Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
saha

saha

Kvinna ·

Vi som ska göra bröstförstoring april 2014

Bröstförstoring

Hej tjejer!

Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??

Puss på er!

1023

Sortera efter

fannzan

fannzan

Kvinna ·

Hängis o slängis skrev:
Nejdå jag tog det som en fundering:) jag var skeptisk först, har läst mest om de som gått ner i vikt efter operatin och bibehållit resultaten, men också tvärtom, att resultatet blivit annorlunda. Men min magkänsla säger att jag kan göra detta nu:)
Vad bra! :-) Då tycker jag att du ska göra det också så hoppas vi på ett super resultat! :-)
Gilla
Batgirl

Batgirl

Kvinna ·

Jippi nu är de klart, känner mej lite överkörd, Men ska åka hem straxt, åh va lycklig jag är över att ja vaknade hi hi De var ju de som ja var mest nervös över:))
Gilla
störrebröst 2014

störrebröst 2014

Kvinna ·

Batgirl skrev:
Jippi nu är de klart, känner mej lite överkörd, Men ska åka hem straxt, åh va lycklig jag är över att ja vaknade hi hi De var ju de som ja var mest nervös över:))
Vad härligt att höra batgirl!! Grattis!!
Gilla
Choklad1

Choklad1

Kvinna ·

Dags för konsultation imorn.... 1 v kvar till op!! Börjar bli lite nervös! Så himla svårt med strl. Vill inte ha jättestora utan jag vill att det ser naturligt ut. Men samtidigt får de inte bli för små heller!
Gilla
Choklad1

Choklad1

Kvinna ·

Batgirl skrev:
Hur går det?? Nyfiken! Jag ska på konultation i Falköping imorn & op om 1 vecka!
Gilla
störrebröst 2014

störrebröst 2014

Kvinna ·

Imorron är mina tuttar en vecka!! Tycker om dom jättemycket men har känt mig nedstämd och olycklig de senaste dagarna ;( anar att det kan ha med operationen att göra eller läkingsprocessen kanske...är grymt nöjd än så länge med resultatet. Men längtar till när man kan börja köpa lite nya fina underkläder!! Lycka till på konsultationen imorron; Choklad1
Gilla
saha

saha

Kvinna ·

Så många som säger att de blir nedstämda efter op,synd att det ofta blir så..hoppas jag slipper! 10 dagar kvar nu hihi...Hoppas du mår bättre snart och att allt blir bra med läkningen! :)
Gilla
Choklad1

Choklad1

Kvinna ·

störrebröst 2014 skrev:
Imorron är mina tuttar en vecka!! Tycker om dom jättemycket men har känt mig nedstämd och olycklig de senaste dagarna ;( anar att det kan ha med operationen att göra eller läkingsprocessen kanske...är grymt nöjd än så länge med resultatet. Men längtar till när man kan börja köpa lite nya fina underkläder!! Lycka till på konsultationen imorron; Choklad1
Tack det känns overkligt att jag äntligen ska dit! Skönt att du är nöjd med dina nya tuttar!! Har också hört att många blir nedstämda efter men det verkar gå över snart igen! Så du mår säkert bra snart & kan njuta ordentligt!!
Gilla
glitterfjant

glitterfjant

Kvinna ·

Jag tror det är ganska vanligt att bli nedstämd när man sitter hemma hela dagarna och inte kan göra något. Försök få lite sol, gå ut och sätt er på en bänk i solen om man inte klarar en prommis. Det hjälper jätte mycket :) Annars är alltid choklad en liten lyckohöjare ;)
Gilla
fannzan

fannzan

Kvinna ·

Mina blir också en vecka imorgon. Oj vad tiden rusar! Igår var det väldigt tungt över bröstkorgen och tungt med andningen. Vaknade inatt med en konstig känsla i kroppen, kallsvettig och illamående men det gick snabbt över och idag känns allt mycket bättre. På torsdag är det återbesök. Spännande! Är så nöjd med resultatet redan och det kan bara bli bättre! Lycka till till er som har det framför sig!
Gilla
Batgirl

