Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
fannah profilbild

fannah

Kvinna ·

13 sep, 2016

Vi som opereras i oktober 2016

Bröstförstoring

Äntligen börjar det närma sig! Efter lite strul med jobb så har det slutliga datumet för operation blivit mitt på dagen den 5 oktober, Patrik höijer på laser och estetik i Stockholm, motiva 425/450 cc round HP, + bröstlyft. Vilka andra ska opereras i oktober?

288

Sortera efter

ltll

Kvinna ·

27 sep, 2016

bara en vecka för till de är dags för mig!! Ska ringa och stämma av tiden idag, börjar bli sååå nervös =)
Gilla

Amerigo

Kvinna ·

27 sep, 2016

ltll skrev:

bara en vecka för till de är dags för mig!! Ska ringa och stämma av tiden idag, börjar bli sååå nervös =)

Ja nu börjar det verkligen närma sig för dig! Ser att vi ska ha samma storlek, ser fram emot efterbilderna sen :)
Gilla

lekmeddockan

Kvinna ·

27 sep, 2016

En vecka kvar för mig med idag! Gud vad jag längtar!!!
Gilla

Betsii

Kvinna ·

28 sep, 2016

Har alla som opererar sej nästa vecka bestämt sej vad gäller implantat och storlek? Jag opererar mej på fredan och har väl i stort sett bestämt implantat (Motiva round full) men storleken e de lite si så där mä! :-P Har inte riktigt fattat att det är så kort tid kvar! :D
Gilla

Erriia

Kvinna ·

29 sep, 2016

Jag ska göra på måndag. Har inte bestämt mig men tror ja överlåter de till kirurgen vad han tycker blir bäst :)
Gilla

LLW73

Kvinna ·

29 sep, 2016

jag opererar mig på onsdag och har bestämt att köra på det vi sa på konsultationen. Skall dubbelkolla allt på Op dagen.
Gilla

fannah

Kvinna ·

29 sep, 2016

Ah tiden har gått så sjukt fort nu på slutet! Jag har inte heller bestämt storleken än, men motiva round full hög profil e bestämt iallafall. På konsultationen var jag inställd på 400-450 nånting, men nu har jag börjat fundera på större, tror att de kommer bli ca 500.. Men får se på onsdag helt enkelt! :) Lycka till allihopa! Ska bli såå spännande att följa er alla :)
Gilla

Eva69

Kvinna ·

29 sep, 2016

Opererar mig i slutet på oktober på Citadellkliniken. Motiva cc275, låg profil. Är idag A-kupa och vill ha en diskret bröstförstoring.
Gilla

NightShade

Kvinna ·

29 sep, 2016

Opererar mig 10 oktober på Polarkliniken i Umeå :) Mentor 275-300cc, moderate profile.
Gilla

Betsii

Kvinna ·

30 sep, 2016

Erriia skrev:

Jag ska göra på måndag. Har inte bestämt mig men tror ja överlåter de till kirurgen vad han tycker blir bäst :)

Jag har väl nästan bestämt mej för 450cc men gör nog som du och ser vad kirurgen tror blir bäst när han har mätt lite mer noggrant innan operationen! Litar på att det blir bra då! :)
Gilla

Betsii

Kvinna ·

30 sep, 2016

fannah skrev:

Ah tiden har gått så sjukt fort nu på slutet! Jag har inte heller bestämt storleken än, men motiva round full hög profil e bestämt iallafall. På konsultationen var jag inställd på 400-450 nånting, men nu har jag börjat fundera på större, tror att de kommer bli ca 500.. Men får se på onsdag helt enkelt! :)

Lycka till allihopa! Ska bli såå spännande att följa er alla :)

Håller helt med! Jag har inte hängt med riktigt haha! Får se om jag börjar fatta å blir nervös nästa vecka! :-P A kul då är vi inne på samma typ! Å samma kirurg med! :D Ja jag litar på det Patrik säger innan operationen tror ja vad gäller storleken! Han kan ju de där! Men tror de blir 450cc :) Ja de ska bli jättekul å se allas snygga tuttar sen! :D Stort lycka till!
Gilla

Serika

Kvinna ·

30 sep, 2016

Ingen som har samma op dag som mig? 12/10? :)
Gilla

Hästtjej

Kvinna ·

30 sep, 2016

Jaha, sista dagen i september. Snart är det dags för oss som ska op i oktober!! Har funderat såå mycket på op, gått igenom de dagarna hundratals gånger Undrar vad jag ska tänka på sedan;) Lycka till till oss alla!
Gilla

Betsii

Kvinna ·

30 sep, 2016

Hästtjej skrev:

Jaha, sista dagen i september. Snart är det dags för oss som ska op i oktober!!
Har funderat såå mycket på op, gått igenom de dagarna hundratals gånger Undrar vad jag ska tänka på sedan;)
Lycka till till oss alla!

Ja jag undrar detsamma är det enda ja tänkt på nu ja vet inte hur länge! Drömmer om de rätt ofta också! E inte lite tuttbesatt haha! :D Jätte lycka till! Kommer bli jättebra det här! :D
Gilla

mamma_till_2

Kvinna ·

30 sep, 2016

Jag ska operera mej på tisdag vid Proforma och där betalar jag 75000 för lyft, förstoring och kapselförsäkring. Plus att kliniken betalar resan dit och hem, perfekt för jag bor på Gotland :)
Gilla

Smilers

Kvinna ·

30 sep, 2016

Opereras den 27/10 på citadell av Helena! :) Jättenöjd med valet av kirurg, har dock inte fått exakta uppgifter om vad vi kom överens om för stl? Kommer det med i alla papper som skulle komma ca 1 månad innan op eller borde jag maila och fråga?
Gilla

Whatever

Kvinna ·

30 sep, 2016

Smilers skrev:

Opereras den 27/10 på citadell av Helena! :)
Jättenöjd med valet av kirurg, har dock inte fått exakta uppgifter om vad vi kom överens om för stl? Kommer det med i alla papper som skulle komma ca 1 månad innan op eller borde jag maila och fråga?

Kom ni inte överens om detta på konsultationen? I mina papper stod det inte utan det bestämdes på konsultationen. Så jag hade mailat henne om jag va du :)
Gilla

Amerigo

Kvinna ·

30 sep, 2016

Serika skrev:

Ingen som har samma op dag som mig? 12/10? :)

Jag ska opereras 12/10, på Citadellkliniken :)
Gilla

Plum

Kvinna ·

01 okt, 2016

Aaah om två veckor har jag en dags gamla nya bröst :) som jag längtar och förstår att ni alla gör detsamma! Längtar tills man kan slänga bort alla 75 A och 70B och se vad man landar på för storlek :)
Gilla

Erriia

Kvinna ·

01 okt, 2016

Åh jag har operation på måndag och börjar bli så nervös att jag känner mig illamående. Nästan då jag till och med börjar undra vad jag gett mig in på. Men antagligen alla nerver som spökar. Jätte läskigt helt plötsligt
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem