PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
PumaBaby
Kvinna ·
20 feb, 2017
Gammbeno
Kvinna ·
21 feb, 2017
Sofia27
Kvinna ·
22 feb, 2017
Uskan
Kvinna ·
22 feb, 2017
Uskan
Kvinna ·
22 feb, 2017
Men du har ju MYCKET mer vävnad än vad jag har.
Lite skillnad på en A kupa och en E kupa. Oavsett om du gått mer i vikt så har du säkert mkt vävnad kvar så att säga. Därför kan du lägga in så mkt mer. :)
Gammbeno
Kvinna ·
22 feb, 2017
Om en vecka ligger jag nog och vaknar till, så otroligt spännande! Har fått all info från kliniken och det enda som återstår är att boka tågbiljetter och att packa. Well lite discutan ska införskaffas och ett par sköna mjukisdräkter. Veckan är tack gode Gud hektisk med jobb mån-sön, förkylning och mens, bäst att ta allt med en gång.
PumaBaby
Kvinna ·
23 feb, 2017
Lua31
Kvinna ·
23 feb, 2017
Uskan!
Haha rolig kombi...känner på mig att min mens säkerligen kommer att komma med posten dagen jag ska opereras..
Alltså om 6 dagar..herre gud. Kan inte dagen bara komma nu! Håller verkligen tummarna att jag slipper komplikationer..: (
Hoppas att ni alla SLIPPER det! : D
Så vi kan springa runt i sommar med våra nya fina bröst! : )
Har köpt mig hibiscrub som jag ska tvätta mig i dagen innan och på op dagen..
Någon som vet om man ska tvätta hela kroppen med det och håret eller enbart området man ska opereras på?? : O
PumaBaby
Kvinna ·
23 feb, 2017
Gammbeno
Kvinna ·
23 feb, 2017
Sofia27
Kvinna ·
23 feb, 2017
Alma7
Kvinna ·
23 feb, 2017
Lua31
Kvinna ·
23 feb, 2017
Jag har bestämt mig för 350 cc. :)
Men blir inye håret helt torrt av de?
Kommer se ut som svinto...får.nästan rings kliniken o dubbelkolla! : D
Lua31
Kvinna ·
23 feb, 2017
Bestämde mig för 450cc på konsultationen men kan inte sluta fundera över ifall jag borde gå större. Vill inte att de ska bli för stort så att de inte går att "dölja" brösten men vill inte ångra att jag gjorde för små heller. Jag har typ noll egen bröstvävnad och är ganska smal så vill ju inte att se ska se konstigt ut.
Lua31
Kvinna ·
23 feb, 2017
Nej inte bästämmt än:/ va inne på 450cc men börja fundera på 500cc.. vill inte att dom ska bli försmå .
Uskan
Kvinna ·
23 feb, 2017
Om en vecka ligger jag nog och vaknar till, så otroligt spännande! Har fått all info från kliniken och det enda som återstår är att boka tågbiljetter och att packa. Well lite discutan ska införskaffas och ett par sköna mjukisdräkter. Veckan är tack gode Gud hektisk med jobb mån-sön, förkylning och mens, bäst att ta allt med en gång.
Hej:) såg att du hade ganska stora bröst och hade tänkt lägga in 700-800cc. Sitter själv med riksteater på 450cc och en på 500cc?!?? Har själv storlek 75 G/H.. men så svårt å veta hur mycket man ska lägga in.. vill ju att det ska synas. Ska även göra ett lyft, försvinner det mycket med ett lyft ?? HJÄP!! Någon ??
Uskan
Kvinna ·
23 feb, 2017
Uskan!
Haha rolig kombi...känner på mig att min mens säkerligen kommer att komma med posten dagen jag ska opereras..
Alltså om 6 dagar..herre gud. Kan inte dagen bara komma nu! Håller verkligen tummarna att jag slipper komplikationer..: (
Hoppas att ni alla SLIPPER det! : D
Så vi kan springa runt i sommar med våra nya fina bröst! : )
Har köpt mig hibiscrub som jag ska tvätta mig i dagen innan och på op dagen..
Någon som vet om man ska tvätta hela kroppen med det och håret eller enbart området man ska opereras på?? : O
Moak
Kvinna ·
23 feb, 2017
Fiaj
Kvinna ·
23 feb, 2017
Sofia27
Kvinna ·
24 feb, 2017