saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

Batgirl
Kvinna ·

Jinne
Kvinna ·
Jag opereras den 8 april (om två dagar) på Citadellkliniken...herre gud, känns så overkligt! Någon mer som ska opereras då?:)
Det ska jag göra! Håller tummarna föratt det går bra för oss båda!:)
Jag opereras också den 8:e (imon!!!) :D

Choklad1
Kvinna ·

Hanagh
Kvinna ·
åh tack så mkt batgirl!

Linis
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

Mandelblom
Kvinna ·
Lycka till alla och fortsätt skriv här, känns jättebra att höra från alla som är klara. För mig gäller det den 29:e, tre veckor kvar. I natt drömde jag att jag var på Proforma och hade glömt köpa tvålen man måste tvätta sig med så jag sprang runt i Stockholm och letade efter ett apotek, enbart med en vid badrock på mig 👎. Idag har jag varit på apoteket och köpt tvålen!

saha
Kvinna ·
Mandelblom - haha ååh dessa drömmar!! Har också drömt flera gånger, både om själva operationen och att nått går fel, att jag har gjort dom redan och är nöjd eller gjort dom o fick nån komplikation.. haha nästan allt är lika illa för även när jag drömmer att de blir bra blir jag så besviken när jag vaknar haha!! Ska bli så skönt när de är klara💋 nästa onsdag är det min tur, så nästa tisdag tar jag tåget till Falköping...inte långt kvar nu!!😛

störrebröst 2014
Kvinna ·

arigato
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

saha
Kvinna ·
8 dagar kvar nu.. usch har börjat oroa mig så mycket för komplikationer de senaste dagarna.. Försöker att inte tänka på det och brukar själv säga till andra att det hjälper ju faktiskt inte att tänka på det, nu när man har bestämt sig är det bara att köra på och sedan hoppas på det bästa men ååh vad det kan ligga och mala i huvudet på en när man väl har börjat tänka på det haha... är mest orolig för DB och att få infektion.. känns som att DB är ganska vanligt ändå och är ju inte helt platt nu innan utan har lite egen vävnad.. Känns även som att jag lätt får infektioner i andra sammanhang, typ när jag tog hål i naveln och sånna grejer, så känns som att jag kommer råka ut för det nu med😢haha ååh shit vad mycket det är som snurrar i huvudet!! Ingen mening att oroa sig i onödan som sagt, har (som de flesta andra här inne också antar jag😉) läst på sååå sjukt mycket och är ju som många säger de som faktiskt får problem som hänger kvar här så det är det man läser mest om.. Är ju givetvis väldigt viktigt att ha koll på vad som kan gå fel men blir nog lätt lite överdrivet när man hänger här heeela dagarna haha. Får prata med Stefan på op-dagen och berätta om oro för DB så kanske han kan lugna mig lite..
Haha ursäktar för sjukt flummigt inlägg här men kände att jag behövde skriva av mig lite! Har iallafall mycket att göra nu de sista dagarna innan op så kommer ha fullt upp o förhippningsvis inte hinna tänka på mycket på allt som kan gå fel haha👍Kram på er tjejer!

Choklad1
Kvinna ·
8 dagar kvar nu.. usch har börjat oroa mig så mycket för komplikationer de senaste dagarna.. Försöker att inte tänka på det och brukar själv säga till andra att det hjälper ju faktiskt inte att tänka på det, nu när man har bestämt sig är det bara att köra på och sedan hoppas på det bästa men ååh vad det kan ligga och mala i huvudet på en när man väl har börjat tänka på det haha... är mest orolig för DB och att få infektion.. känns som att DB är ganska vanligt ändå och är ju inte helt platt nu innan utan har lite egen vävnad.. Känns även som att jag lätt får infektioner i andra sammanhang, typ när jag tog hål i naveln och sånna grejer, så känns som att jag kommer råka ut för det nu med😢haha ååh shit vad mycket det är som snurrar i huvudet!! Ingen mening att oroa sig i onödan som sagt, har (som de flesta andra här inne också antar jag😉) läst på sååå sjukt mycket och är ju som många säger de som faktiskt får problem som hänger kvar här så det är det man läser mest om.. Är ju givetvis väldigt viktigt att ha koll på vad som kan gå fel men blir nog lätt lite överdrivet när man hänger här heeela dagarna haha. Får prata med Stefan på op-dagen och berätta om oro för DB så kanske han kan lugna mig lite..
Haha ursäktar för sjukt flummigt inlägg här men kände att jag behövde skriva av mig lite! Har iallafall mycket att göra nu de sista dagarna innan op så kommer ha fullt upp o förhippningsvis inte hinna tänka på mycket på allt som kan gå fel haha👍Kram på er tjejer!

saha
Kvinna ·
Choklad1 - haha jaa det är skönt att man är flera iallafall!! Jaa precis man får försöka tänka på det, men svårt är det haha! Åh det är snart för oss båda nu! Skulle också gjort 14e egentligen men eftersom jag bor långt ifrån och ska åka tåg ville jag sova där även natten innan o förbereda mig och så där så blir 16e för mig, så åker dit på tisdagen.. En vecka kvar!!😛

oklart
Kvinna ·

störrebröst 2014
Kvinna ·

saha
Kvinna ·
oklart - ååh vad hemskt, synd att man ska bli så nojjig och orolig för något man ändå längtar så mycket över! Gäller att försöka fokusera på annat och bara kolla på bra exempel innan op istället för skräckexempel haha... Kommer säkert gå jättebra för oss!!

störrebröst 2014
Kvinna ·

oklart
Kvinna ·

culete
Kvinna ·
Hej tjejer. Vart borta sen mitt forsta inlagg och lar val forsvinna ut igen. Nu ar jag iaf OP:ad och glad. Hemma och vilar.