fannah
Kvinna ·
13 sep, 2016
Vi som opereras i oktober 2016
BröstförstoringÄntligen börjar det närma sig! Efter lite strul med jobb så har det slutliga datumet för operation blivit mitt på dagen den 5 oktober, Patrik höijer på laser och estetik i Stockholm, motiva 425/450 cc round HP, + bröstlyft. Vilka andra ska opereras i oktober?
Sortera efter
Hyacinth
Kvinna ·
09 okt, 2016
mamma_till_2
Kvinna ·
09 okt, 2016
muffin_
Kvinna ·
09 okt, 2016
LLW73
Kvinna ·
09 okt, 2016
Betsii
Kvinna ·
09 okt, 2016
Ja det är ju omöjligt att veta hur det kommer att bli även om man testar på kliniken.. Men jag har två barn och gått upp och ner 30 kilo i vikt två gånger, för att inte tala om att jag ammat barnen.. Så just nu har jag två tomma bröst ;) Jag har väl aldrig haft stora bröst heller innan barnen men nu när jag ska fixa dom så känner jag att jag vill ha två fina, fasta bröst.. Är 164cm väger 63 kilo.. Funderar ju som sagt på 375cc men nu börjar jag vela och provade 460cc som inte alls kändes så mycket större.. Ska göra ett lyft också så dom kommer iaf bli fasta å fina :)
Hur ska du bestämma dig då?
Nä precis därför de blir så svårt! Hade man vetat hur de hade blivit så hade de vart väldigt simpelt! Nu får man bara ångest!
Mejlat min kirurg och han sa att vi löser det innan operationen. Han får helt enkelt välja det som han tror blir bäst på mej. Är bara nojig för att de blir för stort! Men litar på han så de ska nog bli bra!
NightShade
Kvinna ·
09 okt, 2016
fannah
Kvinna ·
09 okt, 2016
muffin_
Kvinna ·
10 okt, 2016
Hästtjej
Kvinna ·
10 okt, 2016
Hyacinth
Kvinna ·
10 okt, 2016
mmm, dusch o dusch . stapplade in och tvättade håret upp och ner. Tvättade mig lite där nere . vågade inte blöta brösten så inte bytt tejp ännu.
tänkte vänta tills återbesöket på tisdag . Är tejpad över bröstet också , vet inte varför. Vågar inte ta bort. Har kompresser efter fettsugningen också , inte bytt dessa heller.
Hyacinth
Kvinna ·
10 okt, 2016
Sannajosefine
Kvinna ·
10 okt, 2016
Plum
Kvinna ·
10 okt, 2016
muffin_
Kvinna ·
10 okt, 2016
Nu börjar nervositeten smyga sig på, nästa onsdag 19/10 är det dags för mig. Orolig för det mesta, men mest att de blir för stort. Har valt 370cc jag är 158 och väger ca 55 kg. Sen ni som har småbarn hemma, hur har det funkat efteråt? Har barnvakt första natten sen är dom ju på dagis på min sambos tider.. Äntligen ska jag göra detta! Men är så nervös!
Sannajosefine
Kvinna ·
10 okt, 2016
LLW73
Kvinna ·
10 okt, 2016
NightShade
Kvinna ·
10 okt, 2016
Betsii
Kvinna ·
11 okt, 2016
NightShade
Kvinna ·
11 okt, 2016
SS73
Kvinna ·
11 okt, 2016
Hur mår ni nyopade ????
Opererad i onsdags . Smärtfri och pigg torsdag och fredag . Värre igår lördag . Tog en promenad och duschade för första gången . Ett helt företag då jag också fettsugit höfterna . Svullnat jättemycket runt mage och på rygg. Har inte haft riktigt ont men det bränner nått vansinnigt , speciellt i höger bröst/armhåla .
Känner mig dödstrött hela tiden . Slutar med morfinet nu då jag blev jätte dålig och tok "full" igår kväll .
Får klara mig på alvedon . Undra hur länge man är så här trött .