och estetik i Stockholm, motiva 425/450 cc round HP, + bröstlyft. Vilka andra ska opereras i oktober?

288

Sortera efter

NightShade

Kvinna ·

11 okt, 2016

Jag opererades vid kl 14 igår... på morgonen när jag gick upp vid kl 7 så descutanade jag kroppen och slängde i lite balsam i håret för tyckte det blev lite frissigt av descutanet kvällen innan :)
Gilla

Serika

Kvinna ·

11 okt, 2016

Imorgon är det min tur =)
Gilla

Caroline__

Kvinna ·

11 okt, 2016

Följer =)
Gilla

Hyacinth

Kvinna ·

11 okt, 2016

Aj aj nightshade, inte bra med balsam innan op..
Gilla

Amerigo

Kvinna ·

11 okt, 2016

Ja imorgon är det också min tur, lär bli lagom lätt att sova inatt ;)
Gilla

Hästtjej

Kvinna ·

11 okt, 2016

Stort lycka till Amerigo!! Följer den blogg med spänning. Jag hoppas allt gårbra och att du får brösten du drömmer om!
Gilla

Amerigo

Kvinna ·

11 okt, 2016

Hästtjej skrev:

Stort lycka till Amerigo!!
Följer den blogg med spänning. Jag hoppas allt gårbra och att du får brösten du drömmer om!

Tack så jätte mycket och tack detsamma :D!
Gilla

fannah

Kvinna ·

11 okt, 2016

Lycka till imorgon tjejer!!❤️
Gilla

Hyacinth

Kvinna ·

11 okt, 2016

Amerigo skrev:

Åh så spännande, lycka till Amerigo!
Gilla

Amerigo

Kvinna ·

12 okt, 2016

Hyacinth skrev:

Amerigo skrev:

Tack så mycket :)!
Gilla

Amerigo

Kvinna ·

12 okt, 2016

Hyacinth skrev:

Amerigo skrev:

Tack så mycket :)
Gilla

Plum

Kvinna ·

12 okt, 2016

Lycka till!!! Ahh så spännande :D
Gilla

Betsii

Kvinna ·

12 okt, 2016

Nu är det äntligen gjort!! Ligger på uppvaket å har tråkigt haha! Lyckades spilla Festis i sängen med.. Mest ont i ryggen å vänstra bröstet högra känns inte! Narkosen va helt underbar!
Gilla

NightShade

Kvinna ·

12 okt, 2016

Hyacinth skrev:

Aj aj nightshade, inte bra med balsam innan op..

Vad är det som är så farligt med lite balsam i topparna innan op? :) man har ju ändå sovit i sin säng osv, håret är ju inte sterilt ändå :p
Gilla

fannah

Kvinna ·

12 okt, 2016

Vad härligt att det gått bra Betsii! :) haha lite som mig då, fast jag spillde ut allt vatten både i sängen och på golvet.. sköterskan fick torka flera gånger Hahah :')
Gilla

NightShade

Kvinna ·

12 okt, 2016

Lycka till idag tjejer! :* och hoppas det gått bra för alla som opades igår!
Gilla

Betsii

Kvinna ·

12 okt, 2016

fannah skrev:

Vad härligt att det gått bra Betsii! :) haha lite som mig då, fast jag spillde ut allt vatten både i sängen och på golvet.. sköterskan fick torka flera gånger Hahah :')

Haha inte bara ja som slabbar ner då! Tur att de e svarta täcken så det inte syns haha!
Gilla

Amerigo

Kvinna ·

12 okt, 2016

Då var jag också färdig, mår överraskande bra faktiskt men det beror nog på allt smärtstillande. Sen ligger ju mina implantat framför muskeln och det finns ingen hud som ska "töjas ut" (den var ju redan töjd, haha) så jag tror jag mår bättre än er andra. Hoppas ni alla repar er snabbt! :) (Min dag fram till nu har jag postat på min blogg för er som är nyfikna.)
Gilla

Serika

Kvinna ·

13 okt, 2016

Jag fick åka hem från L&E vid 21:30. Asså jag kan inte sova.. legat vaken med bara några minuters sömn. Inte så ont pga maxmedicinering men väldigt trött i ögonen. Kan ändå inte sova.. så jobbigt
Gilla

Betsii

Kvinna ·

13 okt, 2016

Serika skrev:

Jag fick åka hem från L&E vid 21:30. Asså jag kan inte sova.. legat vaken med bara några minuters sömn. Inte så ont pga maxmedicinering men väldigt trött i ögonen. Kan ändå inte sova.. så jobbigt

Samma här sovit kanske Max två timmar sen ja vakna efter narkosen! Är mest för att det är jobbigt å andas å att ja inte e van att ligga på rygg! Tycker inte medicinerna håller i sej så länge! Hur ofta tar du?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem