PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
Uskan
Kvinna ·
11 apr, 2017
mammatill2.90
Kvinna ·
11 apr, 2017
Någon som vet när det är okej att börja sova på mage?
Jenjen
Kvinna ·
11 apr, 2017
Alma7
Kvinna ·
11 apr, 2017
Är det nån ner som varit mycket trött?
Det har gått två veckor sedan operationen och jag är fortfarande lika trött.
När går det över?
Jenjen
Kvinna ·
11 apr, 2017
Jenjen
Kvinna ·
11 apr, 2017
Är det nån ner som varit mycket trött?
Det har gått två veckor sedan operationen och jag är fortfarande lika trött.
När går det över?
För mig var det en väldigt stor vändning exakt två veckor efter op så du är snart där. Nu har det snart gått fem veckor för mig o jag tar aldrig värktabletter, inte ens Alvedon o brösten börjar bli riktigt mjuka o formbara. De kan vara lite svullna när jag kommer hem från jobbet o på morgonen när jag vaknar men det är allt.
Shewolf72
Kvinna ·
12 apr, 2017
Kan ni snälla dela med er av bilder på ärren(bröstveck)
Mina läker inte som de ska och jag skulle vilja ha nåt att jämföra med. Gärna bilder där ärren är runt två veckor.
rosa
Kvinna ·
12 apr, 2017
Spigg
Kvinna ·
12 apr, 2017
Behöver er rådgiving! Idag är det 5 veckohr sen jag opererade mig och gjorde ett snitt i bröstvecket. Ärret ser jättefint ut och har inget öppet sår. I helgen ska jag iväg och bo på hotell som har SPA och relaxavdelning. Jag kollade med min läkare och han sa att det var OK att bada, men jag känner att det känns lite läskigt... Är det inte lite för tidigt? Eller vad tycker ni/skulle ni göra?
jhojho
Kvinna ·
12 apr, 2017
Jenjen
Kvinna ·
12 apr, 2017
Mina läker inte som de ska och jag skulle vilja ha nåt att jämföra med. Gärna bilder där ärren är runt två veckor.
Jag kan fota mina efter jobbet idag om du vill dom var två veckor igår, för jag ska byta tejpen idag :)
Shewolf72
Kvinna ·
13 apr, 2017
Ligger på min sida nu ;)Kan ni snälla dela med er av bilder på ärren(bröstveck)
Mina läker inte som de ska och jag skulle vilja ha nåt att jämföra med. Gärna bilder där ärren är runt två veckor.Jag kan fota mina efter jobbet idag om du vill dom var två veckor igår, för jag ska byta tejpen idag :)
Jag är lite seg att svara men om du tog nåt foto så ser jag gärna det :)
Shewolf72
Kvinna ·
13 apr, 2017
Bilder ligger uppe nu på min sida på ärren ;)Kan ni snälla dela med er av bilder på ärren(bröstveck)
Mina läker inte som de ska och jag skulle vilja ha nåt att jämföra med. Gärna bilder där ärren är runt två veckor.Jag kan fota mina efter jobbet idag om du vill dom var två veckor igår, för jag ska byta tejpen idag :)
Jenjen
Kvinna ·
13 apr, 2017
Bilder ligger uppe nu på min sida på ärren ;)
Bilder ligger uppe nu på min sida , hoppas det är till någon hjälp
Shewolf72
Kvinna ·
13 apr, 2017
Tack! :D
Ditt vänstra är jättefint. Bägge mina är lite "bubbligare" och rödare än ditt högra men ändå ganska likt.
Alma7
Kvinna ·
13 apr, 2017
Guppie
Kvinna ·
17 apr, 2017
2barnsmamma87
Kvinna ·
17 apr, 2017
Jenjen
Kvinna ·
17 apr, 2017
Tack! :D
Ditt vänstra är jättefint. Bägge mina är lite "bubbligare" och rödare än ditt högra men ändå ganska likt.
Tror det tar några veckor till innan ärren snyggar till sej , sen läste jag att dom kommer bli rödare efter en månad tror jag det var innan dom börjar blekna jag e lite orolig över " påsen " under mitt ärr . Har du någon sådan ?
Marie
Kvinna ·
17 apr, 2017
Någon som vet när det är okej att börja sova på mage?