saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

fannzan
Kvinna ·

Batgirl
Kvinna ·

störrebröst 2014
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

störrebröst 2014
Kvinna ·

saha
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

glitterfjant
Kvinna ·

fannzan
Kvinna ·

Batgirl
Kvinna ·

Lesoleil
Kvinna ·
Jag opereras den 8 april (om två dagar) på Citadellkliniken...herre gud, känns så overkligt! Någon mer som ska opereras då?:)

Reform
Kvinna ·
Jag tror det med nedstämdheten kanske kan ha att göra med att man har sett fram emot det såå länge och verkligen ägnat mycket tid åt att tänka på detta också helt plötsligt är hela karusellen över... Vi människor gillar ju att ha något att se fram emot. :)
Det är bara mina reflektioner. :)
Man blir lätt lite galen av detta. Tänker på det hela tiden, hänger här på POF, drömmer om bröst på nätterna, osv.. Haha.
Åh, snart är det dags för mig.. på torsdag. Blir så nervös när jag tänker på det. Och så orolig över hur resultatet kommer att bli. Hoppas det blir bra!

Jinne
Kvinna ·
Jag opereras den 8 april (om två dagar) på Citadellkliniken...herre gud, känns så overkligt! Någon mer som ska opereras då?:)
Jag ska också opereras då, fast på kkab i falköping! :D Hur mycket ska du lägga in? :)

Lesoleil
Kvinna ·
Jag ska lägga in 340 cc i ena bröstet och 360 cc i andra (lite olika stora bröst). Du då? :) Jag är riktigt nervös..! Mest för smärtan. Hatar även operationer. Kan inte ens se det på tv. Men ska försöka vara positiv. Vill bara få det överstökat nu..!

arigato
Kvinna ·

Våga-2014
Kvinna ·
Jag ska lägga in 340 cc i ena bröstet och 360 cc i andra (lite olika stora bröst). Du då? :) Jag är riktigt nervös..! Mest för smärtan. Hatar även operationer. Kan inte ens se det på tv. Men ska försöka vara positiv. Vill bara få det överstökat nu..!

Lesoleil
Kvinna ·
Det var Tuve som sa det. Jag kommer inte ihåg storleken exakt faktiskt men vet att det var lite skillnad. Jag litar på honom och han trodde att det skulle bli bra. Kan säkert ha och göra med att du ska lägga in mer, sen ser ju vi människor olika ut, så har säkert med det att göra också:)
Lycka till :)

Lesoleil
Kvinna ·
Det ska jag göra! Håller tummarna föratt det går bra för oss båda!:)

Hanagh
Kvinna ·