saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

Smika
Kvinna ·

arigato
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

Wonderland
Kvinna ·

störrebröst 2014
Kvinna ·
Dom har samma bredd har jag för mig, fast hp sticker ut mer allså mer put!!
Och det stämmer som du säger, går du ner i bröstbandsstorlek från låt oss säga 75 och du har A-kupa till 70 så går du upp till B-kupa och om jag räknar på att jag har ökat med tre kupstorlekar så kan jag nog köpa strl 75D eller 70E idag efter förstoring :-)
Ska faktiskt ner en sväng på stan idag och prova lite :-)
Det kommer bli bra vad du än väljer tror jag större kommer dom ju i varje fall bli!! ;-) Kram

arigato
Kvinna ·

störrebröst 2014
Kvinna ·
Kommer gå hur bra som helst!! Du kommer få massa smärtlindring så du behöver inte vara orolig att du kommer ha så ont. Lycka till!!

Mili73
Kvinna ·

Mili73
Kvinna ·

Ängen
Kvinna ·

biggerboobs
Kvinna ·

Jinne
Kvinna ·
Yes, man får ett e-recept, så du säger bara ditt person nummer till dom på apoteket, så ser dom på datorn vad du ska hämta ut. :) Men man måste nog gå och hämta ut tabletterna samma dag ändå. :/ För man ska ta pencillin i en vecka framåt, och den första tabletten får du på morgonen på kliniken, sen behöver du ju ta en på kvällen med. :) Sen är det ju även recept på smärtstillande som du ska hämta ut, och det kan ju behövas sen när du kommer hem ifall att du har jätte ont och det inte bara hjälper med panodil. :P

Jinne
Kvinna ·
Varför blev den framflyttad? :(

Jinne
Kvinna ·
Jag ska lägga in 340 cc i ena bröstet och 360 cc i andra (lite olika stora bröst). Du då? :) Jag är riktigt nervös..! Mest för smärtan. Hatar även operationer. Kan inte ens se det på tv. Men ska försöka vara positiv. Vill bara få det överstökat nu..!
Okej, hur har det gått för dig? :D Jag la in 800cc i båda! :D Är hemma nu och ta det lugnt. :)

Ängen
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·
2 veckor kar idag! Ringde in och bestämde storlek.
De skulle beställa in både 325 och 350 så att jag kunde få välja dä. Hujeda vad svårt.
Avis på er som redan har gjort eran!
Jag har inte heller berättat för familjen. Vill inte ha deras åsikter eller oro..

biggerboobs
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·
Dom har samma bredd har jag för mig, fast hp sticker ut mer allså mer put!!
Och det stämmer som du säger, går du ner i bröstbandsstorlek från låt oss säga 75 och du har A-kupa till 70 så går du upp till B-kupa och om jag räknar på att jag har ökat med tre kupstorlekar så kan jag nog köpa strl 75D eller 70E idag efter förstoring :-)
Ska faktiskt ner en sväng på stan idag och prova lite :-)
Det kommer bli bra vad du än väljer tror jag större kommer dom ju i varje fall bli!! ;-) Kram

Hängis o slängis
Kvinna ·