Batgirl

Kvinna ·

Choklad1 skrev:
Batgirl skrev:
Hur går det?? Nyfiken! Jag ska på konultation i Falköping imorn & op om 1 vecka!
Choklad1 Det går jättebra, sover gott om nätterna och har inte jätteont, är lite svårt att få upp armarna bara, har fått hjälp att duscha idag, Känns bättre för varje dag
Gilla
Lesoleil

Lesoleil

Kvinna ·

Jag opereras den 8 april (om två dagar) på Citadellkliniken...herre gud, känns så overkligt! Någon mer som ska opereras då?:)

Gilla
Reform

Reform

Kvinna ·

Jag tror det med nedstämdheten kanske kan ha att göra med att man har sett fram emot det såå länge och verkligen ägnat mycket tid åt att tänka på detta också helt plötsligt är hela karusellen över... Vi människor gillar ju att ha något att se fram emot. :)

Det är bara mina reflektioner. :)

Man blir lätt lite galen av detta. Tänker på det hela tiden, hänger här på POF, drömmer om bröst på nätterna, osv.. Haha.

Åh, snart är det dags för mig.. på torsdag. Blir så nervös när jag tänker på det. Och så orolig över hur resultatet kommer att bli. Hoppas det blir bra!

Gilla
Jinne

Jinne

Kvinna ·

Lesoleil skrev:

Jag opereras den 8 april (om två dagar) på Citadellkliniken...herre gud, känns så overkligt! Någon mer som ska opereras då?:)

Jag ska också opereras då, fast på kkab i falköping! :D Hur mycket ska du lägga in? :)

Gilla
Lesoleil

Lesoleil

Kvinna ·

Jag ska lägga in 340 cc i ena bröstet och 360 cc i andra (lite olika stora bröst). Du då? :) Jag är riktigt nervös..! Mest för smärtan. Hatar även operationer. Kan inte ens se det på tv. Men ska försöka vara positiv. Vill bara få det överstökat nu..!

Gilla
arigato

arigato

Kvinna ·

Lesoleil skrev:

Nej inte den 8:e men den 10:e på citadell.....du får uppdatera mig hur det går för dig
Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

Lesoleil skrev:

Jag ska lägga in 340 cc i ena bröstet och 360 cc i andra (lite olika stora bröst). Du då? :) Jag är riktigt nervös..! Mest för smärtan. Hatar även operationer. Kan inte ens se det på tv. Men ska försöka vara positiv. Vill bara få det överstökat nu..!

Lycka till Lesolei.. nu börjar det närma sig.. liten fundering bara, var för implantat skall du lägga in.. själv diffar det lite på mina bröst med, just 20cc och då fick jag tillsvar om att jag behövde gå upp i en strolek på enabröstet för att justera, o då blir skillnaden desto större.. ❤️ så blir jag like frågande hur du kan lägga i 340 resp. 360.. jag ska ju viserligen ha större implantat.. kanske är det?

Gilla
Lesoleil

Lesoleil

Kvinna ·

Våga-2014 skrev:

Lesoleil skrev:

Lycka till Lesolei.. nu börjar det närma sig.. liten fundering bara, var för implantat skall du lägga in.. själv diffar det lite på mina bröst med, just 20cc och då fick jag tillsvar om att jag behövde gå upp i en strolek på enabröstet för att justera, o då blir skillnaden desto större.. ❤️så blir jag like frågande hur du kan lägga i 340 resp. 360.. jag ska ju viserligen ha större implantat.. kanske är det?

Det var Tuve som sa det. Jag kommer inte ihåg storleken exakt faktiskt men vet att det var lite skillnad. Jag litar på honom och han trodde att det skulle bli bra. Kan säkert ha och göra med att du ska lägga in mer, sen ser ju vi människor olika ut, så har säkert med det att göra också:)

Lycka till :)

Gilla
Lesoleil

Lesoleil

Kvinna ·

arigato skrev:
Lesoleil skrev:

Nej inte den 8:e men den 10:e på citadell.....du får uppdatera mig hur det går för dig

Det ska jag göra! Håller tummarna föratt det går bra för oss båda!:)

Gilla
Hanagh

Hanagh

Kvinna ·

3 dagar kvar OMG snart kmr paniken
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem